trendy
Tiktokerka żali się, że lokatorka przed próbą samobójczą nie pozmywała naczyń
Netflix przyśpieszy pakiet z reklamami

Netflix przyśpieszy premierę pakietu z reklamami. Znamy datę!

Źródło zdjęć: © Vibez.pl / Canva
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,06.09.2022 14:30

Netflix chce wprowadzić tańszy abonament z reklamami szybciej niż konkurencja z Disney+. Zagraniczne portale podają, kiedy zmiany wejdą w życie. Ile Netflix może zarobić na reklamodawcach?

bGjRYslf

W internecie od dłuższego czasu krążyły plotki dotyczące zmian na Netflixie. Platforma miała przymierzać się do wprowadzenia tańszego pakietu. Haczyk? Abonament miałby być z reklamami. Przedstawiciele Netflixa przy okazji opublikowanego na YouTube podsumowania drugiego kwartału przyznali, że w pogłoskach jest ziarno prawdy. Premiera planu z reklamami była zaplanowana na początek 2023 roku.

Netflix przyśpiesza premierę pakietu z reklamami

Jak podaje "Bloomberg", cena abonamentu z reklamami ma wynieść od siedmiu do dziewięciu dolarów miesięcznie. Użytkownik korzystający z tańszego pakietu obejrzy około czterech minut reklam na godzinę. Ponadto nie będzie mógł korzystać z niektórych funkcji, jak choćby pobierania filmów i seriali na smartfon lub komputer i odtwarzania ich w trybie offline.

bGjRYslh

"The Guardian" informuje, że Netflix przyśpieszy premierę pakietu z reklamami. Tańszy abonament ma zadebiutować już w listopadzie tego roku. Motywy tej decyzji są czysto biznesowe. Netflix chce wprowadzić pakiet z reklamami zanim zrobi to konkurencyjny serwis Disney+. Jak pisał mój redakcyjny kolega, Disney+ wprowadzi tańszy pakiet w reklamami w grudniu tego roku.

Warto podkreślić, że plany Netflixa i Disney+ związane z abonamentem z reklamami dotyczą Stanów Zjednoczonych. Na razie nie ma informacji, czy z nowej opcji będą mogli skorzystać polscy widzowie.

Ile Netflix zarobi z reklam?

Według doniesień portalu "Variety", Netflix zaproponował reklamodawcom stawkę 65 dolarów za możliwość dotarcia do  tys. widzów. Spoty mają trwać od 15 do 30 sekund. Serwis nie wyświetli użytkownikowi tej samej reklamy więcej niż trzy razy w ciągu doby. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, powołując się na prognozy Ampere Analysis, Netflix zarobi 5,5 mld dol. rocznie z reklam do 2027 roku w skali globalnej.

Co o tym myślisz?
  • serduszko
  • ogień
  • uśmiech
  • smutek
  • złość
  • kupka
Komentarze (0)
arrow
Akcja #hakujemy_HiT. Wystarczy telefon by ujawnić kłamstwa w podręczniku do HiT-u