Mata i Oshee prezentują OSH33 Rave Potion

Mata i Oshee wkraczają do Żabki. Czas na OSH33 Rave Potion

Źródło zdjęć: © Instagram
Konrad SiwikKonrad Siwik,13.03.2024 17:45

Po udanym debiucie projektu OSH33 - współpracy marki Oshee z Matą - przyszedł czas na jego kolejną odsłonę. Na półki sklepowe w sieci Żabka wskoczyła nowa linia napojów OSH33 - Rave Potion.

Fani Maty i orzeźwiających napojów mogą zacierać ręce. Właśnie na rynku zadebiutował kolejny owoc współpracy rapera z marką Oshee. Tym razem jest to energetyk o egzotycznych smakach melona z miętą i ananasa z grejpfrutem, inspirowany imprezową atmosferą rave'ów.

Mata i Oshee prezentują OSH33 Rave Potion

OSH33 Rave Potion powstało w ścisłej współpracy Oshee z Michałem Matczakiem - Matą, projektantem Mateuszem Machalskim i twórcą 3D Maksymem Skętowskim. Gazowany napój energetyczny zawiera dwie 33 mg dawki kofeiny, witaminy, minerały oraz adaptogeny (guarana, yerba mate, zielona kawa), które zapewniają naturalny zastrzyk energii.

trwa ładowanie posta...

Napój nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów. Do Żabki początkowo trafią puszki o pojemności 500 ml. Później w innych sklepach pojawi się wariant 250 ml. W sprzedaży dostępne będą dwie opcje smakowe:

  • OSH33 Rave Potion Cantaloupe Melon - Mint
  • OSH33 Rave Potion Pineapple - Grapefruit

Żeby tworzyć imprezową muzykę potrzeba dużo energii i dobrze, aby jej źródło było jak najzdrowsze

- podkreśla Mata.

"R4V3 P0Ti0N" i zapowiedź CBW Mixtape 2

Z racji na to, że Mata jest raperem, ważnym elementem kampanii była dla niego odpowiednio energiczna muzyka. Kawałek "R4V3 P0Ti0N", którego fragment można usłyszeć w spocie, powstał z udziałem specjalnych gości zaproszonych przez Matę. Wokalnego wsparcia udzielił kets4eki - artysta, który na Spotify miesięcznie ma 3,5 miliona odbiorców z całego świata. Z kolei muzycznie pomógł pochodzący z Nowej Zelandii Asteria. Za produkcję i udźwiękowienie całości odpowiadał polski producent Pedro.

OSH33 R4V3 P0Ti0N

- Myśląc z Pedro o utworze do reklamy, wpadliśmy na pomysł, żeby zaprosić do współpracy artystów znanych z rave'owej estetyki kets4ekiego i Asterię. Swoją zwrotkę napisałem pod wpływem dwóch 33 mg dawek kofeiny zawartych w napoju i regularnie dostarczamy go do studia dla pozostałych artystów, z którymi kończymy nasz zimowy mixtape CBW 2 - podsumowuje Mata.

Pełna wersja utworu "R4V3 P0Ti0N" ukaże się na albumie CBW Mixtape 2, którego premiera na wszystkich platformach streamingowych zaplanowana jest na 20 marca.

Mata jako CGI w nowym spocie reklamowym

Pojawieniu się napojów towarzyszy awangardowa kampania promocyjna. Jej osią jest spot reklamowy składający się w całości z ujęć wygenerowanych komputerowo. Głównym bohaterem jest Mata przedstawiony w dwóch odsłonach: realistycznego renderu 3D oraz wizerunku nawiązującego do estetyki wczesnych gier 3D.

- W Love Potion przedstawiliśmy cyfrowego awatara Maty obok jego prawdziwego wizerunku, a w Rave Potion jesteśmy już w 100 proc. w cyfrowym świecie, gdzie bohater przechodzi metamorfozę i ze świata realistycznej animacji CGI ląduje w estetyce budzącej wspomnienia czasów PSX - mówi Rafał Grobel z managementu Maty.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 5
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 1
  • emoji kupka - liczba głosów: 3