Bambi na Times Square. Nie zapłaciła za to ani grosza
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia" czy "każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem" to najpopularniejsze komentarze pod postem o bambi. Raperka pojawiła się na billboardzie na Times Square, a internauci nie potrafią zrozumieć, że za wszystkim stoi Spotify.
Spotify 17 maja uruchomiło kolejną edycję programu RADAR Polska 2023, który ma na celu wspieranie wschodzących gwiazd muzyki z naszego kraju i rozwijanie ich karier. Do tegorocznej edycji zaproszono takich artystów jak: Frank Leen, ta Ukrainka, stickxr, IGNACY i bambi.
Podobne
- Bambi została "Raperką Roku". Artystka chce na legalu konkurować z facetami
 - Bambi została okradziona. Wspomina historię z pierwszej trasy koncertowej
 - Young Leosia dogania Bambi. "3 mln club"
 - Bambi i pierwsze show na TRAP OR DIE. Fani nie mają dla niej litości
 - Bambi odniosła światowy sukces. Jej album na szczycie rankingu Spotify
 
W ramach programu RADAR Polska serwis Spotify wspiera młodych, utalentowanych twórców w budowaniu kariery na platformie oraz promuje ich utwory w lokalnej kampanii marketingowej. Zachęca tym samym użytkowników do poszerzania horyzontów muzycznych i odkrywania nowych brzmień.
Cały program nie tylko promuje artystów na ich rodzimym podwórku, ale również na całym świecie. Jednym z zabiegów marketingowych mających zapewnić muzykom większe zasięgi jest kampania wyświetlana na billboardzie na Time Square w Nowym Jorku.
Do tej pory na ogromnym ekranie widniały m.in. Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Margaret, Dziarma, Sarsa czy Sara James. Artystki pojawienie się na Times Square zawdzięczają właśnie jednemu z programów Spotify. Oprócz RADAR-u, w którym obecnie bierze udział bambi, funkcjonuje również EQUAL Music Program, którego celem jest promowanie muzyki tworzonej wyłącznie przez kobiety.
Bambi nie płaciła za billboard na Times Square
W ostatnich dniach na billboardzie na Times Square pojawiła się również bambi, co mocno zapiekło część internautów.
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia. Proste" - czytamy w jednym z najczęściej lajkowanych komentarzy pod postem na facebookowym fanpage'u rapowym Drejk.
"Każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem i widnieje twarz" - pisze kolejny komentujący.
Z jednej strony może i mają rację. W końcu Mata sypnął hajsem, żeby pojawić się na Times Square, ale na zupełnie innym ekranie. Sęk w tym, że samozwańczy eksperci od wynajmowania powierzchni reklamowych w USA nie zdają sobie sprawy, że bambi oraz wszystkie wyżej wspomniane polskie artystki, które pojawiły się na billboardzie, nie musiały za to płacić.
Skoro jednak tak bardzo wierzą, że każdy może pojawić się na Times Square, nic chyba nie stoi na przeszkodzie, żeby sypnęli groszem i potwierdzili swoje komentarze gębą wyświetlaną na billboardzie w Nowym Jorku.
Popularne
- Koniec klasycznego języka? Liczba 67 została słowem roku
 - Wersow poleciała samolotem do fryzjera. Teraz tłumaczy się widzom
 - "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
 - Katy Perry spełniła swój teenage dream? Nie uwierzysz, co stało się podczas show w Krakowie [RELACJA]
 - Julia Żugaj nie przeszła do finału "Twoja twarz brzmi znajomo". Które miejsce zajęła?
 - Edzio wyprowadził się z Polski. W nowym kraju zacznie od nowa
 - Książulo ma problemy. Nie wszystko poszło zgodnie z planem
 - "To: Witajcie w Derry" - nieudana kopia "Stranger Things". Recenzja 1. odcinka
 - Pola Maj: "ogień to odpowiednik mojego temperamentu" [WYWIAD]
 





