Problemy Marcina Dubiela. Wystarczy spojrzeć pod jego film
Marcin Dubiel stara się wrócić do łask internautów po aferze Pandora Gate. Szanse na to są nikłe - filmy influencera notują dramatycznie niski poziom wyświetleń.
Pandora Gate wstrząsnęła polskim internetem. Afera, którą nagłośnili twórcy commentary Sylwester Wardęga i Mikołaj Tylko "Konopskyy", pokazała, jak influencerzy wykorzystują popularność do uwodzenia małoletnich fanek. Najpoważniejsze oskarżenia padły wobec Stuarta B. "Stuu". Legendarny autor filmów na YouTube miał utrzymywać kontakty seksualne z fankami oraz nakłaniać do picia alkoholu. Sprawa trafiła do prokuratury, lecz utknęła w martwym punkcie, gdyż przedłuża się procedura ekstradycji - Stuu mieszka w Wielkiej Brytanii.
Pandora Gate odbiła się też negatywnie na Marcinie Dubielu. Influencer był bliskim kolegą Stuu. Z filmu Wardęgi wynika, że Dubiel miał zdawać sobie sprawę, iż Stuu był zainteresowany spotkaniem z 14-letnią dziewczyną. Po materiale Wardęgi posypała się lawina komentarzy pod adresem Dubiela, że "wiedział, ale nie powiedział" o skłonnościach swojego starszego kolegi.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
MACIEK PISKORZ: To ja jestem czynnikiem DRAMY wśród ILUZJONISTÓW
Marcin Dubiel kontra Sylwester Wardęga
Dubiel próbuje oczyścić swoje imię przed sądem. Jak donosi Plejada, influencer wystosował akt oskarżenia przeciwko Wardędze dotyczący zniesławienia. W międzyczasie próbuje przyzwyczaić internautów do regularnych publikacji w mediach społecznościowych, tak jakby Pandora Gate nie miała miejsca. Dubiel aktywnie dzieli się relacjami ze swojego życia na Instagramie. Raz na pewien czas wrzuca też film na YouTube'a.
Zasięgi Marcina Dubiela spadają
Marcin Dubiel ma ponad 1,6 mln subskrybentów. Teoretycznie jest to imponujące osiągnięcie, którego może zazdrościć wielu początkujących twórców. Tymczasem u Dubiela liczba subskrypcji absolutnie nie przekłada się na poziom wyświetleń. Jego najnowszy materiał, w którym razem ze swoją partnerką Natsu dekorują dynie na Halloween, ma zaledwie 16 tys. wyświetleń po 10 dniach od publikacji.
Marcin z pewnością chciałby, aby mógł cofnąć czas do okresu sprzed Pandora Gate. Nawet zaczyna materiał słowami "Witamy na YouTube w 2015 roku". Rzeczywistość jest jednak brutalna. Proporcja ocen pozytywnych do negatywnych jasno wskazuje, czy użytkownicy YouTube'a darzą Marcina sympatią. "Łapek w górę" jest ponad 800, natomiast "łapek w dół" ponad 2,1 tys.
W temacie popkultura
- Orange Warsaw Festival 2025. "Chappell Roan napisała mi DM: przygotuj się na warszawski tłum"
- Ile Friz wydał na "Twoje 5 Minut 3"? Backstage jak w studio w Hollywood
- Shawn Mendes jedzie w trasę. Artysta zapowiedział powrót do Polski!
- Kto napisał tekst do Hot16challenge2 Andrzeja Dudy? Prezydent odpowiada
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral