Nadchodzi nowy smak mochi. Quebo: "Wiesz, co się liczi"
Na TikToku MISS TI pojawił się filmik prezentujący nowy smak mochi. Fani produktów z firmy Quebonafide nie mogą się doczekać.
MISS IT to firma, której założycielem jest m.in. raper Quebonafide. Marka specjalizuje się w japońskich przekąskach. Do oferty MISS TI dołączy kolejny smak mochi. Produkt pojawi się w sklepach już 23 listopada. Artysta reklamuje nowość na swoim X (Twitterze).
Nowe mochi od MISS TI
Firma MISS TI 20 listopada opublikowała nowy filmik na TikToku. Nagranie przedstawia nowy smak popularnej japońskiej przekąski - mochi. Do tej pory marka oferowała ciastka w smakach: yuzu i cytryny, kakao i orzechów laskowych, egzotycznych owoców, kokosa, matchy oraz mango. Teraz przyszedł czas na liczi. Konsystencja nowego mochi praktycznie niczym nie odbiega od jej poprzedników. Produkt będzie przeznaczony dla wegan.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Quebonafide również pochwalił się nowym produktem w mediach społecznościowych. Raper udostępnił wpis na portalu X, w którym informuje internautów o nowym produkcie od MISS TI. Fani nie mogą doczekać się japońskich ciastek o smaku liczi: "chcę już to zjeść", "h**y s**t to będzie genialne", "to musi być najsmaczniejsza rzecz na świecie".
Popularne
- Zeskakiwali na płytę. Koncert Maxa Korzha miał szalony przebieg
- Farmer stworzył Tindera dla krów. Poprosił o pomoc ChatGPT
- Wiernikowska dołączyła do groźnego trendu. Naraziła zdrowie swojego synka?
- Cios w młodych ludzi? Ekspertka komentuje decyzję Andrzeja Dudy
- To coś więcej niż książka. Dawid Podsiadło zaskoczył fanów
- Machał banderowską flagą na Narodowym. Ukrainiec opublikował nagranie
- Influencerki z Rosji pragnęły sławy. Popełniły straszny błąd
- "Strefa gangsterów". Tom Hardy idzie spuścić ci łomot [RECENZJA]
- Lody o smaku mleka z piersi to nie żart. Już trafiły do sprzedaży