Dubaj otwiera uczelnię dla influencerów. Istotny jeden rodzaj contentu
Dubaj otwiera Akademię Pięknych Miejsc. To program dla twórców contentu podróżniczego, który wyposaży aspirującego influencera we wszystko, co potrzebne do zarabiania na swojej pasji.
Dubaj to miasto, gdzie wszystko jest "naj". Znajduje się tu najwyższy budynek świata, Burdż Chalifa, oraz największe centrum handlowe, Dubai Mall. Dubaj przyciąga turystów z całego świata - tylko w 2024 r. metropolię odwiedziło aż aż 18,72 mln zagranicznych gości, co stanowi wzrost o 9 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Wśród nich znalazło się wielu influencerów (Andziaks to jeden z polskich przykładów), którzy odgrywają dużą rolę w promowaniu Dubaju na świecie.
Podobne
- Jej mina mówi wszystko. Amerykanka na obozie letnim w Europie Wschodniej
- Wypłynął w rejs dla nudystów. Staruszek ujawnił pikantne tajemnice
- Dubajczycy wykorzystali TYGRYSA, aby ujawnić płeć dziecka. Szczyt okrucieństwa?
- Jak używacie poduszki na szyję? Prawdopodobnie robicie to źle
- Fusialka sprawdza czystość Dubaju. Wybrała nietypowy sposób
Dubaj zdaje sobie sprawę, jak ważny jest wpływ influencerów na branże podróżniczą. W związku z tym w metropolii startuje nietypowa inicjatywa - Akademia Pięknych Miejsc. Jej celem jest wykształcenie nowej armii twórców contentu podróżniczego. Za projekt odpowiadają urząd Visit Dubai i agencja marketingowa Beautiful Destinations.
Turyści przy wyborze kierunku podróży posiłkują się w znacznej mierze tym, co znajdą w social mediach - jest to nawet 76 proc. decyzji podróżniczych. Co ciekawe, tylko 1/4 firm turystycznych posiada własne zespoły kreatywne. Zastępy influencerów wykształconych na Akademii Pięknych Miejsc mają zmienić ten stan rzeczy.
Akademia Pięknych Miejsc - nowy projekt dla influencerów
Edukacja na nowej uczelni potrwa 12 tygodni. W tym czasie uczestnicy kursu mieszkają i pracują w Dubaju, mając dostęp do wielu lokalizacji przeznaczonych dla VIP-ów i celebrytów, do których zwyczajni turyści nie mają wstępu. Na zajęciach doskonalą techniki nagrywania, robienia zdjęć, montażu, postprodukcji i wykorzystania sztucznej inteligencji. Nabywają także wiedzę o strategiach marketingowych, branży turystycznej, kontakcie z klientem i prawach obowiązujących w zawodzie.
Studenci po ukończeniu kursu otrzymają certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności. Najlepsi absolwenci mogą wtedy wstąpić w szeregi Beautiful Destinations i zarabiać na swojej pasji. Pierwszy nabór dobiegł końca - szkolenie rusza w maju.
Źródło: Rzeczpospolita/Beautiful Destinations
Popularne
- Justyna Steczkowska promuje okultyzm? Najjjka wszczyna alarm
- Aqua park z kontrowersyjną zasadą. Kobiety podczas okresu nie mają wstępu?
- Herbaty Ekipy na półkach sklepowych. Dwie znane influencerki
- Weekend typu: zrób to po swojemu. Wbijaj na najgorętszy lifestyle’owy event
- Fausti brzmi jak Jeleniewska? Fani odkryli, co wywołało zmianę
- Zestawy Reziego w Pasibusie. Ile kosztuje zaskakująca nowość?
- Daniel Magical o włos od tragedii? Wypadek patostreamera
- Justin Bieber był zmuszony sprzedać prawa do swojej muzyki? Gwiazda jest spłukana
- Czym jest "Wyspa Dziewic"? Nowe reality show budzi kontrowersje