Dwa dni z najlepszą muzyką, czyli Salt Wave by Porsche w kolejny

Dwa dni z najlepszą muzyką, czyli Salt Wave by Porsche w kolejny weekend w Jastarni

Źródło zdjęć: © Maciej Chomik / materiały prasowe
Maja KozłowskaMaja Kozłowska,24.07.2025 17:00

Dwie sceny, 16 artystów i dwa dni nad brzegiem morza. Właśnie tak zapowiada się kolejna edycja festiwalu Salt Wave by Porsche, który już w przyszły weekend - 1 i 2 sierpnia - rozgości się na lotnisku w Jastarni. Wśród zaproszonych artystów znalazły się nazwiska z czołówek międzynarodowych list przebojów - Elderbrook, GusGus, Warhaus czy Balu Brigada - oraz najgłośniejsi raperzy krajowej sceny - Bedoes 2115 i OKI. Bilety jednodniowe i karnety, oraz ostatnie bilety na pole namiotowe, są dostępne na www.saltwave.pl. Kto jeszcze wystąpi nad Zatoką Pucką?

Goszczący w Jastarni od 2019 roku festiwal słynie z muzycznego eklektyzmu. Rok rocznie wśród zapraszanych artystów znajdują się przedstawiciele różnych gatunków - są popowe i jazzujące propozycje wprowadzające w taneczny klimat, hip-hopowe nieposkromione beaty oraz elektroniczne sety, które zapewniają imprezę do późnych godzin nocnych. Nie inaczej jest w tym roku! Na dwóch scenach spotykają się Bedoes 2115, Elderbrook, OKI, GusGus, Warhaus, Mrozu, Margaret, Balu Brigada, Acid Arab (live), Youngr oraz Bass Astral, Catz 'n Dogz, MINT (Frank Leen & Blinders), David Bay, Kasia dvd i Beskres. Pierwsze koncerty rozpoczynają się o godz. 19:00 – harmonogram koncertów można sprawdzić na profilu festiwalu na Instagramie.

x
x (Maciej Chomik , materiały prasowe)

Pamiętasz te noce na plaży? 

Salt Wave by Porsche to nadmorski festiwal, który łączy muzykę i sztukę. W tym roku obecność akcentów artystycznych jest jeszcze większa, bo integralną częścią festiwalu jest wystawa Ghosts of Tomorrow autorstwa Kukiego Iwańskiego. "To seria flag o naszych upadkach i porażkach - społecznych, ekologicznych, systemowych. Bez oklepanych haseł i symboli, bo te stały się przezroczyste. Nikogo już nie ruszają zielone liście czy recyklingowe strzałki. Potrzebna jest nowa forma" - mówi autor. Wystawa jest elementem współpracy festiwalu z Gdynia Design Days, której drugą odnogą jest wystawa prac laureatów konkursu Cover awArts 2024 organizowanego przez Decybele Dizajnu. Ich prace będą częścią brandingu terenu festiwalowego. 

trwa ładowanie posta...

Spotkajmy się nad brzegiem morza!

Dwie festiwalowe sceny, międzynarodowy line-up i najlepsza taneczna impreza na piasku to gwarancja najpiękniejszych wakacyjnych wspomnień z Jastarnią w tle. Swoją cegiełkę do magicznych nocy pod gwiazdami dokładają też sponsorzy i partnerzy festiwalu, którzy przygotowali dla uczestników atrakcje, konkursy i niespodzianki.

W strefie sponsora tytularnego, marki Porsche, której częścią jest też scena na wodzie, będzie można przyjrzeć się z bliska Porsche Macan, spędzić czas w strefie chilloutu czy zrobić zakupy w sklepie Porsche Lifestyle. Marka Airwaves zaprasza na intensywną przejażdżkę do odświeżenia! Daj się ponieść z Airwaves i odkryj zupełnie nowy wymiar festiwalowej zabawy. Daj się ponieść wirtualnej fali w strefie VR, złap oddech w strefie odświeżenia w klimatyzowanym aucie vintage, dodaj boost do swojego festiwalowego looku błyszczącym i lodowymi elementami, a na koniec surfuj w blasku fleszy, wskocz na deskę, poczuj wiatr we włosach i stwórz najbardziej epickie zdjęcie na festiwalu! To idealne miejsce, by zregenerować siły i złapać głęboki mentolowy oddech!

W strefie ANIA KRUK na festiwalowiczów czeka kolekcja biżuterii Sea, Salt, Wave by Ania Kruk, dwa stoiska piercingowe, strefa chilloutu z wygodnymi leżakami oraz sparkle ball z niespodziankami. Marka Douglas przywiezie swój beauty express, Alior Bank zapewni festiwalowe makijaże, stację ładowania telefonów, a Dr Witt boisko do rozgrywki w piłkę nożną, witt-pong czy immersive box, czyli możliwość zajrzenia do świata Legend Club. Atrakcje czekają też w strefach Tymbark, Tiger i Alcalia. O festiwalowy look zadba marka Remington i Eveline Cosmetics, a przedstawiciele UNICEF opowiedzą, dlaczego pomaganie jest ważne. Na najmłodszych czeka strefa dziecka, a na trochę większych Bosko Tattoo i Stage. No 7 z setami DJ-skimi.

x
x (Hubert Grygielewicz , materiały prasowe)

Nocleg pod gwiazdami

Integralną częścią Salt Wave by Porsche jest pole namiotowe z przestrzenią dla kamperów, a od tego roku również dla glampingu. Mieszkańcy pola namiotowego będą mogli zagrać w siatkówkę plażową oraz wybrać się na łagodną sesję vinyasy w ciszy, bez muzyki i słów jogi w przestrzeni mindfulness Sea, Salt, Wave by ANIA KRUK. Każdego dnia zaplanowano dwie sesje - o godz. 10:00 i 14:00. Zapisy odbywają się bezpośrednio na polu namiotowym, a dla uczestników przygotowano niespodzianki od marki. 

Dwa dni z najlepszą muzyką, czyli Salt Wave by Porsche w kolejny
Dwa dni z najlepszą muzyką, czyli Salt Wave by Porsche w kolejny (Maciej Czyżewski , materiały prasowe)

Stop po zachód i muzykę, czyli meta na Salt Wave by Porsche

Już 31 lipca z centrum Poznania wystartuje sześć par autostopowiczów. Ich zadaniem będzie dostanie się autostopem do Jastarni na festiwal Salt Wave by Porsche. Zwycięży para, która w klasyfikacji generalnej zdobędzie najwięcej punktów - czas nie jest tutaj najważniejszy, liczy są zabawa i emocje! Na laureatów czekają na mecie niespodzianki od sponsorów, partnerów i przyjaciół festiwalu, m.in. marki Yope i OCZKO.workshop.

x
x (Maciej Chomik , materiały prasowe)

Poznaj harmonogram koncertów i zaplanuj swój dzień na Salt Wave by Porsche

piątek – 1 sierpnia 2025:

Main Stage: Bedoes 2115, Elderbrook, Warhaus, Margaret, Youngr

Porsche Stage: Catz 'n Dogz, MINT (Frank Leen & Blinders), Beskres

sobota – 2 sierpnia 2025

Main Stage: OKI, GusGus, Mrozu, Balu Brigada, Acid Arab (live)

Porsche Stage: Bass Astral, David Bay, Kasia dvd

Na wydarzenie zaprasza poznańska agencja koncertowa Good Taste Production. Sponsorem tytularnym jest Porsche Polska. Sponsor główny: Calsbarg. Sponsorami: Airwaves, Alcalia, Douglas, DR WITT, Stage no. 7, Tiger, Tymbark. Partnerem: Alior Bank, ANIA KRUK, Eveline Cosmetics, Gdynia Design Days, Gmina Jastarnia, Marshall, Remington. Patronami medialnymi: Wyborcza.pl, Vibez, Dropsy, K MAG, Popkiller.pl, Prestiż Trójmiasto i Czwórka Polskie Radio.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0