Ubrania Kubota po raz pierwszy w sieci Biedronka. Inkluzywna i unisexowa kolekcja. Ale kolory!
Nowa kolekcja ubrań Kubota jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Prezeska kultowej marki mówi, że unisexowe ubrania to najbardziej demokratyczny, nowoczesny i inkluzywny trend w modzie
Kultowa marka Kubota już po raz trzeci zawitała do sklepów sieci Biedronka. Wcześniej można tam było kupić klapki znanej marki, a teraz czeka na nas cała letnia kolekcja ubrań.
- Ubrania Biedronka "fan collection". Kupiłem, sprawdziłem - i żałuję? [RECENZJA]
- Batonik Kizo, Kizzers kokosowy od zaraz w sieci Biedronka!
- Biedronka: "fan collection", czyli ubrania z LOGIEM dyskontu już w sklepach. Kto chciałby TO kupić? XD
- Biedronka stawia na ekologię i wprowadza zwrotne butelki. Tak, będziecie mogli na tym zarobić!
- Homofobiczna reklama plastrów na "twardą jak skała erekcję" w magazynie Kropka TV. Biedronka komentuje
Kolorowa kolekcja Kubota w Biedronce
Kolekcja weszła do sprzedaży w poniedziałek 18 lipca. Do wyboru: klapki basenowe, bluzy, t-shirty, shorty, ale także modowe akcesoria. Sieć chwali się, że to jednocześnie pierwsza unisexowa, czyli dedykowana dla obu płci, kolekcja dostępna w sieci.
Dominują wakacyjne kolory, które nas od razu zachwyciły. To m.in. lawendowy, pomarańczowy i beżowy. Bluzy unisex mają ściągany kaptur i kosztują 99 zł za sztukę. T-shirty unisex to kosz 49,99 zł za sztukę, a shorty (tu mamy już podział na damskie lub męskie) kosztują 49,99 zł za sztukę. Są też kapelusze typu bucket w cenie 39,99 zł i saszetki za 39,99 zł.
Oczywiście żadna kolekcja tej kultowej marki nie byłaby pełna bez klapek. Te, w naprawdę pięknych kolorach, kupimy za 34,99 zł.
Prezeska marki Kubota: inkluzywny trend w modzie
Alina Sztoch, prezeska i wspólniczka Kuboty, podkreśla, że unisexowa kolekcja jest nawiązaniem do inkluzyjnego trendu w modzie.
- Ta promocja jest absolutnie wyjątkowa z dwóch powodów. Jest to pierwsza akcja z siecią Biedronka dotycząca odzieży, a ponadto jest to kolekcja unisexowa. Bardzo się cieszymy, że Biedronka tak entuzjastycznie podeszła do tematu unisexu, najbardziej demokratycznego, nowoczesnego i inkluzywnego trendu w modzie. Biorąc pod uwagę skalę promocji, mam nadzieję, że ta akcja jeszcze bardziej rozpropaguje ideę unisexu w naszym kraju, a Kubocie pozwoli na ugruntowanie pozycji jako brandu nie tylko obuwniczego, ale także odzieżowego - mówi Sztoch.
Promocja dla posiadaczy karty Biedronka
Produkty kultowej, polskiej marki będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Biedronka (z wyłączeniem saszetek oraz kapeluszy, dostępnych tylko w wybranych sklepach) do 30 lipca lub do wyczerpania zapasów.
Sieć informuje, że posiadacze karty Moja Biedronka mogą liczyć na promocję. Wystarczy kupić min. dwa produkty z kolekcji Fan Collection, a trzeci najtańszy będzie gratis. Rabat zostaje naliczony przy kasie, a promocja trwa od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca.
- Czy hybrydy na paznokciach są bezpieczne? Naukowcy alarmują
- Laluna wraca do walk w Fame MMA. "Gdzie jest Nitro i Wardęga?"
- Czekolada z robakami we Wrocławiu. "Dostajemy pogróżki"
- "Twoje 5 Minut 2". Kim są uczestnicy? Podglądamy ich social media
- Czy Kim Kardashian naciąga fanów na produkty Skims?
- Serial "Na dobre i na złe" TVP2 wzoruje się na dramie Fagaty?
- Hot Chip Challenge. Gastrolog: "To rodzaj masochizmu" [WYWIAD]
- DIOZ odebrał Danielowi Magicalowi psa. "Zaniedbany i chory"
- Mąka ze świerszczy w polskich sklepach. Ekożywność przyszłości?