Nowy, zdrowy produkt Ekipy już jest! Na etykiecie half polish, half english
Friz zapowiadał na Instagramie reveal nowego produktu Ekipy. Czy napoje o prostym składzie przypadną konsumentom do gustu?
Friz niedawno zdradził, że już wkrótce na sklepowych półkach pojawi się nowy spożywczy produkt Ekipy. Jak dotąd wypuścili już kilka, które w większości okazywały się hitami. Szczególne szaleństwo wywołało pojawienie się pierwszych lodów Ekipy. Kto jeszcze pamięta, jak same papierki wystawiano na Allegro za kilkaset zł?
W kolaboracji z Ekipą (i Genzie) pojawiły się też donuty, napoje (moim zdaniem - jedyny średnio udany eksperyment), cukierki (choco cupy) i batoniki. Wyszły też nowe (tym razem mleczne) lody, których twarzami są pieski Wersow i Friza - Chmurka i Burza.
Tym razem Karol zapowiedział jednak coś nowego - kolejny produkt obrandowany logo Ekipa miał być z krótkim prostym składem. Czy grupa docelowa łyknie taką zdrową przekąskę?
Zdrowe napoje Ekipy. Będą lepsze od poprzednich?
Okazuje się, że nowym produktem zapowiadanym przez Friza są napoje noRUSH. Woda witaminowa sygnowana logo Ekipy będzie dostępna w trzech letnich, orzeźwiających smakach: mandarynka, arbuz i jagoda-limonka.
Napoje mają pojemność 533 ml. Już w tym tygodniu będą dostępne w sklepach Żabka. Na Instagramie powstał profil napojów noRUSH - prawdopodobnie to zatem nie koniec nowych produktów. Czekacie na więcej?
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- ChatGPT zamiast lekarza? Ekspert o nowym trendzie wśród Polaków [WYWIAD]