Sneakersy inspirowane goframi. Jedenastka lubi to
Marka mrożonych gofrów wypuściła sneakersy w dwóch wersjach kolorystycznych, zainspirowane swoimi produktami. Buty powstały we współpracy ze znanym projektantem.
Marka mrożonych gofrów Eggo jest znana w Polsce przede wszystkim z tego, że są ulubionym jedzeniem Jedenastki z serialu "Stranger Things". Producent w słodkich posiłków zaskoczył nietypową kolaboracją. W związku z premierą nowego rodzaju gofrów wypuszczone zostały inspirowane nimi sneakersy.
Podobne
- Nicki Minaj wypuściła wegańską kolekcję sneakersów. PETA to lubi
- Donald Trump wyprzedał "złote trumpki". Ciuła na spłatę grzywny?
- Dubajska czekolada od Zenka Martyniuka. Cena robi wrażenie
- Co zawiera Mystery Box w zestawie Minecraft x McDonald's? Jest nagranie
- Anielska czekolada przejmuje internet. Jak zrobić tę pyszność?
Buty inspirowane goframi Eggo
Nowy produkt Eggo to gofry o wysokiej zawartości białka w dwóch smakach, czekoladowym i truskawkowym. Zainspirowane nimi dwa modele butów zaprojektował Dominic Ciambrone, znany w środowisku fanów sneakersów jako "The Shoe Surgeon". Ciambrone ma na koncie współprace z markami takimi jak Nike, Gucci czy Lanvin.
Masywne buty mają charakterystyczną "gofrową" fakturę i podeszwę "oblaną słodkim sosem". Oprócz gofrowanej skóry, buty mają ukrytą kieszeń na zamek na paczkę syropu oraz etykietę "Shoetrition Facts" za językiem, która przypomina etykietę z faktami żywieniowymi. Dodatkowa poduszka została dodana do kołnierza cholewek, aby reprezentować puszystość gofrów, a pod stopami Ciambrone stworzył niestandardową podeszwę z siatki waflowej, która również zawiera jego logo czaszki.
Pierwszy drop "gofrowych butów" wyprzedał się błyskawicznie
Mimo, że wyglądają dość niepoważnie, sneakersy Eggo są wykonane z wysokiej jakości, specjalnie tłoczonej skóry. Kosztują 150 dol. za parę, czyli blisko 600 zł. Pierwszy drop, który pojawił się nurbannecessities.com 17 maja jest już wyprzedany. Kolejny pojawi się 24 maja.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wyrzucili go z Top Model. "Zarapowałem im". Ziętkowski o kulisach życia TikTokera
Współpraca Eggo i Ciambrone poza marketingowym, ma też aspekt charytatywny. Firma potwierdziła, żę każda para sprzedanych trampek będzie skutkować darowizną w wysokości 150 dol. na rzecz No Kid Hungry, kampanii w Stanach Zjednoczonych poświęconej walce z głodem wśród dzieci.
W wielu komentarzach w mediach społecznościowych pojawiają się żartobliwe spekulacje, że nikt poza Jedenastką raczej nie będzie miał ochoty i/lub odwagi pokazać się publicznie w specyficznym obuwiu. Premiera czwartego sezonu "Stranger Things" na Netflixie zbliża się wielkimi krokami. Pierwsza odcinki będą dostępne już 27 maja.
Popularne
- PiriPiri zrobiło pierwsze w Polsce lody z kebabem. To nie jest żart
- Wersow wypuściła "Dorosłe serce". Śpiewa, że otrzymała chłód
- Rosyjski youtuber przesadził z prankami. Policja nie miała litości
- Pierwszy na świecie wyścig plemników. Będą zakłady, kamery, a nawet komentator
- "Best feeling, pozdro z fanem". O co chodzi w tym trendzie?
- Bombardiro Crocodilo i inne brainroty AI. Ten trend wyżre ci mózg
- Sylwester Wardęga przegrał z Marcinem Dubielem. Musi zapłacić 350 tys. zł?
- Gimpson (Gimper) ogłosił swój ostatni koncert. Klub wyprzedał W GODZINĘ
- Julia Żugaj ma nowego chłopaka? "Jest dla mnie teraz ogromnym wsparciem"