Nadchodzi nowy smak mochi. Quebo: "Wiesz, co się liczi"
Na TikToku MISS TI pojawił się filmik prezentujący nowy smak mochi. Fani produktów z firmy Quebonafide nie mogą się doczekać.
MISS IT to firma, której założycielem jest m.in. raper Quebonafide. Marka specjalizuje się w japońskich przekąskach. Do oferty MISS TI dołączy kolejny smak mochi. Produkt pojawi się w sklepach już 23 listopada. Artysta reklamuje nowość na swoim X (Twitterze).
Nowe mochi od MISS TI
Firma MISS TI 20 listopada opublikowała nowy filmik na TikToku. Nagranie przedstawia nowy smak popularnej japońskiej przekąski - mochi. Do tej pory marka oferowała ciastka w smakach: yuzu i cytryny, kakao i orzechów laskowych, egzotycznych owoców, kokosa, matchy oraz mango. Teraz przyszedł czas na liczi. Konsystencja nowego mochi praktycznie niczym nie odbiega od jej poprzedników. Produkt będzie przeznaczony dla wegan.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Quebonafide również pochwalił się nowym produktem w mediach społecznościowych. Raper udostępnił wpis na portalu X, w którym informuje internautów o nowym produkcie od MISS TI. Fani nie mogą doczekać się japońskich ciastek o smaku liczi: "chcę już to zjeść", "h**y s**t to będzie genialne", "to musi być najsmaczniejsza rzecz na świecie".
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- "Kocham cię". Justin Bieber w ogniu krytyki po słowach do 17-latki
- Mata przewiózł Marylę Rodowicz Mustangiem. Teledysk to totalny viral
- ChatGPT zamiast lekarza? Ekspert o nowym trendzie wśród Polaków [WYWIAD]
- "Bambiszonki" dropnęły do sklepów. Ile kosztują chrupki bambi?