Mia Khalifa promuje Sheytan. Zbulwersowanych nie brakuje
Influncerka i modelka Mia Khalifa nazwała swoją markę biżuterii Sheytan. Czy zrobiła to, żeby wzbudzić kontrowersje?
2023 r. jest bardzo intensywny dla Mii Khalify. Influencerka wystąpiła jako modelka w kampanii nowej marki Marca Jacobsa Heavn, siedziała w pierwszym rzędzie na paryskim debiucie Pharella Williamsa w Louis Vuitton i wypuściła linię produktów konopnych ze swoim imiennikiem Whizem Khalifą. A także szybciutko wyjaśniła mizoginię Żabsona.
Podobne
- Wiz Khalifa i Mia Khalifa coś kręcą. Ta współpraca to przeznaczenie
- Wiz Khalifa imprezuje z Żabsonem. Będzie współpraca?
- Mia Khalifa zezłomowała Żabsona. Raper zaliczył wtopę roku?
- Mia Khalifa zarabia w 1 dzień na OnlyFans tyle, ile sporo Polaków i Polek w… rok
- Mia Khalifa wybaczyła Żabsonowi? Raper odsłania kulisy afery
Osobiście najważniejszym wydarzeniem dla Khalify było jednak oficjalne uruchomienie 15 lipca własnej marki. Sheytan (z arabskiego "diabeł", "demon") to linia złotej i pozłacanej biżuterii. Modelka w wywiadzie dla dazeddigital.com podkreślała, że zależało jej na stworzeniu czegoś trwałego, a biżuteria jest obecna w jej życiu od najwcześniejszego dzieciństwa ze względu na kulturę, z której się wywodzi.
Wśród 27 mln obserwujących Khalifę na Instagramie i 37 mln śledzących ją na TikToku znalazły się oczywiście liczne osoby, święcie oburzone nazwą, którą wybrała dla marki. Zarzucają Khalifie od satanizmu po prowokowanie muzułmanów. Modelka podkreśla, że nie tylko muzułmanie posługują się arabskim, który jest jej językiem ojczystym.
Dlaczego Mia Khalifa nazwała swoją markę Sheytan?
Mia Khalifa tłumaczy, że w języku arabskim słowo Sheytan bywa używane m.in. do zawstydzania kobiet, które pokazują za dużo ciała lub robią cokolwiek innego nie po myśli skrajnie konserwatywnego patriarchatu. Użycie go w nazwie autorskiej marki opisuje jako przejęcie tego zwrotu w imieniu swoim i innych kobiet.
Dość analogicznie rzecz miała się w czasie krótkiej, ale spektakularnej kariery Mii w przemyśle filmów dla dorosłych. Z religijnego Bliskiego Wschodu sypały się na nią wtedy najgorsze gromy, zwłaszcza po występie w hijabie. Ciekawe w tym kontekście jest to, że Khalifa wychowała się w rodzinie chrześcijańskiej, a od kiedy skończyła osiem lat, mieszkała w Stanach Zjednoczonych.
Jednocześnie, gdy u szczytu swojej popularności była najbardziej wyszukiwaną aktorką na największej platformie internetowej z treściami dla dorosłych, aż jedna czwarta widzów nabijających jej takie wyniki robiła to z Libanu, gdzie urodziła się Khalifa. Syria i Jordania nie pozostawały daleko w tyle.
Khalifa stworzyła Sheytan we współpracy z Sarą Burns, projektantką, która ma na koncie współpracę z takimi markami jak YEEZY czy Victoria's Secret. Khalifa wyznała dazeddigital.com, że włożyła w markę wszystkie oszczędności. Opłaciło się, najbardziej przystępne cenowo produkty wyprzedały się w 24 godz. Częściowo zapewne dzięki dodatkowym zasięgom zrobionym przez hejterów.
Popularne
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Vibez Creators Awards - wybierz najlepszych twórców i wygraj wejściówkę na galę!
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Jurorka "Tańca z gwiazdami" węszy romans? "Ja nie widzę tej relacji"
- Chłopak Seleny Gomez się nie myje? Prawda wyszła na jaw
- Agata Duda trenduje za granicą. Amerykanie w szoku