Konopskyy poszukuje reaserchera. Youtuber ma spore wymagania
Konopskyy powiększa ekipę produkującą filmy. Youtuber poszukuje reaserchera i copywritera w jednym. Jakie są wymagania jednego z największych polskich twórców?
Konopskyy jest obecnie jednym z największych twórców kanału commentary w Polsce. Kanał influencera na YouTube subskrybuje obecnie 1,89 mln osób. Nic więc dziwnego, że youtuber poszukuje osób do pracy. Konopskyy chce zatrudnić reaserchera i copywritera w jednym.
Jakie wymagania ma Konopskyy?
Ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika Konopskyy opublikował na Instagramie. Od przyszłego pracownika influencer oczekuje terminowości; dyspozycyjności; dużego obycia w pisania dłuższych form wypowiedzi, takich jak rozprawki i charakterystyki; skrupulatnej pracy z danymi oraz umiejętności sprawdzenia wiarygodności źródeł i oceny prawdziwości informacji.
Aby zrekrutować się do Konopskiego, należy wypełnić formularz Google. Na wstępie Konopskyy napisał: "Właśnie rozpoczęła się rekrutacja researcherów, poniżej możecie składać swoje podanie. Wypełnienie formularza nie powinno zająć więcej niż 10 minut. Jeśli Ci zależy, to gwarantujemy, że czas ten zleci Ci błyskawicznie :) Wśród osób wybranych w I etapie rekrutacji zostanie przeprowadzona dodatkowa runda eliminacyjna, która pozwoli nam wybrać najlepsze z najlepszych osób, dlatego gorąco zachęcamy do sumiennego wypełniania arkusza! Do wybranych osób odezwiemy się drogą mailową. Powodzenia!"
Formularz składa się z czterech części. W pierwszej należy podać informacje kontaktowe. Wymagany jest m.in. link do Instagrama oraz nick z Discorda. Druga część ma sprawdzić znajomość internetu potencjalnych pracowników. Konopskyy pyta przyszłego pracownika m.in. o to, "w jaki sposób ocenia wiarygodność źródeł informacji i zabezpiecza się przed rozprzestrzenianiem fałszywych informacji?", "jakie źródła informacji najczęściej monitoruje, aby być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami?", "jak radzi sobie z presją czasu w sytuacjach, gdy ważne wydarzenia mają miejsce, a konieczne jest szybkie dostarczenie informacji?" czy o doświadczenie w pracy copywritera.
W trzeciej części Konopskyy pyta o mocne i słaby strony przyszłego pracownika, jego zainteresowania i szczególne osiągnięcia. Zainteresowani pracą dla youtubera muszą także podać poziom znajomości języka angielskiego.
Ostatnia część została szumnie nazwana "pytaniami światopoglądowymi". Konopskyy jako światopogląd traktuje najwidoczniej posiadanie mediów społecznościowych, ponieważ to właśnie o nie pyta w ostatnim podpunkcie. Przedostatnie pytanie dotyczy medialnego wydarzenia, które poruszyło osobę rekrutującą się.
Dwa pytania o Instagram, informacji o zarobkach - brak
W formularzu Konopskyy dwa razy pyta o konto na Instagramie: w czwartym i ostatnim pytaniu. Ogłoszenie nie zawiera natomiast informacji o rodzaju umowy oferowanej przyszłemu pracownikowi, wysokości pensji czy trybie pracy. Stanowi to smutne podsumowanie ofert pracy proponowanych przez influencerów: lista wymagań i długi formularz jest, przyszły pracownik powinien natomiast cieszyć się z faktu, że pracuje z kimś ważnym. Pensja, umowa czy profity nie powinny nikogo interesować.
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos