Marka Seleny Gomez jest warta 2 mld dol. Co zadecydowało o sukcesie?
W artykule na temat Rare Beauty magazyn "Forbes" napisał, że marka, która zadebiutowała zaledwie cztery lata temu, jest już warta 2 mld dol. Skąd tak spektakularny sukces makijażowego królestwa Seleny Gomez?
Marka Rare Beauty, należąca do aktorki i wokalistki Seleny Gomez, zadebiutowała we wrześniu 2020 r. Według magazynu Forbes w kwietniu 2024 r. jest warta już ponad 2 mld dol. Co zadecydowało o jej spektakularnym sukcesie?
Podobne
- Oglądają go miliony fanów. Usłyszał przerażającą diagnozę
- Co jest zabawnego w obciętych głowach? Kontrowersyjny rysunek w "Polityce"
- Fagata ma za dużo testosteronu. Boi się o swoją przyszłość?
- Rihanna zmieniła profilowe. Reakcje fanów jak w żałobie
- Selena Gomez pozwie The Weeknd? Wszystko przez "The Idol"
Co różni Rare Beauty od innych "celebryckich" marek?
Wiele osób analizujących sukces marki Gomez nie ma wątpliwości, co różni ją od innych komercyjnych przedsięwzięć celebrytów i celebrytek. Poza oczywistym faktem, że aktorka jest jedną z najbardziej popularnych osób na świecie (jest np. kobietą z największą ilością obserwatorek i obserwatorów na Instagramie), jest również mocno osobiście zaangażowana w działanie Rare Beauty. Marka nie jest dzięki temu odbierana jako "łatwy skok na kasę", a raczej jako przedsięwzięcie ważne dla Gomez.
Selena Gomez regularnie komunikuje się z klientkami przez niezwykle popularne na TikToku konto Rare Beauty. Pojawia się też osobiście na premierach nowych produktów, których używa regularnie również w osobistych mediach społecznościowych. Używają ich też makijażystki, które malują Gomez. TikTok Rare Beauty jest prowadzony w sposób, który "wtapia" się w aplikację. Na profilu pojawiają się tiktokerki (a także tiktokerzy) wszelkich ras, w różnym wieku i z cerą w różnej kondycji. Nagrywają współprace z marką w swoich sypialniach, jak resztę kontentu, co sprawia, że profil jest inkluzywny i naturalny.
Produkty marki Seleny Gomez bronią się jakością
Ważne jest, że produkty marki bronią się w tych "polowych" warunkach. Są dobrej jakości i "robią to, co maja robić". Róż do policzków w płynie i maskara Rare Beauty są już kultowymi produktami, mimo że marka nie ma jeszcze pięciu lat. Jeśli dodać do tego relatywną przystępność cenową (Soft Pinch Liquid Blush kosztuje 125 zł i jest uważany za bardzo wydajny) i łatwą dostępność dzięki dystrybucji w Sephorze, wszystkie punkty konieczne do sukcesu wydają się być odhaczone.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Iza Zabielska: Byłam kiedyś z Influencerką
Uzytkowniczki i użytkownicy często podkreślają też jakość opakowań Rare Beauty. Są nie tylko funkcjonalne i estetyczne. Gomez cierpi na toczeń, rzadką chorobę autoimmunologiczną, która prowadzi do częstych zapaleń tkanek i narządów. Wszystkie opakowania kosmetyków jej marki są przystosowane dla osób, które mają problemy ze stawami.
Popularne
- Tata Maty prosi o pieniądze. "UWAGA! Jest sprawa"
- Kononowicz kończy z YouTube? Pojawił się ważny komunikat
- Zapadł wyrok w sprawie portalu dla dorosłych. Jakie były przychody z Roksy?
- Problemy Oskara Szafarowicza. Pokazał wezwanie od uczelni
- Imprezowy autobus. Dzieci pochwaliły się, jak bardzo "kochają Fagatę"
- Pochwalił się kupnem 10. mieszkania. "Psujesz rynek"
- Flipper został oszukany. Stracił kilkanaście tysięcy złotych
- Lewaczka załamana warunkami pracy. "W latach 90. byście zdechli z głodu"
- Koniec pomidorowego szaleństwa? Sanah ujawnia, o co chodziło