Olivia Rodrigo klnie przez megafon. Ma powody do krzyku!
Olivia Rodrigo, gwiazda popu, została oficjalnie ogłoszona nową ambasadorką Lancôme. Współpraca ta podkreśla znaczenie autentyczności w świecie urody, co artystka doskonale wyraziła w swoich wypowiedziach, nie gryząc się przy tym w język.
Lancôme ogłosiła 18 listopada, że Olivia Rodrigo dołącza do ich rodziny jako nowa twarz tej kultowej marki. To kolejne wielkie osiągnięcie dla 21-letniej artystki, która zyskuje uznanie nie tylko w muzyce, ale również w świecie urody.
Podobne
- Straszne, ile złapał kleszczy. Wystarczył krótki spacer
- Oglądają go miliony fanów. Usłyszał przerażającą diagnozę
- Selena Gomez zapowiada koniec kariery. Decyzja szokuje fanów
- Płyta Olivii Rodrigo coraz bliżej. Artystka zdradziła datę premiery
- Olivia Rodrigo troszczy się o fanki. Gwiazda rozdaje medykamenty
"Podkreślanie swojej indywidualności jest niezwykle ważne w urodzie, szczególnie teraz, gdy młode kobiety mierzą się z nierealistycznymi oczekiwaniami" - przekazała Rodrigo. "Lancôme to ikoniczna i ponadczasowa marka, która promuje piękno od wewnątrz. To dla mnie zaszczyt być częścią tej rodziny".
Françoise Lehmann, prezes Lancôme International Brand, nie kryła entuzjazmu: "Jesteśmy dumni, że Olivia dołącza do rodziny Lancôme. Jej niezwykła osobowość i talent nas zachwycają, a zaangażowanie w pozytywne zmiany idealnie wpisuje się w nasze wartości. Olivia, poprzez swoje osobiste historie i muzykę, łączy pokolenia na całym świecie w sposób, który jest naprawdę wyjątkowy".
"Jestem nową pieprz*ną twarzą Lancôme!"
Chociaż oficjalne ogłoszenie miało elegancki ton, Olivia postanowiła podejść do sprawy bardziej spontanicznie na Instagramie. W krótkim filmiku oznajmiła: "Jestem nową pieprz*ną twarzą Lancôme!" - wykrzykując to z megafonu, co spotkało się z ogromnym entuzjazmem jej fanów.
Podczas sesji zdjęciowej promującej współpracę Rodrigo użyła m.in. kultowej szminki Lancôme L’Absolu Rouge CreamLipstick w odcieniu 132 Caprice De Rouge, co podkreśliło jej odważny i świeży styl. W ramach partnerstwa artystka będzie twarzą kolejnych kampanii oraz premier produktów Lancôme.
W temacie popkultura
- Mata i Sobel nagrali wspólny kawałek. Najbardziej viralowy collab 2026 r.? [OPINIA]
- Jest pierwszy zwiastun "Camp Rock 3". Ratunku, czy ja znowu mam naście lat?
- Mata jak Travis Scott. Wielka głowa rapera stanęła pod Pałacem Kultury
- ROSALÍA nie wystąpi w Polsce... Wystawiła fanów czy wpadnie na festiwal?
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





