Mia Khalifa promuje Sheytan. Zbulwersowanych nie brakuje
Influncerka i modelka Mia Khalifa nazwała swoją markę biżuterii Sheytan. Czy zrobiła to, żeby wzbudzić kontrowersje?
2023 r. jest bardzo intensywny dla Mii Khalify. Influencerka wystąpiła jako modelka w kampanii nowej marki Marca Jacobsa Heavn, siedziała w pierwszym rzędzie na paryskim debiucie Pharella Williamsa w Louis Vuitton i wypuściła linię produktów konopnych ze swoim imiennikiem Whizem Khalifą. A także szybciutko wyjaśniła mizoginię Żabsona.
Podobne
- Wiz Khalifa i Mia Khalifa coś kręcą. Ta współpraca to przeznaczenie
- Wiz Khalifa imprezuje z Żabsonem. Będzie współpraca?
- Mia Khalifa zezłomowała Żabsona. Raper zaliczył wtopę roku?
- Mia Khalifa zarabia w 1 dzień na OnlyFans tyle, ile sporo Polaków i Polek w… rok
- Mia Khalifa wybaczyła Żabsonowi? Raper odsłania kulisy afery
Osobiście najważniejszym wydarzeniem dla Khalify było jednak oficjalne uruchomienie 15 lipca własnej marki. Sheytan (z arabskiego "diabeł", "demon") to linia złotej i pozłacanej biżuterii. Modelka w wywiadzie dla dazeddigital.com podkreślała, że zależało jej na stworzeniu czegoś trwałego, a biżuteria jest obecna w jej życiu od najwcześniejszego dzieciństwa ze względu na kulturę, z której się wywodzi.
Wśród 27 mln obserwujących Khalifę na Instagramie i 37 mln śledzących ją na TikToku znalazły się oczywiście liczne osoby, święcie oburzone nazwą, którą wybrała dla marki. Zarzucają Khalifie od satanizmu po prowokowanie muzułmanów. Modelka podkreśla, że nie tylko muzułmanie posługują się arabskim, który jest jej językiem ojczystym.
Dlaczego Mia Khalifa nazwała swoją markę Sheytan?
Mia Khalifa tłumaczy, że w języku arabskim słowo Sheytan bywa używane m.in. do zawstydzania kobiet, które pokazują za dużo ciała lub robią cokolwiek innego nie po myśli skrajnie konserwatywnego patriarchatu. Użycie go w nazwie autorskiej marki opisuje jako przejęcie tego zwrotu w imieniu swoim i innych kobiet.
Dość analogicznie rzecz miała się w czasie krótkiej, ale spektakularnej kariery Mii w przemyśle filmów dla dorosłych. Z religijnego Bliskiego Wschodu sypały się na nią wtedy najgorsze gromy, zwłaszcza po występie w hijabie. Ciekawe w tym kontekście jest to, że Khalifa wychowała się w rodzinie chrześcijańskiej, a od kiedy skończyła osiem lat, mieszkała w Stanach Zjednoczonych.
Jednocześnie, gdy u szczytu swojej popularności była najbardziej wyszukiwaną aktorką na największej platformie internetowej z treściami dla dorosłych, aż jedna czwarta widzów nabijających jej takie wyniki robiła to z Libanu, gdzie urodziła się Khalifa. Syria i Jordania nie pozostawały daleko w tyle.
Khalifa stworzyła Sheytan we współpracy z Sarą Burns, projektantką, która ma na koncie współpracę z takimi markami jak YEEZY czy Victoria's Secret. Khalifa wyznała dazeddigital.com, że włożyła w markę wszystkie oszczędności. Opłaciło się, najbardziej przystępne cenowo produkty wyprzedały się w 24 godz. Częściowo zapewne dzięki dodatkowym zasięgom zrobionym przez hejterów.
W temacie popkultura
- Orange Warsaw Festival 2025. "Chappell Roan napisała mi DM: przygotuj się na warszawski tłum"
- Ile Friz wydał na "Twoje 5 Minut 3"? Backstage jak w studio w Hollywood
- Shawn Mendes jedzie w trasę. Artysta zapowiedział powrót do Polski!
- Kto napisał tekst do Hot16challenge2 Andrzeja Dudy? Prezydent odpowiada
Popularne
- Amsterdam zaprasza na rave na autostradzie. 9 godzin mocnego techno
- Podejrzany o zabójstwo tiktokerki wrócił na miejsce zbrodni. Zostawił przerażający list
- Maskotki Minecraft do kupienia w Biedronce. Ile kosztują?
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Łzy i drżący głos. PashaBiceps stracił czworonożnego przyjaciela
- Ile przetrwałbyś na platformie bez lajków? Daj się wciągnąć w fediwersum
- Uzależnił się od smartfona. Straszne, co stało się z jego głową
- Fit Lovers strollowali swoich fanów. "Rozstanie" to akcja promocyjna?
- ChatGPT zamiast lekarza? Ekspert o nowym trendzie wśród Polaków [WYWIAD]