Eminem zgapił od Kizo? Spaghetti szybkie jak raper
Eminem stworzył sos do spaghetti sygnowany wersem ze swojej piosenki. "Mom's Spaghetti" wyprzedało się w ułamku sekundy.
Artyści muzyczni od zawsze sprzedawali gadżety promujące ich twórczość. Merchandising miał łączyć fanów określonych wykonawców. Koszulki, kubki, czapki, skarpetki - zespoły starają się zaciekawić odbiorców kreatywną formą merchu. Rzeczy sygnowane twarzami popularnych osobistości to także źródło dochodu piosenkarzy i celebrytów. Kizo to przykład twórcy, który stawia na oryginalność. Mrożona pizza Sukcesiliana podbiła kubki smakowe fanów, a nawet osób nieprzepadających za muzyką rapera. Eminem również postawił na gastronomiczny ruch marketingowy.
Podobne
"Mom's Spaghetti" szybkie jak Eminem
W 2017 r. Eminem otworzył restaurację. Akcja marketingowa promowała album "Revival". W dzień premiery płyty twórca stanął w okienku "Mom's Spaghetti" i wydawał ludziom makaron. Restauracja ma bardzo specyficzny klimat, ponieważ jedzenie podawane jest tam w papierowych pojemnikach. Nazwa lokalu nawiązuje do jednego z wersów kultowej piosenki "Lose Yourself".
Raper postanowił pójść o krok dalej i kilka dni temu wypuścił sos do spaghetti w słoiku. Eminem znów zareklamował produkt tekstem utworu "Lose Yourself". "Mom's Spaghetti" wyprzedało się w mgnieniu oka z restauracyjnej strony. Słoiki były również dostępne stacjonarnie w lokalu, natomiast i tam zabrakło już sosów. Jeden 700-gramowy słoik kosztował 13 dolarów. Przy zakupie dwóch cena wzrastała do 25 dolarów.
Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ
Źródło: Detroit Free Press
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Zbanowali ją z niebieskiej platformy. "Dwa tysiące obcych. Bez żadnych limitów"
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Edzio Rap drugi raz wbił na O'Block. Nawinął z lokalsami (i przeżył)
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Mochi OKIego już w sklepach. To jak gra w rosyjską ruletkę
- Young Leosia i Kacper Błoński mają "dziecko". Ich wspólne lody już w sklepach
- Naruciak chce konfrontacji z Gonciarzem. "Nie jestem w pozycji do stawiania warunków"