Streamerka sprzedażowa podbija sieć. Zarobiła 18 mln dol. w tydzień
Chińska streamerka stała się prawdziwą sensacją, zarabiając 18,7 mln dol. w zaledwie tydzień. Wszystko za sprawą niekonwencjonalnej metody sprzedażowej.
Zheng Xiang Xiang to pochodząca z Chin streamerka sprzedażowa działająca w serwisie Douyin (chińska wersja TikToka). W ostatnich dniach zrobiło się o niej głośno na całym świecie za sprawą nietypowej metody sprzedażowej. Okazuje się, że jest ona zarówno efektowna, jak i efektywna, ponieważ kobiecie udało się zarobić 100 mln juanów (ok. 18,7 mln dol.) w tydzień.
Podobne
- Streamerka transmituje na żywo od 3 lat. To ponad 26 tys. godzin
- #Eurosummer na TikToku. Narzekają na wakacje w Europie
- Kendrick Lamar wypuścił "Dumb Phone". To przeciwieństwo smartfona
- Nowożeńcy z nagrodą za ślub? Tak, ale pod pewnym warunkiem
- Jak fotografują młodzi Polacy? Trzymaj pion, by być na poziomie
Przyzwyczailiśmy się do tego, że streamerzy uciekają się do różnych sztuczek, aby przyciągnąć uwagę i sprzedawać swoje produkty. Wygląda jednak na to, że w obliczu ograniczonego czasu skupienia uwagi, internauci są ostatnio bardziej zainteresowani minimalistycznym e-handlem podczas transmisji na żywo. Świadectwem tego jest ogromny sukces Zheng.
Unikalna metoda sprzedażowa chińskiej streamerki
Według singapurskiego serwisu informacyjnego 8Days taktyka marketingowa Zheng jest prosta - ktoś podaje jej pudełko, ona podnosi produkt i wspomina o jego cenie, a następnie odsuwa go na bok. Wszystko w zaledwie trzy sekundy. Bez szczegółów, bez dalszych opisów, bez dodatkowych fotek.
Co sprawia, że Xiang Xiang jest tak wyjątkowa i przyciąga uwagę? Najpewniej jej niewzruszona ekspresja, elegancka czarna sukienka, którą nosi na większości streamów i przyspieszony sposób przedstawiania produktów. Prawdę mówiąc, wystarczy mrugnąć, żeby przegapić dany przedmiot.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Większość ubrań znajduje się w charakterystycznych pomarańczowych pudełkach. Według doniesień, pomimo tego, że pudełka przypominają te od luksusowych marek, same produkty w większości kosztują mniej niż 10 juanów (1,87 dol.) za sztukę. To tylko sprawia, że osiągnięcie Zheng jest jeszcze bardziej imponujące, ponieważ musiałaby sprzedać około 10 mln sztuk w ciągu tygodnia, aby zarobić 100 milionów juanów.
Popularne
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- "Best feeling, pozdro z fanem". O co chodzi w tym trendzie?
- Bombardiro Crocodilo i inne brainroty AI. Ten trend wyżre ci mózg
- Sylwester Wardęga przegrał z Marcinem Dubielem. Musi zapłacić 350 tys. zł?
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ
- Julia Żugaj ma nowego chłopaka? "Jest dla mnie teraz ogromnym wsparciem"