Cezary Pazura jako He-Man w reklamie Mattela. Kridnż czy świetny pomysł?
Cezary Pazura wystąpił jako He-Man w nowej reklamie Mattela. Czy oto dostaliśmy idealną adaptację popularnej kreskówki? Nikt nie prosił, ale każdy potrzebował.
He-Man musi być wam znany. Jak nie z seriali animowanych (nowych czy starych), to na pewno z memów, które krążą po sieci od lat. Ikona "męskości" przewija się przez nasze ekrany co chwilę.
Podobne
- Ponki powrócą na YouTube? "WRACAĆ w starym składzie czy NIE WRACAĆ?"
- Team X3 ogłosił swój koniec. Czy będzie Team X4?
- Klaudia El Dursi reklamuje WÓDKĘ na Instagramie. Czy to legalne?
- Czy Ekipa się kończy? Tromba "wykopany" z zarządu spółki. Nowciax "atakuje" Friza
- Leksiu o zarobkach w Team X. "W korporacji zarobiłbym więcej"
Ostatnio marka "He-Man" odżyła dzięki serialowi na Netflixie "He-Man and the Masters of the Universe" od Kevina Smitha. Seria zdobyła bardzo mieszane opinie przez "kontrowersyjne" podejście do fabuły.
Cezary Pazura jako He-Man w reklamie Mattela
Mattel powrócił z marką "Masters of the Universe"! I to rozpoczynają z grubej rury - bo firma wypuściła reedycję popularnych figurek z lat 80. A teraz po przeszło 40 latach, ponownie możemy je kupić.
A jak można najłatwiej zareklamować viralowo nowe figurki? Wystarczy zaprosić dwóch popularnych aktorów, którzy są popularni w sieci. Wujek Czarek i Janusz "jestem w pastach o filmach Vegi" Chabior.
Spot reklamowy przedstawia postać He-Mana granego przez Cezarego Pazurę oraz Szkieletora, w którego wcielił się Janusz Chabior. Ten pierwszy planuje swoje 40. urodziny z asystentami, a antagonista… ćwiczy ruchy taneczne.
Masters of the Universe Origins | Mattel Po Polsku | AD
Krindż? Fajna reklama?
Musicie ocenić sami, co uważacie o tej reklamie. Zdecydowanie Mattel odrobił zadanie domowe i stworzył coś mającego zadatki na virala. Pazura jest znany w sieci, szczególnie że chwilę temu stał się też youtuberem - a Chabiora znamy z m.in. filmów Vegi czy past.
Pachnie kampem oraz próbą ironiczego podejścia do reklamy. Czy to przyciąga bardziej uwagę, niż kolejny nudny spot? Oczywiście.
Pamiętajcie, że ta reklama została stworzona jedynie na nasz rynek - stąd jeszcze większe propsy dla Mattela.
W temacie popkultura
- "KOCHAM POLSKĘ" za koncerty Mery Spolsky. Oto prawdziwe dobro narodowe [RELACJA]
- Jaki jest twój festiwalowy perfect match? Edycja: Polska. Idealny prezent na Święta last minute [VIBEZ IN LINE]
- Fani Lorde czekali na jej koncert ponad dobę. Co jeszcze są w stanie zrobić dla artystki? [VIBEZ IN LINE]
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
Popularne
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Jaki jest twój festiwalowy perfect match? Edycja: Polska. Idealny prezent na Święta last minute [VIBEZ IN LINE]
- Najgorszy (i najdroższy) świąteczny jarmark w Polsce? Sam wstęp kosztuje nawet 75 zł
- Skrywała upiorny sekret. "To: Witajcie w Derry", recenzja 6. odcinka
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]





