Streamerka sprzedażowa podbija sieć. Zarobiła 18 mln dol. w tydzień
Chińska streamerka stała się prawdziwą sensacją, zarabiając 18,7 mln dol. w zaledwie tydzień. Wszystko za sprawą niekonwencjonalnej metody sprzedażowej.
Zheng Xiang Xiang to pochodząca z Chin streamerka sprzedażowa działająca w serwisie Douyin (chińska wersja TikToka). W ostatnich dniach zrobiło się o niej głośno na całym świecie za sprawą nietypowej metody sprzedażowej. Okazuje się, że jest ona zarówno efektowna, jak i efektywna, ponieważ kobiecie udało się zarobić 100 mln juanów (ok. 18,7 mln dol.) w tydzień.
Podobne
- Minutę po 18. urodzinach założyła niebieską platformę. W trzy godziny zarobiła milion dolarów
- #Eurosummer na TikToku. Narzekają na wakacje w Europie
- Hawk Tuah Girl przerwała milczenie. Dementuje plotki krążące w sieci
- Kupili złoty sedes za 12 mln dol. Mają zaskakujące plany
- Kendrick Lamar wypuścił "Dumb Phone". To przeciwieństwo smartfona
Przyzwyczailiśmy się do tego, że streamerzy uciekają się do różnych sztuczek, aby przyciągnąć uwagę i sprzedawać swoje produkty. Wygląda jednak na to, że w obliczu ograniczonego czasu skupienia uwagi, internauci są ostatnio bardziej zainteresowani minimalistycznym e-handlem podczas transmisji na żywo. Świadectwem tego jest ogromny sukces Zheng.
Unikalna metoda sprzedażowa chińskiej streamerki
Według singapurskiego serwisu informacyjnego 8Days taktyka marketingowa Zheng jest prosta - ktoś podaje jej pudełko, ona podnosi produkt i wspomina o jego cenie, a następnie odsuwa go na bok. Wszystko w zaledwie trzy sekundy. Bez szczegółów, bez dalszych opisów, bez dodatkowych fotek.
Co sprawia, że Xiang Xiang jest tak wyjątkowa i przyciąga uwagę? Najpewniej jej niewzruszona ekspresja, elegancka czarna sukienka, którą nosi na większości streamów i przyspieszony sposób przedstawiania produktów. Prawdę mówiąc, wystarczy mrugnąć, żeby przegapić dany przedmiot.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Większość ubrań znajduje się w charakterystycznych pomarańczowych pudełkach. Według doniesień, pomimo tego, że pudełka przypominają te od luksusowych marek, same produkty w większości kosztują mniej niż 10 juanów (1,87 dol.) za sztukę. To tylko sprawia, że osiągnięcie Zheng jest jeszcze bardziej imponujące, ponieważ musiałaby sprzedać około 10 mln sztuk w ciągu tygodnia, aby zarobić 100 milionów juanów.
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





