Napoje DRE$$CODE już w sklepach. Banger Ice Tea bambi ma konkurencję?
Ekipa DRE$$CODE wypuściła na rynek dwa herbaciane napoje w collabo z ChaiTea. Bagi pochwalił się świetną sprzedażą nowego produktu.
Ekipa DRE$$CODE jak wszyscy szanujący się influencerzy, którzy aktualnie są na topie, wstrzeliła się w trendy nie tylko contentem, ale także współpracami. Niedawno na rynku ukazały się ich lody (brzmi znajomo?) o orzeźwiająco-owocowym smaku. Produkt zrobił taką furorę, że ludzie wystawiali papierki po nich na Vinted: rzekomo dla celów kolekcjonerskich.
Podobne
- Nowe napoje bambi już w sklepach. Było Banger Ice Tea, jest też Banger Soda
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)
- Kultowy smak ice tea zniknął? Firma bawi się w Duolingo
- DRE$$CODE pije piwo z buta kumpla. Czemu nie z kulfa?
- Bagi z DRE$$CODE zjadł obiad w Sejmie. Za szklankę kompotu zapłacił 1,5 zł
Skoro collabo gastronomiczne poszło dobrze, należy iść za ciosem. DRE$$CODE wypuścił więc własne napoje w porozumieniu z marką ChaiTea. Nowy wymiar herbaty w puszkach? 10 lat temu nikt by tego nie pił, dziś - jest na to popyt. Najpierw bambi wydała swoją wersję herbacianego napoju, teraz przyszła kolej na popularną youtube'ową ekipę.
Wielki sukces DRE$$CODE. 500 tys. puszek sprzedanych w trzy dni
Napoje DRE$$CODE x ChaiTea są dostępne w dwóch smakach: brzoskwiniowym i jagodowym. Oba drinki zawierają czarną herbatę i yerba mate, są orzeźwiające i dodają energii.
"Peach - brzoskwinia z charakterem. Nieprzesłodzona, nieprzesadzona. Soczysta i stylowa, jak letni drop, który znika w sekundę. Z czarną herbatą i yerba mate dla naturalnej energii na cały dzień. Naturalne bąbelki. Zero udawania"
Berry - jak nocna jazda po mieście z otwartymi szybami. Jagody spotykają yerbę i guaranę - naturalnie i bez ściemy. Pijesz i wiesz, że to nie jest "kolejna ice tea". To zastrzyk energii z charakterem!" - zachwala napoje producent.
W trzy dni sprzedało się ponad 500 tys. puszek herbaty, a DRE$$CODE leci po milion. Napoje są dostępne w Żabkach i kosztują 3,99 zł.
DRE$$CODE to polski kolektyw influencerów, w którego skład wchodzą: Mikołaj Bagiński (Bagi), Maciej Sekulski (Maciek i Ubrania), Eryk Moczko, Inez Lis, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka i Gabriela Bednarz. Ich content opiera się na modzie, muzyce i lifestyle'u. Wśród Gen Z bardzo popularne są także imprezy rozkręcane przez DRE$$CODE - ekipa bywa headami w klubach, a także organizuje własne eventy.
W temacie lifestyle
- Kontrowersyjne opinie Olka i Poli z "T5M2". Influencerzy krytykują dzieci w samolocie
- Petunia zajęła pierwsze miejsce w Konkursie na Najbrzydszego Psa Świata. Tak wygrać, to jak przegrać?
- Jak wygląda Ania Gotuje? Mityczna blogerka istnieje naprawdę
- Jeleniewska robi expose innym influencerom. "Ale trzeba mieć mózg"
Popularne
- Zeskakiwali na płytę. Koncert Maxa Korzha miał szalony przebieg
- Wiernikowska dołączyła do groźnego trendu. Naraziła zdrowie swojego synka?
- Farmer stworzył Tindera dla krów. Poprosił o pomoc ChatGPT
- Matcha jest obrzydliwa? Cała prawda o warszawskim zapaleniu opon mózgowych [VIBEZ CHECK]
- Cios w młodych ludzi? Ekspertka komentuje decyzję Andrzeja Dudy
- To coś więcej niż książka. Dawid Podsiadło zaskoczył fanów
- "Strefa gangsterów". Tom Hardy idzie spuścić ci łomot [RECENZJA]
- Lody o smaku mleka z piersi to nie żart. Już trafiły do sprzedaży
- Machał banderowską flagą na Narodowym. Ukrainiec opublikował nagranie