Zacznij swoją przygodę w branży kreatywnej – rusza rekrutacja do Converse All Stars!
Converse w swoich działaniach pokazuje, że płynnie odczytuje to jak myśli nasza generacja. Liczy się kreatywność, unikatowość i wspólne działanie. Marka ta nie tylko zajmuje się tworzeniem butów i ubrań, ale również angażuje się w kluczowe inicjatywy – jedną z nich jest rozwijanie społeczności All Stars. Ta wyjątkowa grupa skupia młodych, którzy chcą zacząć realizować swoje artystyczne marzenia i pomaga im w początkach kariery.
Społeczność All Stars to miejsce bezpiecznej wymiany pomysłów i pasji, jak również platforma umożliwiająca spotkania z inspirującymi osobami z Polski i zagranicy. Bycie częścią tej ekipy otwiera drzwi do fascynującego świata możliwości i unikatowych projektów. Jednym z nich była współpraca czwórki młodych talentów w ramach globalnego przedsięwzięcia muzycznego Converse CX Artists Series Music w 2022 roku. W skład All Stars weszli: Jacob, raper i producent; Natalia, wokalistka i studentka reżyserii filmowej; Weronika, artystka duszą i sercem; oraz Eryk, autor tekstów piosenek i twórca filmów. Ich mentorem był Miły ATZ, jeden z czołowych raperów w Polsce. Razem podjęli wyzwanie stworzenia nowego utworu muzycznego w zaledwie siedem dni, zaczynając kompletnie od zera. Efekty ich pracy mogliśmy podziwiać podczas występu w warszawskim klubie NIEBO na imprezie, która do dziś wybrzmiewa w opowieściach obecnych tam imprezowiczów.
All Stars to również platforma dla ekscytujących, międzynarodowych współprac. W 2023 roku, reprezentując Polskę w All Stars Series Brasil, Zalia i Paweł Miśko wzięli udział w niezwykłym projekcie. Współpracując z artystami z różnych zakątków świata, Zalia stworzyła i nagrała utwór pod okiem kultowego lokalnego producenta Marcelo D2. Zadaniem społeczności All Stars było stworzenie EP-ki, która łączy różnorodne gatunki muzyczne z brazylijską kulturą, co zaowocowało powstaniem utworu "All Stars Anthem". Bycie częścią tej społeczności to nie tylko możliwość uczestniczenia w twórczych projektach i zdobywania wiedzy o branży, ale także szansa na niesamowitą przygodę z osobami o podobnych zainteresowaniach.
Nową formą wsparcia jest również wyselekcjonowanie wybrańców ze społeczności, którzy uzyskają specjalny fundusz na przełożenie swojego wybranego projektu na rzeczywistość. Tak zwany All Star Project to szansa na ożywienie swojego kreatywnego konceptu i pochwalenie się przed światem swoją wizją. W tym roku jako reprezentantki wybrane zostały trzy dziewczyny z Polski. Wiktoria Maciuk, znana jako god.wifi, wydała trzy single z unikalną oprawą wizualną wprowadzającą słuchaczy w jej osobliwy świat. Klaudia Konarska, inspirowana naturą, stworzyła kolekcję ubrań, które odzwierciedlają chłód i surowość natury. Z kolei Julia Słomkowska współtworzyła drukowany magazyn 4the20s jako platformę dla młodych, kreatywnych ludzi w swoich latach dwudziestych. Te trzy artystki zaprezentowały swoje prace na kameralnym wernisażu w Warszawie, który przyciągnął czołowe postaci z branży kreatywnej.
W erze, gdzie kultura i sztuka mają ogromne znaczenie dla społeczeństwa, projekty które dają szansę dla osób, które jeszcze nie miały okazji wsiąknąć w istniejącą branżę są kluczowe do rozwoju różnorodności i kreatywności. Zaangażowanie marki Converse od lat pozwala na wzbogacenie artystycznej sceny o nowe talenty.
Rekrutacja do programu All Stars rozpoczęła się 30 kwietnia i trwa do 14 maja. Jeśli marzysz o karierze w branży kreatywnej, teraz jest idealny czas, aby dołączyć do tej wyjątkowej społeczności, która wesprze Twój rozwój!
Wejdź na stronę i sprawdź jak dołączyć do Converse All Stars!
Popularne
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Chill Guy podbija internet. O co chodzi z wyluzowanym ziomkiem?
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Naruciak i Psycholoszka stracili pieska. "Nie wybaczę sobie nigdy"
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw