Bambi na Times Square. Nie zapłaciła za to ani grosza
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia" czy "każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem" to najpopularniejsze komentarze pod postem o bambi. Raperka pojawiła się na billboardzie na Times Square, a internauci nie potrafią zrozumieć, że za wszystkim stoi Spotify.
Spotify 17 maja uruchomiło kolejną edycję programu RADAR Polska 2023, który ma na celu wspieranie wschodzących gwiazd muzyki z naszego kraju i rozwijanie ich karier. Do tegorocznej edycji zaproszono takich artystów jak: Frank Leen, ta Ukrainka, stickxr, IGNACY i bambi.
Podobne
- Bambi została "Raperką Roku". Artystka chce na legalu konkurować z facetami
- Bambi została okradziona. Wspomina historię z pierwszej trasy koncertowej
- Bambi i pierwsze show na TRAP OR DIE. Fani nie mają dla niej litości
- Young Leosia dogania Bambi. "3 mln club"
- Bambi odniosła światowy sukces. Jej album na szczycie rankingu Spotify
W ramach programu RADAR Polska serwis Spotify wspiera młodych, utalentowanych twórców w budowaniu kariery na platformie oraz promuje ich utwory w lokalnej kampanii marketingowej. Zachęca tym samym użytkowników do poszerzania horyzontów muzycznych i odkrywania nowych brzmień.
Cały program nie tylko promuje artystów na ich rodzimym podwórku, ale również na całym świecie. Jednym z zabiegów marketingowych mających zapewnić muzykom większe zasięgi jest kampania wyświetlana na billboardzie na Time Square w Nowym Jorku.
Do tej pory na ogromnym ekranie widniały m.in. Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Margaret, Dziarma, Sarsa czy Sara James. Artystki pojawienie się na Times Square zawdzięczają właśnie jednemu z programów Spotify. Oprócz RADAR-u, w którym obecnie bierze udział bambi, funkcjonuje również EQUAL Music Program, którego celem jest promowanie muzyki tworzonej wyłącznie przez kobiety.
Bambi nie płaciła za billboard na Times Square
W ostatnich dniach na billboardzie na Times Square pojawiła się również bambi, co mocno zapiekło część internautów.
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia. Proste" - czytamy w jednym z najczęściej lajkowanych komentarzy pod postem na facebookowym fanpage'u rapowym Drejk.
"Każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem i widnieje twarz" - pisze kolejny komentujący.
Z jednej strony może i mają rację. W końcu Mata sypnął hajsem, żeby pojawić się na Times Square, ale na zupełnie innym ekranie. Sęk w tym, że samozwańczy eksperci od wynajmowania powierzchni reklamowych w USA nie zdają sobie sprawy, że bambi oraz wszystkie wyżej wspomniane polskie artystki, które pojawiły się na billboardzie, nie musiały za to płacić.
Skoro jednak tak bardzo wierzą, że każdy może pojawić się na Times Square, nic chyba nie stoi na przeszkodzie, żeby sypnęli groszem i potwierdzili swoje komentarze gębą wyświetlaną na billboardzie w Nowym Jorku.
Popularne
- Weekend typu: zrób to po swojemu. Wbijaj na najgorętszy lifestyle’owy event
- Aqua park z kontrowersyjną zasadą. Kobiety podczas okresu nie mają wstępu?
- Zestawy Reziego w Pasibusie. Ile kosztuje zaskakująca nowość?
- "Umrze mi pies". Kierowca błagał o pomoc Ostatnie Pokolenie
- Fausti brzmi jak Jeleniewska? Fani odkryli, co wywołało zmianę
- Daniel Magical o włos od tragedii? Wypadek patostreamera
- Detektywi z TikToka znaleźli nową dziewczynę Wujka Łukiego? Mają "dowody"
- Viral Kebab już otwarty. Co wiadomo o nowym biznesie Ekipy?
- Fanka Genzie wbiła milion lajków pod tiktokiem. Hi Hania spełni swoją obietnicę?