Quebonafide z umazaną brodą reklamuje masło orzechowe Miss Ti

Quebonafide z umazaną brodą reklamuje masło orzechowe Miss Ti

Źródło zdjęć: © Kolaż: Vibez, Twiter
Oliwier NytkoOliwier Nytko,15.03.2022 12:30

Quebonafide wypuścił ze swoją marką Miss Ti masło orzechowe dostępne jedynie w sieci Lidl. I co? Całość - jak na taki produkt - wyszła świetnie. Quebo podszedł też niestandardowo do reklamy Miss Ti. O co chodzi?

Od jakiegoś czasu w sieci Lidl możecie dorwać produkty marki Quebonafide, Miss Ti. Marka zaczynała jako herbaciarnia pop-up w Warszawie, aby potem przenieść się do stacjonarnej herbaciarni w Krakowie.

Miss Ti początkowo wyszła jako seria herbat (matcha i czarna) z mlekiem. W ubiegły czartek Lidl wypuścił niespodziewanie masło orzechowe Miss Ti. Jak dla mnie był to strzał w dziesiątkę. W cenie "do przeżycia" dostajemy produkt aspirujący do półki premium.

Quebonafide reklamuje masło orzechowe na Twitterze

Po krótkiej i tajemniczej zapowiedzi masło orzechowe weszło do Lidlów. A co zrobił Quebo? Dopiero ostatnio na Twitterze wrzucił "reklamę". Dlaczego? Sami przeczytajcie, co w niedzielę wrzucił Kuba:

Nie mam wyjścia. Muszę coś napisać o tym, że nasz krem od Miss Ti o smaku Matchy wjechał do Lidla, więc jeżeli Was to razi to zasłońcie oczy, albo po prostu przejdźcie do komentarzy.

trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...

MATCHAŁEM W TYM PALCE

trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...

Niebawem nagranie jak piekę chleb orzechowy.

trwa ładowanie posta...

Ten krem jest naprawdę pyszny. Musicie mi zaufać.

trwa ładowanie posta...

Hej: czy to forma antyreklamy?

Nie, to nie jest żadna antyreklama. Bardziej lekki trolling połączony z dystansem do siebie.

Jakby Quebo dodał na swojego IG czy profil Miss Ti klip, gdzie uśmiecha się i zachęca do zakupu - czy ktokolwiek zainteresowałby się tym? Kaman, influencerzy zniszczyli rynek pozytywnej reklamy.

A tak? Quebo w zielonej brodzie reklamuje na swoim Twitterze produkty. Najlepsze przed wami.

Quebo odpowiadał fanom

Czego większość fanów oczekuje od swoich ulubionych twórców? Powiedziałbym, że jakiejś formy kontaktu. A że Twitter jest idealny do tego, to też Kuba postanowił trochę pobawić się z fanami. Zapytany o "nową nutę" odpowiedział tak:

trwa ładowanie posta...

Gdy fani twierdzili, że 17 zł za słoik to dużo, Quebo odpowiadał:

trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...

Ktoś zapytał go nawet o nowe produkty od Miss Ti:

trwa ładowanie posta...

I tak dalej, i tak dalej:

trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...
trwa ładowanie posta...

Przyznajcie - coś takiego jest ciekawszego dla fanów niż kolejna nudna reklama kolejnego influencera/twórcy/artysty. Może i niekiedy Quebo wydawał się odrobinę chamski (?), ale może być.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 2
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0