Bambi na Times Square. Nie zapłaciła za to ani grosza
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia" czy "każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem" to najpopularniejsze komentarze pod postem o bambi. Raperka pojawiła się na billboardzie na Times Square, a internauci nie potrafią zrozumieć, że za wszystkim stoi Spotify.
Spotify 17 maja uruchomiło kolejną edycję programu RADAR Polska 2023, który ma na celu wspieranie wschodzących gwiazd muzyki z naszego kraju i rozwijanie ich karier. Do tegorocznej edycji zaproszono takich artystów jak: Frank Leen, ta Ukrainka, stickxr, IGNACY i bambi.
Podobne
- Bambi została "Raperką Roku". Artystka chce na legalu konkurować z facetami
- Bambi została okradziona. Wspomina historię z pierwszej trasy koncertowej
- Young Leosia dogania Bambi. "3 mln club"
- Bambi i pierwsze show na TRAP OR DIE. Fani nie mają dla niej litości
- Bambi odniosła światowy sukces. Jej album na szczycie rankingu Spotify
W ramach programu RADAR Polska serwis Spotify wspiera młodych, utalentowanych twórców w budowaniu kariery na platformie oraz promuje ich utwory w lokalnej kampanii marketingowej. Zachęca tym samym użytkowników do poszerzania horyzontów muzycznych i odkrywania nowych brzmień.
Cały program nie tylko promuje artystów na ich rodzimym podwórku, ale również na całym świecie. Jednym z zabiegów marketingowych mających zapewnić muzykom większe zasięgi jest kampania wyświetlana na billboardzie na Time Square w Nowym Jorku.
Do tej pory na ogromnym ekranie widniały m.in. Monika Brodka, Ewa Farna, Luna, Margaret, Dziarma, Sarsa czy Sara James. Artystki pojawienie się na Times Square zawdzięczają właśnie jednemu z programów Spotify. Oprócz RADAR-u, w którym obecnie bierze udział bambi, funkcjonuje również EQUAL Music Program, którego celem jest promowanie muzyki tworzonej wyłącznie przez kobiety.
Bambi nie płaciła za billboard na Times Square
W ostatnich dniach na billboardzie na Times Square pojawiła się również bambi, co mocno zapiekło część internautów.
"Jak sobie wykupiła miejsce, to się pojawia. Proste" - czytamy w jednym z najczęściej lajkowanych komentarzy pod postem na facebookowym fanpage'u rapowym Drejk.
"Każdy może znaleźć się na takiej ściance, wystarczy odpowiednio komuś sypnąć groszem i widnieje twarz" - pisze kolejny komentujący.
Z jednej strony może i mają rację. W końcu Mata sypnął hajsem, żeby pojawić się na Times Square, ale na zupełnie innym ekranie. Sęk w tym, że samozwańczy eksperci od wynajmowania powierzchni reklamowych w USA nie zdają sobie sprawy, że bambi oraz wszystkie wyżej wspomniane polskie artystki, które pojawiły się na billboardzie, nie musiały za to płacić.
Skoro jednak tak bardzo wierzą, że każdy może pojawić się na Times Square, nic chyba nie stoi na przeszkodzie, żeby sypnęli groszem i potwierdzili swoje komentarze gębą wyświetlaną na billboardzie w Nowym Jorku.
Popularne
- Doda powiesiła Labubu na Łódź Summer Festival. Wybrała PRZEMOC
- Treści dla dorosłych znikają z X? Blokada dotyczy całej Europy (tak, Polski też)
- Tea - randkowa aplikacja tylko dla kobiet jest hitem w USA. Chroni przed toksykami?
- Influencerka znalazła robaka w najdroższej drożdżówce w Polsce. "Już ich nie kupię"
- Fanki Louisa Tomlinsona kilka dni czekają na koncert idola. Kolejka już ruszyła
- Czwarty sezon "Sabotażysty" Reziego nadchodzi. Kto weźmie udział w programie?
- Mortalcio ma nową dziewczynę? Zagrała w jego teledysku
- W sklepach pojawiło się malinowe masło. Czy to może być dobre?
- Kacper Błoński robi tatuaże na Łódź Summer Festival. Czy to bezpieczne dziarać się w takich warunkach?