Napoje DRE$$CODE już w sklepach. Banger Ice Tea bambi ma konkurencję?
Ekipa DRE$$CODE wypuściła na rynek dwa herbaciane napoje w collabo z ChaiTea. Bagi pochwalił się świetną sprzedażą nowego produktu.
Ekipa DRE$$CODE jak wszyscy szanujący się influencerzy, którzy aktualnie są na topie, wstrzeliła się w trendy nie tylko contentem, ale także współpracami. Niedawno na rynku ukazały się ich lody (brzmi znajomo?) o orzeźwiająco-owocowym smaku. Produkt zrobił taką furorę, że ludzie wystawiali papierki po nich na Vinted: rzekomo dla celów kolekcjonerskich.
Podobne
- Nowe napoje bambi już w sklepach. Było Banger Ice Tea, jest też Banger Soda
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)
- Lody Wojanek już wkrótce w Żabce? Podobno już są w niektórych sklepach
- Jakie sosiwo wariacie? Walka w Żabce: Julia Żugaj kontra Łatwogang
- Kultowy smak ice tea zniknął? Firma bawi się w Duolingo
Skoro collabo gastronomiczne poszło dobrze, należy iść za ciosem. DRE$$CODE wypuścił więc własne napoje w porozumieniu z marką ChaiTea. Nowy wymiar herbaty w puszkach? 10 lat temu nikt by tego nie pił, dziś - jest na to popyt. Najpierw bambi wydała swoją wersję herbacianego napoju, teraz przyszła kolej na popularną youtube'ową ekipę.
Wielki sukces DRE$$CODE. 500 tys. puszek sprzedanych w trzy dni
Napoje DRE$$CODE x ChaiTea są dostępne w dwóch smakach: brzoskwiniowym i jagodowym. Oba drinki zawierają czarną herbatę i yerba mate, są orzeźwiające i dodają energii.
"Peach - brzoskwinia z charakterem. Nieprzesłodzona, nieprzesadzona. Soczysta i stylowa, jak letni drop, który znika w sekundę. Z czarną herbatą i yerba mate dla naturalnej energii na cały dzień. Naturalne bąbelki. Zero udawania"
Berry - jak nocna jazda po mieście z otwartymi szybami. Jagody spotykają yerbę i guaranę - naturalnie i bez ściemy. Pijesz i wiesz, że to nie jest "kolejna ice tea". To zastrzyk energii z charakterem!" - zachwala napoje producent.
W trzy dni sprzedało się ponad 500 tys. puszek herbaty, a DRE$$CODE leci po milion. Napoje są dostępne w Żabkach i kosztują 3,99 zł.
DRE$$CODE to polski kolektyw influencerów, w którego skład wchodzą: Mikołaj Bagiński (Bagi), Maciej Sekulski (Maciek i Ubrania), Eryk Moczko, Inez Lis, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka i Gabriela Bednarz. Ich content opiera się na modzie, muzyce i lifestyle'u. Wśród Gen Z bardzo popularne są także imprezy rozkręcane przez DRE$$CODE - ekipa bywa headami w klubach, a także organizuje własne eventy.
Popularne
- Co oznacza 67? Zagadkowa liczba opanowała internet
- Test sosu do hot-doga o smaku Sprite'a. Czy to może być dobre?
- Julia Wieniawa - "Światłocienie" nudzą i bawią [RECENZJA]
- Taylor Swift nie wie, gdzie jest jej stalker. Nawet prywatny detektyw nie może go znaleźć
- Nowa dziewczyna Wardęgi została youtuberką. Ujawniła swój cel
- Dziki Trener zapowiada pozwy? "Nie pomoże usuwanie postów"
- Omija cię coś ważnego? I dobrze! ROMO okiem ekspertki
- Nietypowe oświadczyny w Gdyni. Kluczową rolę odegrał kontener?
- Niebezpieczny incydent w Warszawie. Największy budynek w UE stracił szybę