Sneakersy inspirowane goframi. Jedenastka lubi to
Marka mrożonych gofrów wypuściła sneakersy w dwóch wersjach kolorystycznych, zainspirowane swoimi produktami. Buty powstały we współpracy ze znanym projektantem.
Marka mrożonych gofrów Eggo jest znana w Polsce przede wszystkim z tego, że są ulubionym jedzeniem Jedenastki z serialu "Stranger Things". Producent w słodkich posiłków zaskoczył nietypową kolaboracją. W związku z premierą nowego rodzaju gofrów wypuszczone zostały inspirowane nimi sneakersy.
Podobne
- Nicki Minaj wypuściła wegańską kolekcję sneakersów. PETA to lubi
- Dubajska czekolada od Zenka Martyniuka. Cena robi wrażenie
- Donald Trump wyprzedał "złote trumpki". Ciuła na spłatę grzywny?
- Anielska czekolada przejmuje internet. Jak zrobić tę pyszność?
- Co zawiera Mystery Box w zestawie Minecraft x McDonald's? Jest nagranie
Buty inspirowane goframi Eggo
Nowy produkt Eggo to gofry o wysokiej zawartości białka w dwóch smakach, czekoladowym i truskawkowym. Zainspirowane nimi dwa modele butów zaprojektował Dominic Ciambrone, znany w środowisku fanów sneakersów jako "The Shoe Surgeon". Ciambrone ma na koncie współprace z markami takimi jak Nike, Gucci czy Lanvin.
Masywne buty mają charakterystyczną "gofrową" fakturę i podeszwę "oblaną słodkim sosem". Oprócz gofrowanej skóry, buty mają ukrytą kieszeń na zamek na paczkę syropu oraz etykietę "Shoetrition Facts" za językiem, która przypomina etykietę z faktami żywieniowymi. Dodatkowa poduszka została dodana do kołnierza cholewek, aby reprezentować puszystość gofrów, a pod stopami Ciambrone stworzył niestandardową podeszwę z siatki waflowej, która również zawiera jego logo czaszki.
Pierwszy drop "gofrowych butów" wyprzedał się błyskawicznie
Mimo, że wyglądają dość niepoważnie, sneakersy Eggo są wykonane z wysokiej jakości, specjalnie tłoczonej skóry. Kosztują 150 dol. za parę, czyli blisko 600 zł. Pierwszy drop, który pojawił się nurbannecessities.com 17 maja jest już wyprzedany. Kolejny pojawi się 24 maja.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wyrzucili go z Top Model. "Zarapowałem im". Ziętkowski o kulisach życia TikTokera
Współpraca Eggo i Ciambrone poza marketingowym, ma też aspekt charytatywny. Firma potwierdziła, żę każda para sprzedanych trampek będzie skutkować darowizną w wysokości 150 dol. na rzecz No Kid Hungry, kampanii w Stanach Zjednoczonych poświęconej walce z głodem wśród dzieci.
W wielu komentarzach w mediach społecznościowych pojawiają się żartobliwe spekulacje, że nikt poza Jedenastką raczej nie będzie miał ochoty i/lub odwagi pokazać się publicznie w specyficznym obuwiu. Premiera czwartego sezonu "Stranger Things" na Netflixie zbliża się wielkimi krokami. Pierwsza odcinki będą dostępne już 27 maja.
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





