Ekspertka masakruje donuty Julii Żugaj. "Czego tu nie ma!"
Nowe donuty Julii Żugaj, stworzone we współpracy z marką Dooti Donuts, szturmem podbiły Biedronki. Fanki influencerki chcą nie tylko pączków, ale i opakowania po słodkościach. Entuzjazm Żugajek nie wszystkim jednak się udziela. Katarzyna Bosacka ostro skrytykowała skład wyrobów, zarzucając influencerce promowanie wysoko przetworzonych produktów wśród dzieci.
Popularna influencerka Julia Żugaj nawiązała współpracę z marką Dooti Donuts, czego efektem jest wprowadzenie na rynek donutów obrandowanych nazwiskiem młodej gwiazdy. Pączki łączą w sobie dwa nadzienia o smaku pomarańczy i marakui. Przysmaki są pokryte pomarańczową polewą z różowym wzorem i białą posypką. Można je kupić w sieci sklepów Biedronka za 3,29 zł za sztukę.
Podobne
- Dubajska czekolada od Zenka Martyniuka. Cena robi wrażenie
- Jak wygląda donut Julii Żugaj? Detektywi z TikToka znów w akcji
- Żugajki sprzedają kartony po pączkach na Vinted. "Można negocjować"
- Lody Genziara oficjalnie ogłoszone. Jaki smak trafi do sklepów?
- Anielska czekolada przejmuje internet. Jak zrobić tę pyszność?
Fanki Julii Żugaj rzuciły się na pączki. Dosłownie - ze sklepów znikają nawet kartony, w których znajdują się donuty. Są to przedmioty mające kolekcjonerską wartość dla Żugajek. Podobnego entuzjazmu nie podziela Katarzyna Bosacka, znana ekspertka ds. żywienia. W ostrych słowach skrytykowała skład pączków promowanych przez Julię Żugaj.
Katarzyna Bosacka o pączkach Julii Żugaj
Pączki Julii Żugaj, dostępne w sklepach w całej Polsce, przyciągają uwagę kolorowymi opakowaniami i intensywnym smakiem. Jednak to, co kryje się w ich składzie, wzbudziło niepokój Bosackiej. Ekspertka w komentarzu udzielonym serwisowi Pudelek zrecenzowała donuty:
"Matko i córko, czego tu nie ma! Około 70 składników w jednym małym pączku. Dwa gryzy, a w żołądku zaczyna grać orkiestra (i to fałszywie) różnych tłuszczów, emulgatorów, zagęstników i aromatów. W sumie to produkt wysokoprzetworzony. Wprawdzie wygląda i pewnie nawet smakuje, ale w sumie truje. Zwłaszcza rzesze małych dziewczynek i chłopców, którzy tyją najszybciej w Europie" - powiedziała Bosacka Pudelkowi.
Ekspertka zwróciła się bezpośrednio do influencerki: "Julio Żugaj, tworzysz treści dla dzieci, zarabiasz na tym duże pieniądze, czas dorosnąć i wziąć odpowiedzialność za swoje polecenia i kampanie reklamowe. Twarz ma się tylko jedną. Nawet gdy jest ona bardzo słodka".
Popularne
- Justyna Steczkowska promuje okultyzm? Najjjka wszczyna alarm
- Aqua park z kontrowersyjną zasadą. Kobiety podczas okresu nie mają wstępu?
- Herbaty Ekipy na półkach sklepowych. Dwie znane influencerki
- Weekend typu: zrób to po swojemu. Wbijaj na najgorętszy lifestyle’owy event
- Fausti brzmi jak Jeleniewska? Fani odkryli, co wywołało zmianę
- Zestawy Reziego w Pasibusie. Ile kosztuje zaskakująca nowość?
- Daniel Magical o włos od tragedii? Wypadek patostreamera
- Justin Bieber był zmuszony sprzedać prawa do swojej muzyki? Gwiazda jest spłukana
- Czym jest "Wyspa Dziewic"? Nowe reality show budzi kontrowersje