Panowie, nie wstydźcie się. Instagram rusza z ciałopozytywną kampanią
Pandemia wpłynęła negatywnie na to, jak mężczyźni myślą o swoim wyglądzie. "CALM Body Talks" to nowa seria filmów na Instagramie, w ramach której faceci opowiadają facetom, dlaczego warto akceptować swoje ciało takim, jakim jest.
Instagram połączył siły z CALM (Campaign Against Living Miserably, organizacją charytatywną zajmującą się zapobieganiem samobójstwom), aby pomóc mężczyznom odzyskać pewność siebie po pandemii. Jak wynika bowiem z badań przeprowadzonych na należącym do Facebooka serwisie społecznościowym z powodu koronki panowie zaczęli mieć duży problem z akceptowaniem swojego ciała.
Podobne
- Twórcy Instagrama zdają sobie sprawę, że aplikacja jest toksyczna dla nastolatków
- Dania: Kobieta nie depiluje wąsów i monobrwi. Tak testuje zalotników
- Bella Hadid zamieściła poruszający wpis na Instagramie. "Płaczę każdego dnia"
- 14-latka popełniła samobójstwo. Pomogły jej algorytmy Instagrama i Pinteresta?
- Chciała mieć ładny makijaż. Dostała przerobione zdjęcia i wyzwiska na Instagramie
Instagram przeprowadził badanie wśród 2000 mężczyzn w wieku od 16 do 40 lat. Niemal połowa ankietowanych (48%) myśli w negatywny sposób o swoim ciele, a 58% deklaruje, że pandemia wpłynęła niekorzystnie na ich samopoczucie. Zaledwie 26% badanych twierdzi, że jest zadowolonych ze swojego wyglądu, a 21% nie czuje się komfortowo, kiedy w ogóle rozmawia na ten temat.
Znani mężczyźni promują ciałopozytywność
Instagram i CALM – mając na uwadze niepokojące wyniki przeprowadzonego badania – ogłosili powstanie "CALM Body Talks". Jest to seria wywiadów ze znanymi mężczyznami, którzy będą promować pozytywne myślenie o swoim ciele, czyli temat rzadko podejmowany w męskim gronie. W inicjatywę zaangażowani są m.in. Jamie Laing, Stevie Blaine, Leon McKenzie i Russell Kane.
Nie musisz wyglądać jak influencerzy i celebryci
Dlaczego pandemia wpłynęła negatywnie myślenie facetów o swoim ciele? Przez ostatni rok żyliśmy w świecie wirtualnym, gdzie byliśmy i jesteśmy bombardowani widokami wyrzeźbionych sylwetek influencerów, które – przyznajmy szczerze – są nierealistyczne. Niemożność osiągnięcia ideału wpędza tak mężczyzn, jak i kobiety w kompleksy.
Dlatego właśnie warto śledzić "CALM Body Talks", ponieważ celem kampanii jest rozprawienie się z niezdrowymi kanonami piękna.
Na Vibez dbamy o parytet dobrych wiadomości. Sprawdźcie, co wiadomo o Najpiękniejszym Festiwalu Świata (spoiler: odbędzie się w tym roku).
Popularne
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Karty kolekcjonerskie Julii Żugaj w Biedronce. Cena z kosmosu?
- Jak długo Książulo będzie recenzował kebaby? Jego odpowiedź szokuje
- Young Leosia odpowiada na diss Fagaty. "Rozkładasz nogi w necie, żeby zarobić na prąd"
- Gimper wygrał z Lil Masti w sądzie. Wyrok jest prawomocny
- Zranił ją narzeczony. 32-latka wyszła za mąż za chatbota
- Najwyższy jarmark świąteczny w UE otwiera się w Warszawie. Chwała na wysokości, chwała
- Influencerki oszalały na punkcie zdjęć AI? Dlaczego nie jestem fanką śnieżnej "sesji" [OPINIA]
- Chodzisz po Krakowie, a tam śpiewa David Kushner. To nie żart





