Thermomiksiary popłynęły. Cała sala tańczyła do "Miłość rośnie wokół nas"
Wydarzenie roku? Żadne Grammy, żadne Oscary, żadne Fryderyki czy festiwal filmowy w Cannes. Premiera Thermomixa TM7 prawdziwie poruszyła tłumy.
Thermomix, nowy symbol bogactwa i statusu. Urządzenie pożądane przez wszystkich Polaków po 30 roku życia. Coś więcej niż zwykły kuchenny robot. Ale także: mem.
Podobne
- Tiktoker Mikka w "Love is Blind"? Miał już dość jednej rzeczy
- Książulo oburzony zachowaniem kebabu. Nie szczędził słów
- Cardi B pokazała wulgarne wiadomości od Offseta. Raper wyszedł na desperata
- Jennie z BLACKPINK jest maks unhinged. Chce zastąpić jedzenie pigułkami
- Ochroniarz oburzony zachowaniem influencerki. "No nie wolno"
Popularność Thermomixów rozpoczęła się kilka lat temu - dziś, podobnie jak Air Fryery, zdominowały polskie kuchnie. Bez nich jak bez ręki, bo przecież wszystko za ciebie zrobią. Zupa z termomiksa, sałatka z termomiksa, ciasto z termomiksa - to już wręcz rodzaj potrawy, a także powód do dumy z serwowania takiego specjału. Bo znaczy, że cię stać.
Nie tak dawno temu wszędzie trendowały parodie thermomiksiar, gigantycznie zafascynowanych urządzeniem i mocno sfokusowanych na wypełnienie sprzedażowych celów. Czy to jakaś mafia? Czemu jak najwięcej polskich rodzin powinno posiadać Thermomixa?
W dniach 14-16 lutego odbyła się uroczysta premiera najnowszego robota marki Thermomix. Filmy z wydarzenia zaczęły krążyć po internecie. Reakcje zaproszonych gości są bezcenne.
Tańce, hulanki swawola. Tak wyglądała premiera najnowszego Thermomixa
Ludzie - nie tylko Polacy - absolutnie pokochali Thermomixa. Podczas uroczystej prezentacji nowego modelu doszło do zaskakujących, wręcz dramatycznie wzruszających scen. Można przypuszczać, że co niektórzy mieli nawet łzy w oczach. Takiej integracji i poczucia wspólnoty czasem nie dostrzega się na koncertach czy meczach piłkarskich. Crazy.
Kiedy ze sceny wybrzmiała piosenka "Miłość rośnie wokół nas" w anglojęzycznej wersji "Can You Feel The Love Tonight" z filmu "Król Lew" śpiewaną przez Eltona Johna, publiczność nie wytrzymała. Wszystkie ręce poszły w górę, a zgromadzeni ludzie zaczęli tańczyć i śpiewać. Wow. I to się dopiero nazywa marketing, który przekonał społeczeństwo, że wielki robot (który nie zrobi wszystkiego) jest niezbędny w kuchni. A na dodatek - skłonił ludzi do wspólnych wesołych harców.
Popularne
- Dramatyczny gest Ostatniego Pokolenia. Aktywistka obnażyła piersi przed obrazem Rejtana
- McDonald's przywraca kultowe produkty. Klasyki wracają już wkrótce!
- Znamy ceny biletów na The Weeknd. Jest drogo, ale mogło być (?) drożej
- VIRAL Kebab On Tour - kultowy foodtruck zawita do Kielc oraz wróci do korzeni w Krakowie!
- Wygrał konkurs na najbardziej performatywnego mężczyznę w Warszawie. Nawet nie lubi matchy [WYWIAD]
- Szokujące słowa księdza. W małżeństwie "pod groźbą grzechu nie można odmówić współżycia"
- Wyrzuciła go z hotelu. Reakcja Karoliny z DRE$$CODE na piosenkę Eryka Moczko
- Zestaw Wednesday w McDonald's. Nie kupicie go w Polsce
- UFO przeleciało nad Raciborzem? Niektórzy mieszkańcy myśleli, że to znak z kosmosu