Napoje DRE$$CODE już w sklepach. Banger Ice Tea bambi ma konkurencję?
Ekipa DRE$$CODE wypuściła na rynek dwa herbaciane napoje w collabo z ChaiTea. Bagi pochwalił się świetną sprzedażą nowego produktu.
Ekipa DRE$$CODE jak wszyscy szanujący się influencerzy, którzy aktualnie są na topie, wstrzeliła się w trendy nie tylko contentem, ale także współpracami. Niedawno na rynku ukazały się ich lody (brzmi znajomo?) o orzeźwiająco-owocowym smaku. Produkt zrobił taką furorę, że ludzie wystawiali papierki po nich na Vinted: rzekomo dla celów kolekcjonerskich.
Podobne
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)
- Kultowy smak ice tea zniknął? Firma bawi się w Duolingo
- DRE$$CODE pije piwo z buta kumpla. Czemu nie z kulfa?
- Bagi z DRE$$CODE zjadł obiad w Sejmie. Za szklankę kompotu zapłacił 1,5 zł
- Bagi i Maciek z DRE$$CODE zdradzili swoje znienawidzone piosenki. Shik, shak, shok
Skoro collabo gastronomiczne poszło dobrze, należy iść za ciosem. DRE$$CODE wypuścił więc własne napoje w porozumieniu z marką ChaiTea. Nowy wymiar herbaty w puszkach? 10 lat temu nikt by tego nie pił, dziś - jest na to popyt. Najpierw bambi wydała swoją wersję herbacianego napoju, teraz przyszła kolej na popularną youtube'ową ekipę.
Wielki sukces DRE$$CODE. 500 tys. puszek sprzedanych w trzy dni
Napoje DRE$$CODE x ChaiTea są dostępne w dwóch smakach: brzoskwiniowym i jagodowym. Oba drinki zawierają czarną herbatę i yerba mate, są orzeźwiające i dodają energii.
"Peach - brzoskwinia z charakterem. Nieprzesłodzona, nieprzesadzona. Soczysta i stylowa, jak letni drop, który znika w sekundę. Z czarną herbatą i yerba mate dla naturalnej energii na cały dzień. Naturalne bąbelki. Zero udawania"
Berry - jak nocna jazda po mieście z otwartymi szybami. Jagody spotykają yerbę i guaranę - naturalnie i bez ściemy. Pijesz i wiesz, że to nie jest "kolejna ice tea". To zastrzyk energii z charakterem!" - zachwala napoje producent.
W trzy dni sprzedało się ponad 500 tys. puszek herbaty, a DRE$$CODE leci po milion. Napoje są dostępne w Żabkach i kosztują 3,99 zł.
DRE$$CODE to polski kolektyw influencerów, w którego skład wchodzą: Mikołaj Bagiński (Bagi), Maciej Sekulski (Maciek i Ubrania), Eryk Moczko, Inez Lis, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka i Gabriela Bednarz. Ich content opiera się na modzie, muzyce i lifestyle'u. Wśród Gen Z bardzo popularne są także imprezy rozkręcane przez DRE$$CODE - ekipa bywa headami w klubach, a także organizuje własne eventy.
Popularne
- Menu Squid Game wchodzi w KFC. Kiedy można je kupić?
- Hejt na Klaudię z "Twoje 5 Minut 3". Dziewczyna odpowiedziała
- Marta z "Twoje 5 Minut 3" zaniepokoiła widzów. "Nie mów tego"
- Na kogo głosowali influencerzy? Niektórzy przyznali to wprost
- Bambi wypuściła własne napoje. Banger Ice Tea już w sklepach (w dwóch smakach)
- Friz wyrzucił faworyta z "T5M3". Spóźnił się na zbiórkę przez problemy żołądkowe
- Billie Eilish ma nowego chłopaka. Kim jest mężczyzna, który skradł jej serce?
- Mochi OKIego już w sklepach. To jak gra w rosyjską ruletkę
- PsychoLoszka przeprasza Krzysztofa Gonciarza i usuwa film