Nadchodzi nowy smak mochi. Quebo: "Wiesz, co się liczi"
Na TikToku MISS TI pojawił się filmik prezentujący nowy smak mochi. Fani produktów z firmy Quebonafide nie mogą się doczekać.
MISS IT to firma, której założycielem jest m.in. raper Quebonafide. Marka specjalizuje się w japońskich przekąskach. Do oferty MISS TI dołączy kolejny smak mochi. Produkt pojawi się w sklepach już 23 listopada. Artysta reklamuje nowość na swoim X (Twitterze).
Nowe mochi od MISS TI
Firma MISS TI 20 listopada opublikowała nowy filmik na TikToku. Nagranie przedstawia nowy smak popularnej japońskiej przekąski - mochi. Do tej pory marka oferowała ciastka w smakach: yuzu i cytryny, kakao i orzechów laskowych, egzotycznych owoców, kokosa, matchy oraz mango. Teraz przyszedł czas na liczi. Konsystencja nowego mochi praktycznie niczym nie odbiega od jej poprzedników. Produkt będzie przeznaczony dla wegan.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Quebonafide również pochwalił się nowym produktem w mediach społecznościowych. Raper udostępnił wpis na portalu X, w którym informuje internautów o nowym produkcie od MISS TI. Fani nie mogą doczekać się japońskich ciastek o smaku liczi: "chcę już to zjeść", "h**y s**t to będzie genialne", "to musi być najsmaczniejsza rzecz na świecie".
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]
- Sombr naprawdę PRZESADZIŁ. Fani sprzedają bilety na jego koncerty
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?





