Napoje DRE$$CODE już w sklepach. Banger Ice Tea bambi ma konkurencję?
Ekipa DRE$$CODE wypuściła na rynek dwa herbaciane napoje w collabo z ChaiTea. Bagi pochwalił się świetną sprzedażą nowego produktu.
Ekipa DRE$$CODE jak wszyscy szanujący się influencerzy, którzy aktualnie są na topie, wstrzeliła się w trendy nie tylko contentem, ale także współpracami. Niedawno na rynku ukazały się ich lody (brzmi znajomo?) o orzeźwiająco-owocowym smaku. Produkt zrobił taką furorę, że ludzie wystawiali papierki po nich na Vinted: rzekomo dla celów kolekcjonerskich.
Podobne
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)
- Kultowy smak ice tea zniknął? Firma bawi się w Duolingo
- DRE$$CODE pije piwo z buta kumpla. Czemu nie z kulfa?
- Bagi z DRE$$CODE zjadł obiad w Sejmie. Za szklankę kompotu zapłacił 1,5 zł
- Bagi i Maciek z DRE$$CODE zdradzili swoje znienawidzone piosenki. Shik, shak, shok
Skoro collabo gastronomiczne poszło dobrze, należy iść za ciosem. DRE$$CODE wypuścił więc własne napoje w porozumieniu z marką ChaiTea. Nowy wymiar herbaty w puszkach? 10 lat temu nikt by tego nie pił, dziś - jest na to popyt. Najpierw bambi wydała swoją wersję herbacianego napoju, teraz przyszła kolej na popularną youtube'ową ekipę.
Wielki sukces DRE$$CODE. 500 tys. puszek sprzedanych w trzy dni
Napoje DRE$$CODE x ChaiTea są dostępne w dwóch smakach: brzoskwiniowym i jagodowym. Oba drinki zawierają czarną herbatę i yerba mate, są orzeźwiające i dodają energii.
"Peach - brzoskwinia z charakterem. Nieprzesłodzona, nieprzesadzona. Soczysta i stylowa, jak letni drop, który znika w sekundę. Z czarną herbatą i yerba mate dla naturalnej energii na cały dzień. Naturalne bąbelki. Zero udawania"
Berry - jak nocna jazda po mieście z otwartymi szybami. Jagody spotykają yerbę i guaranę - naturalnie i bez ściemy. Pijesz i wiesz, że to nie jest "kolejna ice tea". To zastrzyk energii z charakterem!" - zachwala napoje producent.
W trzy dni sprzedało się ponad 500 tys. puszek herbaty, a DRE$$CODE leci po milion. Napoje są dostępne w Żabkach i kosztują 3,99 zł.
DRE$$CODE to polski kolektyw influencerów, w którego skład wchodzą: Mikołaj Bagiński (Bagi), Maciej Sekulski (Maciek i Ubrania), Eryk Moczko, Inez Lis, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka i Gabriela Bednarz. Ich content opiera się na modzie, muzyce i lifestyle'u. Wśród Gen Z bardzo popularne są także imprezy rozkręcane przez DRE$$CODE - ekipa bywa headami w klubach, a także organizuje własne eventy.
Popularne
- Kto wygrał "Twoje 5 Minut 3"? Szalony finał talent show Friza
- Znamy finalistów "Twoje 5 Minut 3". Decyzja jury zaskoczyła widzów
- Klaudia Sadownik zerwała z chłopakiem? Detektywi węszą kolejne rozstanie
- Quebonafide zagra dwa ostatnie koncerty. Co w pożegnalnym merchu?
- Album "Północ/Południe" Quebonafide do kupienia. Ile kosztuje?
- Bilety na ostatni koncert Quebonafide zupełnie za darmo. Wystarczy apka InPost
- "To dziwna praca". Allie X o szukaniu siebie i kulisach kariery [WYWIAD]
- W Gliwicach stanął gigantyczny posąg "kciuka w górę". Co na to mieszkańcy?
- Jeff Bezos na swoje wesele wynajął... Wenecję? "Skoro cię stać, płać wyższe podatki"