Nadchodzi nowy smak mochi. Quebo: "Wiesz, co się liczi"
Na TikToku MISS TI pojawił się filmik prezentujący nowy smak mochi. Fani produktów z firmy Quebonafide nie mogą się doczekać.
MISS IT to firma, której założycielem jest m.in. raper Quebonafide. Marka specjalizuje się w japońskich przekąskach. Do oferty MISS TI dołączy kolejny smak mochi. Produkt pojawi się w sklepach już 23 listopada. Artysta reklamuje nowość na swoim X (Twitterze).
Nowe mochi od MISS TI
Firma MISS TI 20 listopada opublikowała nowy filmik na TikToku. Nagranie przedstawia nowy smak popularnej japońskiej przekąski - mochi. Do tej pory marka oferowała ciastka w smakach: yuzu i cytryny, kakao i orzechów laskowych, egzotycznych owoców, kokosa, matchy oraz mango. Teraz przyszedł czas na liczi. Konsystencja nowego mochi praktycznie niczym nie odbiega od jej poprzedników. Produkt będzie przeznaczony dla wegan.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Quebonafide również pochwalił się nowym produktem w mediach społecznościowych. Raper udostępnił wpis na portalu X, w którym informuje internautów o nowym produkcie od MISS TI. Fani nie mogą doczekać się japońskich ciastek o smaku liczi: "chcę już to zjeść", "h**y s**t to będzie genialne", "to musi być najsmaczniejsza rzecz na świecie".
Popularne
- Kto wygrał "Twoje 5 Minut 3"? Szalony finał talent show Friza
- Bilety na ostatni koncert Quebonafide zupełnie za darmo. Wystarczy apka InPost
- Książulo ma beef z krakowskimi kebabami? Wprowadzają rollo "śmierdzący książuulo"
- Quebonafide zagra dwa ostatnie koncerty. Co w pożegnalnym merchu?
- Znamy finalistów "Twoje 5 Minut 3". Decyzja jury zaskoczyła widzów
- Klaudia Sadownik zerwała z chłopakiem? Detektywi węszą kolejne rozstanie
- Słyszeli jej krzyki, gdy jeszcze żyła. Tragedia znanej influencerki
- Jeff Bezos na swoje wesele wynajął... Wenecję? "Skoro cię stać, płać wyższe podatki"
- W Gliwicach stanął gigantyczny posąg "kciuka w górę". Co na to mieszkańcy?