DRE$$CODE wypuściło napoje w collabo z ChaiTea

Napoje DRE$$CODE już w sklepach. Banger Ice Tea bambi ma konkurencję?

Źródło zdjęć: © ChaiTea, Instagram
Maja KozłowskaMaja Kozłowska,10.06.2025 10:00

Ekipa DRE$$CODE wypuściła na rynek dwa herbaciane napoje w collabo z ChaiTea. Bagi pochwalił się świetną sprzedażą nowego produktu.

Ekipa DRE$$CODE jak wszyscy szanujący się influencerzy, którzy aktualnie są na topie, wstrzeliła się w trendy nie tylko contentem, ale także współpracami. Niedawno na rynku ukazały się ich lody (brzmi znajomo?) o orzeźwiająco-owocowym smaku. Produkt zrobił taką furorę, że ludzie wystawiali papierki po nich na Vinted: rzekomo dla celów kolekcjonerskich.

Skoro collabo gastronomiczne poszło dobrze, należy iść za ciosem. DRE$$CODE wypuścił więc własne napoje w porozumieniu z marką ChaiTea. Nowy wymiar herbaty w puszkach? 10 lat temu nikt by tego nie pił, dziś - jest na to popyt. Najpierw bambi wydała swoją wersję herbacianego napoju, teraz przyszła kolej na popularną youtube'ową ekipę.

trwa ładowanie posta...

Wielki sukces DRE$$CODE. 500 tys. puszek sprzedanych w trzy dni

Napoje DRE$$CODE x ChaiTea są dostępne w dwóch smakach: brzoskwiniowym i jagodowym. Oba drinki zawierają czarną herbatę i yerba mate, są orzeźwiające i dodają energii.

"Peach - brzoskwinia z charakterem. Nieprzesłodzona, nieprzesadzona. Soczysta i stylowa, jak letni drop, który znika w sekundę. Z czarną herbatą i yerba mate dla naturalnej energii na cały dzień. Naturalne bąbelki. Zero udawania"

Berry - jak nocna jazda po mieście z otwartymi szybami. Jagody spotykają yerbę i guaranę - naturalnie i bez ściemy. Pijesz i wiesz, że to nie jest "kolejna ice tea". To zastrzyk energii z charakterem!" - zachwala napoje producent.

W trzy dni sprzedało się ponad 500 tys. puszek herbaty, a DRE$$CODE leci po milion. Napoje są dostępne w Żabkach i kosztują 3,99 zł.

Napoje DRE$$CODE x ChaiTea już w sklepach
Napoje DRE$$CODE x ChaiTea już w sklepach (Bagi, Instagram)

DRE$$CODE to polski kolektyw influencerów, w którego skład wchodzą: Mikołaj Bagiński (Bagi), Maciej Sekulski (Maciek i Ubrania), Eryk Moczko, Inez Lis, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka i Gabriela Bednarz. Ich content opiera się na modzie, muzyce i lifestyle'u. Wśród Gen Z bardzo popularne są także imprezy rozkręcane przez DRE$$CODE - ekipa bywa headami w klubach, a także organizuje własne eventy.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0