Fanka Taylor Swift reklamowała ketchup. Docenili jej kampanię
Na TikToku pojawił się filmik rozemocjonowanej autorki kreatywnej kampanii. Fanka Taylor Swift pochwaliła się, że jej pomysł na reklamę ketchupu został w końcu doceniony. Otrzymała prestiżowe wyróżnienie. W jaki sposób połączyła produkt spożywczy z piosenkarką?
Taylor Swift to amerykańska piosenkarka i autorka tekstów. Artystka jest znana z hitów takich jak "Shake it off", "Bad Blood" czy "We Are Never Ever Getting Back Together". Wokalistka tworzy muzykę głównie w gatunkach takich jak country, pop i pop-rock.
Podobne
- Nitro kusi los. Wojna z fanami Taylor Swift wisi na włosku
- Ile Taylor Swift zarabia za jeden koncert? Kwota zwala z nóg
- Friz ujawnił się jako fan Taylor Swift. Jest w swojej reputation era
- War is over. Mamy bilety na Taylor Swift, strona stoi, manifestowanie zadziałało
- Drogi nocleg na koncert Taylor Swift? Fanka znalazła rozwiązanie
Swift słynie z charakterystycznego stylu pisania piosenek. Większość jej tekstów oparta jest na osobistych doświadczeniach i relacjach miłosnych. Przez lata zdobyła liczne nagrody muzyczne i ugruntowała swoją pozycję jako jedna z najważniejszych artystek współczesnej muzyki pop.
Taylor Swift zagrała w Polsce
1, 2 oraz 3 sierpnia na warszawskim PGE Narodowym odbyły się aż trzy koncerty Taylor Swift. Piosenkarka po raz pierwszy zawitała do naszego kraju. Polskie Swifties nie mogły się doczekać się występu. Dla wielu z nich zobaczenie show zagranicznej gwiazdy było spełnienie najskrytszych marzeń.
Latem cała Polska żyła koncertami Taylor Swift. W sklepach pojawiała się masa gadżetów z wizerunkiem artystki, a jej płyty schodziły jak świeże bułeczki. Szał na piosenkarkę wykorzystało również wiele firm. Kreatywne kampanie reklamowe InPosta czy Żabki przyciągnęły sporą uwagę internautów.
Fanka Taylor Swift reklamowała ketchup
Na początku sierpnia na ulicach całej Polski zaczęły pojawiać się billboardy reklamujące ketchup Heinz. Pewna specjalistka od marketingu, będąca ogromną fanką Taylor Swift, postanowiła stworzyć kampanię, która połączy produkt spożywczy z tematem zagranicznej gwiazdy. Zainspirowała się twórczością Taylor i wymyśliła chwytliwe hasła, które spotkały się z pozytywnym odbiorem polskich Swifties. Wśród haseł pojawiły się takie napisy jak "Shake it, Warsaw", "Taste is our reputation", "in our 1869 era" czy "eat now".
Teraz pochwaliła się na TikToku, że jej kampania została doceniona. Dziewczyna zdobyła wyróżnienie w konkursie: "Dziś odebrałam wyróżnienie w prestiżowym konkursie KREATURY za 'Heinz Era' (nazwa kampanii dotyczącej Taylor Swift - przyp. red.)"
Popularne
- Zapowiedzi LEGO Harry Potter na 2025 r. Potężny debiut unikatowej budowli
- Friz zamroził influencerów? "Ratownicy musieli nas wyciągać z lodu"
- To już oficjalne. Media społecznościowe nie dla nastolatków
- Bambik i V-dolce w "Milionerach". Czy uczestniczka znała odpowiedź?
- Podała dziecku ciasto z alkoholem. Wiernikowska rozpętała burzę
- Czy Frizowi grozi coś za mroźne wyzwanie? Prawnik odpowiada
- Crawly zakpił z zakazu. Nowe nagranie z popularnego miasta
- Krzysztof Ibisz ustępuje Julii Żugaj. Bardzo odpowiedzialna rola
- Dawid Podsiadło robi karierę za granicą? "Pierwsze kroki na scenie"