Ubrania Kubota w Biedronce

Ubrania Kubota po raz pierwszy w sieci Biedronka. Inkluzywna i unisexowa kolekcja. Ale kolory!

Źródło zdjęć: © Licencjodawca
Blanka RogowskaBlanka Rogowska,19.07.2022 14:00

Nowa kolekcja ubrań Kubota jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Prezeska kultowej marki mówi, że unisexowe ubrania to najbardziej demokratyczny, nowoczesny i inkluzywny trend w modzie

Kultowa marka Kubota już po raz trzeci zawitała do sklepów sieci Biedronka. Wcześniej można tam było kupić klapki znanej marki, a teraz czeka na nas cała letnia kolekcja ubrań.

Kolorowa kolekcja Kubota w Biedronce

Kolekcja weszła do sprzedaży w poniedziałek 18 lipca. Do wyboru: klapki basenowe, bluzy, t-shirty, shorty, ale także modowe akcesoria. Sieć chwali się, że to jednocześnie pierwsza unisexowa, czyli dedykowana dla obu płci, kolekcja dostępna w sieci.

Dominują wakacyjne kolory, które nas od razu zachwyciły. To m.in. lawendowy, pomarańczowy i beżowy. Bluzy unisex mają ściągany kaptur i kosztują 99 zł za sztukę. T-shirty unisex to kosz 49,99 zł za sztukę, a shorty (tu mamy już podział na damskie lub męskie) kosztują 49,99 zł za sztukę. Są też kapelusze typu bucket w cenie 39,99 zł i saszetki za 39,99 zł.

Oczywiście żadna kolekcja tej kultowej marki nie byłaby pełna bez klapek. Te, w naprawdę pięknych kolorach, kupimy za 34,99 zł.

Prezeska marki Kubota: inkluzywny trend w modzie

Alina Sztoch, prezeska i wspólniczka Kuboty, podkreśla, że unisexowa kolekcja jest nawiązaniem do inkluzyjnego trendu w modzie.

- Ta promocja jest absolutnie wyjątkowa z dwóch powodów. Jest to pierwsza akcja z siecią Biedronka dotycząca odzieży, a ponadto jest to kolekcja unisexowa. Bardzo się cieszymy, że Biedronka tak entuzjastycznie podeszła do tematu unisexu, najbardziej demokratycznego, nowoczesnego i inkluzywnego trendu w modzie. Biorąc pod uwagę skalę promocji, mam nadzieję, że ta akcja jeszcze bardziej rozpropaguje ideę unisexu w naszym kraju, a Kubocie pozwoli na ugruntowanie pozycji jako brandu nie tylko obuwniczego, ale także odzieżowego - mówi Sztoch.

Promocja dla posiadaczy karty Biedronka

Produkty kultowej, polskiej marki będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Biedronka (z wyłączeniem saszetek oraz kapeluszy, dostępnych tylko w wybranych sklepach) do 30 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Sieć informuje, że posiadacze karty Moja Biedronka mogą liczyć na promocję. Wystarczy kupić min. dwa produkty z kolekcji Fan Collection, a trzeci najtańszy będzie gratis. Rabat zostaje naliczony przy kasie, a promocja trwa od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 1
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 3
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 1
jprdl,zgłoś
Zadałem sobie trud i przeczytałem te wypociny w całości. Nic sensownego się z tego marketingowego bełkotu nie dowiedziałem. Natomiast nasycenie wyrazami - inkluzywna i unisexowa przekroczyło granice absurdu, tak jakby nie można było tego ująć inaczej. Nawet nie dowiedziałem się co to jest ta inkluzywność. Jakieś dziwne słowo, które mi podkreśla korekta w Firefoksie. Ale co tam, ważne że prezeska mówi, że kolekcja jest inkluzywna i unisexowa a autrka tych bzdur po Wyższej szkole Tego i Owego, przyjęta zgodnie z parytetem i poprawnością polityczną, te bzdury firmuje własnym nazwiskiem. W Internecie na szczęście nic nie ginie.
Odpowiedz
0Zgadzam się0Nie zgadzam się
twój nick,zgłoś
biedronka to lepiej niech uzupełni puste półki
Odpowiedz
1Zgadzam się0Nie zgadzam się
zobacz odpowiedzi (1)
basia,zgłoś
KupiŁam klapki z pianki - różowe w czerwone serduszka i czarne malowanki - nie dość, że farbują skarpetki, to jeszcze stopy.
Odpowiedz
0Zgadzam się0Nie zgadzam się
Zobacz komentarze: 4