Bambi na Times Square. Nie zapłaciła za to ani grosza
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia" czy "każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem" to najpopularniejsze komentarze pod postem o bambi. Raperka pojawiła się na billboardzie na Times Square, a internauci nie potrafią zrozumieć, że za wszystkim stoi Spotify.
Spotify 17 maja uruchomiło kolejną edycję programu RADAR Polska 2023, który ma na celu wspieranie wschodzących gwiazd muzyki z naszego kraju i rozwijanie ich karier. Do tegorocznej edycji zaproszono takich artystów jak: Frank Leen, ta Ukrainka, stickxr, IGNACY i bambi.
Podobne
- Bambi odniosła światowy sukces. Jej album na szczycie rankingu Spotify
- Young Leosia dogania Bambi. "3 mln club"
- Zestaw Bambi nadaje się tylko do jednego? Tiktokerka przesadziła
- Zuziula zadebiutowała u Young Leosi. Co ugotowała w "Stalowej Woli"?
- Co słychać? Bambi, Baby Lasagna, Kendrick i inni, czyli przegląd najlepszych premier
W ramach programu RADAR Polska serwis Spotify wspiera młodych, utalentowanych twórców w budowaniu kariery na platformie oraz promuje ich utwory w lokalnej kampanii marketingowej. Zachęca tym samym użytkowników do poszerzania horyzontów muzycznych i odkrywania nowych brzmień.
Cały program nie tylko promuje artystów na ich rodzimym podwórku, ale również na całym świecie. Jednym z zabiegów marketingowych mających zapewnić muzykom większe zasięgi jest kampania wyświetlana na billboardzie na Time Square w Nowym Jorku.
Do tej pory na ogromnym ekranie widniały m.in. Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Margaret, Dziarma, Sarsa czy Sara James. Artystki pojawienie się na Times Square zawdzięczają właśnie jednemu z programów Spotify. Oprócz RADAR-u, w którym obecnie bierze udział bambi, funkcjonuje również EQUAL Music Program, którego celem jest promowanie muzyki tworzonej wyłącznie przez kobiety.
Bambi nie płaciła za billboard na Times Square
W ostatnich dniach na billboardzie na Times Square pojawiła się również bambi, co mocno zapiekło część internautów.
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia. Proste" - czytamy w jednym z najczęściej lajkowanych komentarzy pod postem na facebookowym fanpage'u rapowym Drejk.
"Każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem i widnieje twarz" - pisze kolejny komentujący.
Z jednej strony może i mają rację. W końcu Mata sypnął hajsem, żeby pojawić się na Times Square, ale na zupełnie innym ekranie. Sęk w tym, że samozwańczy eksperci od wynajmowania powierzchni reklamowych w USA nie zdają sobie sprawy, że bambi oraz wszystkie wyżej wspomniane polskie artystki, które pojawiły się na billboardzie, nie musiały za to płacić.
Skoro jednak tak bardzo wierzą, że każdy może pojawić się na Times Square, nic chyba nie stoi na przeszkodzie, żeby sypnęli groszem i potwierdzili swoje komentarze gębą wyświetlaną na billboardzie w Nowym Jorku.
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Sprawa korepetytora trafiła do Rzeczniczki Praw Dziecka. Co dalej?
- Damiano David wystąpił w Polsce. Zagrał nowy kawałek
- Jak pachną perfumy Skolima BEBECITA? Ekspert zabrał głos