lifestyle
Lody Louda od Boxdela. Mają być jak Häagen-Dazs w cenie <70 zł/litr?! "W ch*j mi smakują te lody"
Quebonafide z umazaną brodą reklamuje masło orzechowe Miss Ti

Quebonafide z umazaną brodą reklamuje masło orzechowe Miss Ti

Źródło zdjęć: © Kolaż: Vibez, Twiter
Oliwier NytkoOliwier Nytko,15.03.2022 11:30

Quebonafide wypuścił ze swoją marką Miss Ti masło orzechowe dostępne jedynie w sieci Lidl. I co? Całość - jak na taki produkt - wyszła świetnie. Quebo podszedł też niestandardowo do reklamy Miss Ti. O co chodzi?

bFOnlhTT

Od jakiegoś czasu w sieci Lidl możecie dorwać produkty marki Quebonafide, Miss Ti. Marka zaczynała jako herbaciarnia pop-up w Warszawie, aby potem przenieść się do stacjonarnej herbaciarni w Krakowie.

Miss Ti początkowo wyszła jako seria herbat (matcha i czarna) z mlekiem. W ubiegły czartek Lidl wypuścił niespodziewanie masło orzechowe Miss Ti. Jak dla mnie był to strzał w dziesiątkę. W cenie "do przeżycia" dostajemy produkt aspirujący do półki premium.

Quebonafide reklamuje masło orzechowe na Twitterze

Po krótkiej i tajemniczej zapowiedzi masło orzechowe weszło do Lidlów. A co zrobił Quebo? Dopiero ostatnio na Twitterze wrzucił "reklamę". Dlaczego? Sami przeczytajcie, co w niedzielę wrzucił Kuba:

bFOnlhTV

Nie mam wyjścia. Muszę coś napisać o tym, że nasz krem od Miss Ti o smaku Matchy wjechał do Lidla, więc jeżeli Was to razi to zasłońcie oczy, albo po prostu przejdźcie do komentarzy.

MATCHAŁEM W TYM PALCE

Niebawem nagranie jak piekę chleb orzechowy.

Ten krem jest naprawdę pyszny. Musicie mi zaufać.

Hej: czy to forma antyreklamy?

Nie, to nie jest żadna antyreklama. Bardziej lekki trolling połączony z dystansem do siebie.

bFOnlhTX

Jakby Quebo dodał na swojego IG czy profil Miss Ti klip, gdzie uśmiecha się i zachęca do zakupu - czy ktokolwiek zainteresowałby się tym? Kaman, influencerzy zniszczyli rynek pozytywnej reklamy.

A tak? Quebo w zielonej brodzie reklamuje na swoim Twitterze produkty. Najlepsze przed wami.

Quebo odpowiadał fanom

Czego większość fanów oczekuje od swoich ulubionych twórców? Powiedziałbym, że jakiejś formy kontaktu. A że Twitter jest idealny do tego, to też Kuba postanowił trochę pobawić się z fanami. Zapytany o "nową nutę" odpowiedział tak:

Gdy fani twierdzili, że 17 zł za słoik to dużo, Quebo odpowiadał:

Ktoś zapytał go nawet o nowe produkty od Miss Ti:

I tak dalej, i tak dalej:

Przyznajcie - coś takiego jest ciekawszego dla fanów niż kolejna nudna reklama kolejnego influencera/twórcy/artysty. Może i niekiedy Quebo wydawał się odrobinę chamski (?), ale może być.

Co o tym myślisz?
  • serduszko
  • ogień
  • uśmiech
  • smutek
  • złość
  • kupka
Komentarze (0)
arrow
Matka Boska na Coca-Coli? Takie rzeczy tylko w Rosji