Janusz biznesu

Janusz biznesu promuje kanapki z peklowaną świnią hasztagiem nawiązującym do śmierci Izy z Pszczyny

Źródło zdjęć: © Kolaż: Vibez
MMU,
09.11.2021 15:04

"Ani Jednej Więcej" to hasło protestów, które odbyły się w całej Polsce po śmierci 30-letniej Izabeli. Niestety nie każdy umie uszanować powagę sytuacji.

"Ani jednej więcej" to hasło nawiązujące do dramatycznych wydarzeń, które rozegrały się w Pszczynie. To właśnie tam doszło do śmierci 30-letniej kobiety w ciąży.

W reakcji na tę szokującą śmierć w całej Polsce odbyły się protesty.

trwa ładowanie posta...

Niestety do akcji ruszyli też wszelkiej maści Janusze biznesu. I tak oto właściciel foodtrucka z burgerami w Raciborzu The Beef Bros. FT, wykazał się "inwencją własną", oznaczając swoje kanapki z peklowaną wieprzowiną hashtagiem "anijednejwięcej".

Burgery wieprzowe #anijednawiecej
Burgery wieprzowe #anijednawiecej (Materiały własne red. Vibez)

Sprawę nagłośniła jedna z internautek - specjalistka od marketingu. Próbowała nawet dyskutować z dowcipnym inaczej właścicielem food trucka. Jak można się domyślić, na próżno...

Dyskusja z właścicielem.
Dyskusja z właścicielem. (Materiały własne red. Vibez)

Właściciel wytłumaczył, że jego "poziom marketingu" jest poza zasięgiem kobiety. No tak, co tam baba może wiedzieć o marketingu. Nieważne jak mówią, ważne, żeby mówili, co nie?

Otóż nie. Po pierwsze marketing nawiązujący do wszelkich dramatycznych i społecznych wydarzeń to idiotyzm, zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z wydarzeniem, w którym ktoś zmarł.

Real time marketing ma sens tylko wtedy, kiedy podłączamy się do czegoś pozytywnego. Jak widać wielki pan właściciel burgerowni nie przyswoił takich podstaw.

Czasem po prostu lepiej milczeć i skupić się na smażeniu burgerów, a promocję lokalu zostawić fachowcom. Chyba, że w tej akcji chodziło o to, żeby cała Polska dowiedziała się, ze właściciel burgerowni z Raciborza prócz burgerów ma do zaoferowania poczucie humoru buraka.

P.S. Okazuje się, że to nie przypadek i właściciel ma na swoim koncie więcej takich wątpliwych akcji marketingowych. Innego burgera promował hasłem: "Po takim burgerze można nawet zlać małżonkę. Na kwaśne jabłko".

Po takim burgerze można nawet zlać na kwaśne jabłko.
Po takim burgerze można nawet zlać na kwaśne jabłko. (Materiały własne red. Vibez)
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 3
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 9
  • emoji smutek - liczba głosów: 3
  • emoji złość - liczba głosów: 8
  • emoji kupka - liczba głosów: 4