Quebonafide z umazaną brodą reklamuje masło orzechowe Miss Ti
Quebonafide wypuścił ze swoją marką Miss Ti masło orzechowe dostępne jedynie w sieci Lidl. I co? Całość - jak na taki produkt - wyszła świetnie. Quebo podszedł też niestandardowo do reklamy Miss Ti. O co chodzi?
Od jakiegoś czasu w sieci Lidl możecie dorwać produkty marki Quebonafide, Miss Ti. Marka zaczynała jako herbaciarnia pop-up w Warszawie, aby potem przenieść się do stacjonarnej herbaciarni w Krakowie.
- Spróbowałem Miss Ti [Lidl, Shell], herbaty od Quebonafide. Warto wydać 9,99 PLN za 500 ml?
- Masło orzechowe z matchą od Miss Ti, Quebonafide. Spróbowałem: jest drogo, ale…
- Lody Miss Ti Mochi Mango w Biedronce! Quebonafide PRZEBIJE lody Ekipy?
- Miss Ti, Mochi Mango. 20 złotych za LODY od Quebonafide. Czy warto? [Recenzja]
- Tajemnicze kody QR na ulicach Warszawy. Czy to powrót Kuby Grabowskiego (Quebonafide)?
Miss Ti początkowo wyszła jako seria herbat (matcha i czarna) z mlekiem. W ubiegły czartek Lidl wypuścił niespodziewanie masło orzechowe Miss Ti. Jak dla mnie był to strzał w dziesiątkę. W cenie "do przeżycia" dostajemy produkt aspirujący do półki premium.
Quebonafide reklamuje masło orzechowe na Twitterze
Po krótkiej i tajemniczej zapowiedzi masło orzechowe weszło do Lidlów. A co zrobił Quebo? Dopiero ostatnio na Twitterze wrzucił "reklamę". Dlaczego? Sami przeczytajcie, co w niedzielę wrzucił Kuba:
Nie mam wyjścia. Muszę coś napisać o tym, że nasz krem od Miss Ti o smaku Matchy wjechał do Lidla, więc jeżeli Was to razi to zasłońcie oczy, albo po prostu przejdźcie do komentarzy.
MATCHAŁEM W TYM PALCE
Niebawem nagranie jak piekę chleb orzechowy.
Ten krem jest naprawdę pyszny. Musicie mi zaufać.
Hej: czy to forma antyreklamy?
Nie, to nie jest żadna antyreklama. Bardziej lekki trolling połączony z dystansem do siebie.
Jakby Quebo dodał na swojego IG czy profil Miss Ti klip, gdzie uśmiecha się i zachęca do zakupu - czy ktokolwiek zainteresowałby się tym? Kaman, influencerzy zniszczyli rynek pozytywnej reklamy.
A tak? Quebo w zielonej brodzie reklamuje na swoim Twitterze produkty. Najlepsze przed wami.
Quebo odpowiadał fanom
Czego większość fanów oczekuje od swoich ulubionych twórców? Powiedziałbym, że jakiejś formy kontaktu. A że Twitter jest idealny do tego, to też Kuba postanowił trochę pobawić się z fanami. Zapytany o "nową nutę" odpowiedział tak:
Gdy fani twierdzili, że 17 zł za słoik to dużo, Quebo odpowiadał:
Ktoś zapytał go nawet o nowe produkty od Miss Ti:
I tak dalej, i tak dalej:
Przyznajcie - coś takiego jest ciekawszego dla fanów niż kolejna nudna reklama kolejnego influencera/twórcy/artysty. Może i niekiedy Quebo wydawał się odrobinę chamski (?), ale może być.
- Hejt na Sylwię Przybysz i Jana Dąbrowskiego. Chodzi o dziecko
- Mata przed sądem. Umorzono postępowanie w sprawie marihuany [RELACJA]
- Gdańsk: do WC tylko z nauczycielem, po telefonie do sekretariatu
- "Przepraszam, coś się kliknęło". O co chodzi w tym memie?
- Sam Smith wielbi szatana? Teorie spiskowe po Grammy 2023
- Pełnia Księżyca w Lwie w lutym. Co da nam Śnieżny Księżyc?
- Tata-influencer przeszukał pokoje dzieci. "Robię to pod film"
- Sklep Moness by Monika Kociołek już otwarty. Jakie ceny?
- Streamerki z Twitcha wykorzystane przez deepfake w filmach 18+