Netflix przyśpieszy premierę pakietu z reklamami. Znamy datę!
Netflix chce wprowadzić tańszy abonament z reklamami szybciej niż konkurencja z Disney+. Zagraniczne portale podają, kiedy zmiany wejdą w życie. Ile Netflix może zarobić na reklamodawcach?
W internecie od dłuższego czasu krążyły plotki dotyczące zmian na Netflixie. Platforma miała przymierzać się do wprowadzenia tańszego pakietu. Haczyk? Abonament miałby być z reklamami. Przedstawiciele Netflixa przy okazji opublikowanego na YouTube podsumowania drugiego kwartału przyznali, że w pogłoskach jest ziarno prawdy. Premiera planu z reklamami była zaplanowana na początek 2023 roku.
Podobne
- Żałoba narodowa. Netflix utrudnia współdzielenie konta [*]
- Netflix wprowadza reklamy. Ile będzie kosztował nowy pakiet?
- Netflix zasypie nas nowościami we wrześniu. Które filmy i seriale obejrzeć?
- Netflix chce uniemożliwić Ci dzielenie się kontem z innymi ludźmi
- Netflix zainwestuje 100 mln dolarów w promowanie różnorodności
Netflix przyśpiesza premierę pakietu z reklamami
Jak podaje "Bloomberg", cena abonamentu z reklamami ma wynieść od siedmiu do dziewięciu dolarów miesięcznie. Użytkownik korzystający z tańszego pakietu obejrzy około czterech minut reklam na godzinę. Ponadto nie będzie mógł korzystać z niektórych funkcji, jak choćby pobierania filmów i seriali na smartfon lub komputer i odtwarzania ich w trybie offline.
"The Guardian" informuje, że Netflix przyśpieszy premierę pakietu z reklamami. Tańszy abonament ma zadebiutować już w listopadzie tego roku. Motywy tej decyzji są czysto biznesowe. Netflix chce wprowadzić pakiet z reklamami zanim zrobi to konkurencyjny serwis Disney+. Jak pisał mój redakcyjny kolega, Disney+ wprowadzi tańszy pakiet w reklamami w grudniu tego roku.
Warto podkreślić, że plany Netflixa i Disney+ związane z abonamentem z reklamami dotyczą Stanów Zjednoczonych. Na razie nie ma informacji, czy z nowej opcji będą mogli skorzystać polscy widzowie.
Ile Netflix zarobi z reklam?
Według doniesień portalu "Variety", Netflix zaproponował reklamodawcom stawkę 65 dolarów za możliwość dotarcia do tys. widzów. Spoty mają trwać od 15 do 30 sekund. Serwis nie wyświetli użytkownikowi tej samej reklamy więcej niż trzy razy w ciągu doby. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, powołując się na prognozy Ampere Analysis, Netflix zarobi 5,5 mld dol. rocznie z reklam do 2027 roku w skali globalnej.
Popularne
- Koniec klasycznego języka? Liczba 67 została słowem roku
- Julia Żugaj nie przeszła do finału "Twoja twarz brzmi znajomo". Które miejsce zajęła?
- Edzio wyprowadził się z Polski. W nowym kraju zacznie od nowa
- Przełom w sprawie Buddy? Wiadomo, co z pieniędzmi z loterii
- Wersow poleciała samolotem do fryzjera. Teraz tłumaczy się widzom
- Bagi i Magda wzięli ślub na parkiecie? Teraz wszystko układa się w całość
- Skandal na planie "Stranger Things"? David Harbour pod lupą
- Lady Gaga wystąpi w Polsce w 2026 r.? Fani mają dowody
- Katy Perry spełniła swój teenage dream? Nie uwierzysz, co stało się podczas show w Krakowie [RELACJA]





