Hardcorowe pieluchy dla dorosłych. Zapewnią komfort w mosh picie
Marka Liquid Death wypuściła pieluchy dla dorosłych dedykowane koncertowiczom. Skąd pomysł na innowacyjny produkt?
Liquid Death to marka wody w puszkach, której grupą docelową są miłośnicy ciężkich brzmień. Hasło reklamowe przedsięwzięcia to "murder your thirst" (zamorduj swoje pragnienie). O Liquid Death zrobiło się głośno na całym świecie z powodu innego produktu. Firma wypuściła "hardcorowe" pieluchy dla dorosłych we współpracy ze specjalistą od tego rodzaju asortymentu, marką Depend.
Hardcorowe pieluchy dla dorosłych
Produkt jest skierowany do osób, które nie chcą w trakcie koncertów opuszczać mosh pitu, czyli miejsca pod sceną, gdzie dzieje się najwięcej. Według reklamy, pielucha "Pit Diaper" za 75 dol. jest wykonana z pikowanej sztucznej skóry i ozdobiona łańcuchami oraz sprzączkami. Liquid Death opisuje ją zarówno jako modny, jak i funkcjonalny sprzęt koncertowy, idealnie pasujący do sceny hardcore.
Innowacyjny produkt promował perkusista Ben Koller, ikona sceny metalcorowej. Reklama podkreślała chaos panujący w toaletach w podziemnych klubach, z ich pokrytymi graffiti ścianami, niekończącymi się kolejkami i niebezpieczeństwem poślizgnięcia się w niezidentyfikowanych kałużach. Narrator podsumował: "Najstraszniejsze miejsce na koncercie to nie pit, to toaleta". Reklama została nakręcona w stylu telezakupów z późnych godzin nocnych.
Koncertowe pieluchy wyprzedały się w 24 godziny
W zestawie z "hardcorowymi" majtkami ze sztucznej skóry znajdowały się 52 jednorazowe wkłady od marki Depend, z których każdy ma wystarczyć na cały koncert. Pieluchy "Pit Diaper" były dostępne za 75 dol. (300 zł) za sztukę wyłącznie na stronie internetowej Liquid Death. Były, ponieważ limitowany produkt wyprzedał się w mniej niż 24 godziny i nie wiadomo, kiedy będzie ponownie dostępny.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Marti Renti: "Freak fight to jest mocno szowinistyczny świat" | VibezTalk
To nie pierwsze podejście Liquid Death w dziedzinie prowokującego marketingu. Marka wody ma historię łączenia rock-and-rollowego etosu z nietypowymi kampaniami, dzięki korzeniom jej założyciela Mike'a Cessario w świecie muzyki. Od puszek, które "zabijają pragnienie", po szeroką gamę brandowanych gadżetów i ciuchów. Marka zaopiekowała niszę klientów, którzy chcą, żeby nawadnianie się było hardcore'owe.
Źródło: thedrum.com
W temacie muzyka
- OKI zagra największy koncert ever na Hali Stulecia. Fani: już tęsknią za tlenem
- Miasto melancholii: pięć koncertów, które zatrzymają czas tej jesieni w Warszawie
- Highlightsy Maybelline NY Music Stories 2025. Makijaż i muzyka to perfect match?
- Mocne kobiece głosy: Wolf Alice, BANKS, Isabel LaRosa i IDER zagrają w Warszawie!
Popularne
- Lody Wojanek już wkrótce w Żabce? Podobno już są w niektórych sklepach
- Jakie sosiwo wariacie? Walka w Żabce: Julia Żugaj kontra Łatwogang
- Zestaw Happy Meal z BTS wkrótce w McDonald's. Tak, będzie dostępny w Polsce
- Zrobili konkurs kwiczenia jak świnie. Peppa byłaby dumna?
- Fausti się odkleiła? Wers o zarobkach byłego wywołał burzę
- Charli xcx w ogniu krytyki. "Zero klasy. Czemu ludzie ją lubią?"
- Ola Jasianek zwolniona z pracy. Ekspertka ocenia sprawę
- Kim jest Makowkamusic? Influencerka znów budzi emocje
- Måneskin kończy przerwę. Zespół powróci z nową muzyką, bo... potrzebuje hajsu?