Dawid Podsiadło wydaje płytę tylko dla uczestników koncertów

Nowa płyta Dawida Podsiadły nie dla wszystkich. Jak ją kupić?

Źródło zdjęć: © ishootmusic Michał Murawski / Instagram
Oliwia Ruta,
23.11.2023 15:00

Dawid Podsiadło zapowiedział nową płytę. Kupić album mogą tylko osoby, które były na koncercie z trasy "Przed i Po Tour".

Dawid Podsiadło to artysta, który bez problemu wyprzedaje koncerty stadionowe. W marcu tego roku wokalista postanowił jednak wyruszyć w kameralną trasę siedzącą. Piosenkarz z okazji "Przed i Po Tour" przygotował nowe aranżacje swoich utworów. Artysta jakiś czas temu zapowiedział, że wyda album live ze wspomnianej trasy koncertowej. Podsiadło w końcu zdradził więcej szczegółów.

Płyta tylko dla uczestników "Przed i Po tour"

Warunkiem zamówienia płyty live z trasy "Przed i Po Tour" jest uczestnictwo w jednym z minionych koncertów. Osoby, które nie były na tegorocznej kameralnej trasie Dawida Podsiadły, nie mają możliwości kupienia płyty. Artysta w nowym poście przypomina swoje słowa: "pamiętacie, mówiłem na koncertach: 'płyta jest tylko dla tych, którzy byli na trasie - widziałeś koncert, teraz możesz powspominać, ci, którzy nie byli, to niestety nie mogą, ale pewnie kiedyś jeszcze będziecie i będziemy wszyscy razem, no ale teraz nie'".

trwa ładowanie posta...

W komentarzach wybuchła awantura. Internauci nie mogą zrozumieć decyzji Dawida Podsiadły. Jeden z fanów zapytał: "a co z ludźmi którzy byli na Narodowym (koncercie, który nie wlicza się w trasę "Przed i Po Tour)?" Inna fanka w odpowiedzi na przytoczony komentarz zarzuciła piosenkarzowi gatekeeping: "to kij im w oko, tak jak i tym, którzy z różnych przyczyn na koncercie w ogóle nie byli. Po raz pierwszy widzę, by artysta sam uprawiał gatekeeping w stosunku do fanów".

Warunki kupna nowej płyty Dawida Podsiadły

Aby kupić nową płytę Dawida Podsiadły należy posiadać bilet z koncertu trasy "Przed i Po Tour". Każda wejściówka zawiera unikalny ciąg liczb, który jest kodem odblokowującym możliwość zamówienia albumu.

Przykładowy bilet z koncertu trasy "Przed i Po tour"
Przykładowy bilet z koncertu trasy "Przed i Po tour" (Ebilet)

EBilet wysłał wiadomość do uczestników koncertów z trasy "Przed i Po Tour". Maile zawierają instrukcję zakupu płyty live. Dodatkowo bileteria ponownie przysłała bilety z minionych wydarzeń, aby uniknąć trudności z odnalezieniem starych wejściówek.

c
c (eBilet)

Płyty można zamawiać tylko do 29 listopada. Organizator przedsprzedaży zapewnia, że albumu zostaną wysłane nie później niż 19 grudnia.

Jak kupić płytę? Krok po kroku

  1. Znajdź maila z instrukcją eBiletu i naciśnij przycisk "Zamów płytę". Link przeniesie cię na stronę, gdzie będziesz mógł kupić album. Jeśli nie możesz znaleźć maila, to wpisz w wyszukiwarkę frazę "Dawid Podsiadło - "Przed i Po" - ZAMÓW PŁYTĘ" i wejdź w pierwszy link od góry.
  2. Naciśnij żółty przycisk "Kup płytę".
  3. Kliknij w grafikę z napisem "KLIKNIJ ABY ZAMÓWIĆ PŁYTĘ".
  4. Wpisz kod dostępu (unikalny ciąg liczb z biletu) i zamów album.
  5. Uzupełnij dane do wysiłki i poczekaj na paczkę.
trwa ładowanie posta...
Fundusze Europejskie dla młodych
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 1
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 7
  • emoji smutek - liczba głosów: 1
  • emoji złość - liczba głosów: 1
  • emoji kupka - liczba głosów: 3
Venesi,zgłoś
Kto chodzi na koncerty tego gościa? Studenciaki przyjezdne? Jego muzyka jest kompletnie nijaka.
Odpowiedz
5Zgadzam się0Nie zgadzam się
Anonim,zgłoś
Takie traktowanie ludzi (dzielenie na gorszych i lepszych.) Następny który strzela sobie w kolano takimi zagrywkami.
Odpowiedz
6Zgadzam się0Nie zgadzam się
Fures,zgłoś
Każden orze jak morze. Jeden na festiwalu w Kobylnicy, inny na Sylwku w Zakopcu, ktoś tam sprzedaje klapki ze swoją podobizną, inny koszulki... Albo się sfotografuje w jakichś butach czy z torebką na Inście... Są i tacy, co sami zlecają np. filmy o sobie... Albo mniej czy bardziej nachalnie oznaczają innych bardziej/inaczej znanych celebsów na wspomnianym Inście, żeby przyciągnąć publikę. Bałach marketingowy wciskają w kolaboracjach, że zęby bolą. Każdy to robi. Od wspomnianych gwiazd z Kobylnicy poprzez również wspomnianych artystów biesiadnych po osoby będące skądinąd autentycznie elitą nawet z dużą marżą na bilecie, ale klientelą kilkukrotnie mniej liczną iż 'stadionowcy'.
Odpowiedz
0Zgadzam się0Nie zgadzam się
Zobacz komentarze: 6