Beyoncé podniosła wartość akcji Levi's o 20 proc. Zmieniła też nazwę firmy
"Levii's Jeans" - duet Beyoncé z Postem Malone odbił się bardzo korzystnie na rynkowej pozycji jednego z najstarszych producentów odzieży z denimu. Na cześć ikony muzyki pop - a ostatnio również country - firma zmieniła nawet nazwę i logo.
Wartość akcji firmy Levi's z dnia na dzień wzrosła o 20 proc, o czym poinformował portal cbs.com. Wszystko dzięki nowej piosence Beyoncé Knowles-Carter zatytułowanej "Levii's Jeans". Duet z Postem Malone to kolejny singiel z albumu "Cowboy Carter". Krążek ukazał się 29 marca i zaskoczył wszystkich "wtargnięciem" Queen Bey na terytorium muzyki country.
Podobne
Beyoncé podniosła wartości akcji firmy Levi's o 20 proc.
Utwór "Levii's Jeans" wykonany przez Beyoncé i Posta Malone to klasyczna ballada country. Wokalistka wyznaje w niej: "Chłopcze pozwolę ci być moimi jeansami Levi's, będziesz mógł obejmować tę pupę cały dzień". Z kolei Malone śpiewa: "Och dziewczyno, chciałbym być twoimi jeansami Levi's, wyskakujesz w nich z mojego telefonu.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Beyoncé & Post Malone - LEVII'S JEANS (Official Lyric Video)
Podwójne "i" w tytule kawałka jest nawiązaniem do faktu, że "Cowboy Carter" jest drugim aktem w planowanej trylogii "Renaissance". Kilka innych tytułów piosenek również zawiera podwójne "i", w tym "Ameriican Requiem", "Spaghettii", a nawet cover kultowego utworu Beatlesów "Blackbiird". Na płycie Beyoncé gościnnie wystąpiło wiele największych gwiazd muzyki country, w tym Willie Nelson, Miley Cyrus i Dolly Parton, której przebój "Jolene" z 1973 r. jest jednym z dwóch coverów na krążku.
Levi's zmienił nazwę i logo na Levii's
Legendarny producent jeansów przyjął fakt pojawienia się w utworze Beyoncé z nieukrywanym entuzjazmem. Nic dziwnego, skoro akcje firmy skoczył dzięki temu do góry aż o 20 proc. Levi's zmienił nazwę na Instagramie na Levii's i wkomponował ją nawet w znane wszystkim czerwone logo.
Komentując dobre dla CBS MoneyWatch korzystne dla producenta denimu wiadomości giełdowe Ike Boruchow, analityk kapitałowy firmy Wells Fargo, napisał, że firma skorzystała na "ukłonie ze strony ikony kultury Beyoncé w jej nowej piosence 'Levii's Jeans"'. Dodał: "Wpływ Beyoncé był organiczny i miał wyraźny, pozytywny rynkowy impakt na całą kategorię jeansów, a w szczególności na zainteresowanie marką Levi's".
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
KUBA SZMAJKOWSKI: ZAWSZE CHCIAŁEM ŚPIEWAĆ SOLO
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos