Bambi na Times Square. Nie zapłaciła za to ani grosza
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia" czy "każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem" to najpopularniejsze komentarze pod postem o bambi. Raperka pojawiła się na billboardzie na Times Square, a internauci nie potrafią zrozumieć, że za wszystkim stoi Spotify.
Spotify 17 maja uruchomiło kolejną edycję programu RADAR Polska 2023, który ma na celu wspieranie wschodzących gwiazd muzyki z naszego kraju i rozwijanie ich karier. Do tegorocznej edycji zaproszono takich artystów jak: Frank Leen, ta Ukrainka, stickxr, IGNACY i bambi.
Podobne
- Ralph Kaminski gościem na nowej płycie Taco? Fani nie są zachwyceni
- Young Leosia komentuje konflikt z Żabsonem. "To były prywatne powody"
- Ralph Kaminski ogłasza konkurs. Do zgarnięcia wejściówki na "Bal nad Bale"
- Maj - miesiąc z najlepszą reprezentacją w piosenkach. Czas na romantyzowanie życia
- Charli XCX dzieli się pomysłami. Marketingowcy jej nienawidzą
W ramach programu RADAR Polska serwis Spotify wspiera młodych, utalentowanych twórców w budowaniu kariery na platformie oraz promuje ich utwory w lokalnej kampanii marketingowej. Zachęca tym samym użytkowników do poszerzania horyzontów muzycznych i odkrywania nowych brzmień.
Cały program nie tylko promuje artystów na ich rodzimym podwórku, ale również na całym świecie. Jednym z zabiegów marketingowych mających zapewnić muzykom większe zasięgi jest kampania wyświetlana na billboardzie na Time Square w Nowym Jorku.
Do tej pory na ogromnym ekranie widniały m.in. Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Margaret, Dziarma, Sarsa czy Sara James. Artystki pojawienie się na Times Square zawdzięczają właśnie jednemu z programów Spotify. Oprócz RADAR-u, w którym obecnie bierze udział bambi, funkcjonuje również EQUAL Music Program, którego celem jest promowanie muzyki tworzonej wyłącznie przez kobiety.
Bambi nie płaciła za billboard na Times Square
W ostatnich dniach na billboardzie na Times Square pojawiła się również bambi, co mocno zapiekło część internautów.
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia. Proste" - czytamy w jednym z najczęściej lajkowanych komentarzy pod postem na facebookowym fanpage'u rapowym Drejk.
"Każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem i widnieje twarz" - pisze kolejny komentujący.
Z jednej strony może i mają rację. W końcu Mata sypnął hajsem, żeby pojawić się na Times Square, ale na zupełnie innym ekranie. Sęk w tym, że samozwańczy eksperci od wynajmowania powierzchni reklamowych w USA nie zdają sobie sprawy, że bambi oraz wszystkie wyżej wspomniane polskie artystki, które pojawiły się na billboardzie, nie musiały za to płacić.
Skoro jednak tak bardzo wierzą, że każdy może pojawić się na Times Square, nic chyba nie stoi na przeszkodzie, żeby sypnęli groszem i potwierdzili swoje komentarze gębą wyświetlaną na billboardzie w Nowym Jorku.
Popularne
- Straszna śmierć popularnej modelki. Nagranie obiegło internet
- Rozstrzelał trzech synów. Wiadomo, co zrobił przed egzekucją
- Ksiądz uderza w Jerzego Owsiaka. Mówi o "promocji satanizmu"
- Nauczycielka na seks i wódkę. Skandal w prestiżowej szkole
- Afera o plakat wyborczy Ewy Zajączkowskiej-Hernik. Pokazała nogi
- Deweloper pokazał finał prac. Lawina komentarzy pod zdjęciem
- Wydała fortunę, by przypominać lalkę. Niepokojący efekt uboczny
- Nolif wydała fortunę na korektę płci. Ujawniła dokładną sumę
- Nauczycielka przyłapana z uczniem. Zaraz miała wziąć ślub