c

Eminem zgapił od Kizo? Spaghetti szybkie jak raper

Źródło zdjęć: © Facebook
Oliwia Ruta,
02.11.2023 12:45

Eminem stworzył sos do spaghetti sygnowany wersem ze swojej piosenki. "Mom's Spaghetti" wyprzedało się w ułamku sekundy.

Artyści muzyczni od zawsze sprzedawali gadżety promujące ich twórczość. Merchandising miał łączyć fanów określonych wykonawców. Koszulki, kubki, czapki, skarpetki - zespoły starają się zaciekawić odbiorców kreatywną formą merchu. Rzeczy sygnowane twarzami popularnych osobistości to także źródło dochodu piosenkarzy i celebrytów. Kizo to przykład twórcy, który stawia na oryginalność. Mrożona pizza Sukcesiliana podbiła kubki smakowe fanów, a nawet osób nieprzepadających za muzyką rapera. Eminem również postawił na gastronomiczny ruch marketingowy.

"Mom's Spaghetti" szybkie jak Eminem

W 2017 r. Eminem otworzył restaurację. Akcja marketingowa promowała album "Revival". W dzień premiery płyty twórca stanął w okienku "Mom's Spaghetti" i wydawał ludziom makaron. Restauracja ma bardzo specyficzny klimat, ponieważ jedzenie podawane jest tam w papierowych pojemnikach. Nazwa lokalu nawiązuje do jednego z wersów kultowej piosenki "Lose Yourself".

Eminem sprzedaje sos do spaghetti "Mom's Spaghetti"
Eminem sprzedaje sos do spaghetti "Mom's Spaghetti" (Instagram)

Raper postanowił pójść o krok dalej i kilka dni temu wypuścił sos do spaghetti w słoiku. Eminem znów zareklamował produkt tekstem utworu "Lose Yourself". "Mom's Spaghetti" wyprzedało się w mgnieniu oka z restauracyjnej strony. Słoiki były również dostępne stacjonarnie w lokalu, natomiast i tam zabrakło już sosów. Jeden 700-gramowy słoik kosztował 13 dolarów. Przy zakupie dwóch cena wzrastała do 25 dolarów.

Pomóż nam zmienić internet na lepsze. TUTAJ

trwa ładowanie posta...

Źródło: Detroit Free Press

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 2
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 2