12 debiutantów – powiew świeżości na polskiej scenie muzycznej

Źródło zdjęć: © materiały partnera
Modest Wilanowski,
01.07.2021 11:20
Artykuł poleca Coca Cola

W dobie Internetu 4.0 i zjawiska określanego jako phygital, czyli zrośnięcia się rzeczywistości wirtualnej i offline, każdy może być twórcą – czego doświadczamy na co dzień. Czy to muzyka, czy sztuka wizualna, czy jakiekolwiek inne autorskie treści – każdy może nagrać kawałek i wrzucić do sieci, każdy może publikować na TikToku czy Insta. Jednak, aby przebić się do mainstreamu, aby zostać zauważonym i docenionym, sama obecność w socialach nie wystarczy. Przy zalewie Internetu milionami nagrań szansa na bycie wyłowionym jest bliska zeru. Setki, o ile nie tysiące młodych twórców, często odbijają się od ściany – brak koneksji, brak doświadczenia, brak wiedzy o funkcjonowaniu rynku muzycznego stoją na przeszkodzie. I ciężko się dziwić, bowiem artysta ma tworzyć, a całą resztą skomplikowanego procesu zajmują się specjaliści.

I taką właśnie barierę, stojącą na przeszkodzie młodym twórcom w dotarciu do szerszej publiczności, postanowiła zburzyć Coca-Cola Zero Cukru we współpracy z uznaną wytwórnią Asfalt Records.

RAAW - Do teraz (Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT) [prod. Pawbeats]

Program młodych talentów - Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT

Wsparcie merytoryczne programu młodych talentów - bo tym tak naprawdę jest Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT – zapewnia wytwórnia stojąca za sukcesami takich artystów jak O.S.T.R., Taco Hemingway, Otsochodzi, czy Fisz i Emade. Program to idealna szansa dla wszystkich twórców, którzy choć wiele potrafią, potrzebują wsparcia.

- Wiele młodych talentów wciąż czeka na odkrycie, a w Polsce brakuje programów, które mogłyby stać się trampoliną dla szukających swojego miejsca w muzycznym świecie – zauważa Klaudia Pac, Coca-Cola Digital Project Manager.

Program rozpisany został na rok – co miesiąc szerokiej publiczności, przy wsparciu promocyjnym Coca-Cola Zero Cukru, prezentowane będą debiutanckie single obiecujących, najczęściej kompletnie nieznanych artystów. Będzie to szansa zarówno pod kątem wybicia się, jak i całościowego rozwoju danego uczestnika.

(materiały partnera)

- Nie pozostawimy ich bez merytorycznej pomocy czy promocyjnego wsparcia. Wręcz przeciwnie, uczestnicy programu pod okiem specjalistów będą mieć możliwość pracy nad swoim debiutanckim materiałem muzycznym, wizerunkiem, a także teledyskiem zrealizowanym w charakterystycznej dla akcji konwencji – wyjaśnia Marcin Tytus Grabski, szef i założyciel Asfalt Records.

Spełnione marzenia - głos młodego pokolenia

Nieco o kulisach motywów stojących za programem Coca-Cola Zero Cukru Asfalt NEXT zdradza Klaudia Pac:

- Pamiętajmy, że nie każdy chce zostać tiktokerem, nie każdy ma środki by zaistnieć na YouTube – ale wielu chce zostać zauważonym, usłyszanym i docenionym. To właśnie rolą projektu Coca-Cola Zero Cukru Asfalt Next jest zapewnienie, by młode pokolenie doszło do głosu. W trakcie trwania całego programu spełnimy marzenia 12 młodych twórców. Nasz projekt stanie się trampoliną do dalszej muzycznej kariery. Będziemy ich wspierać, rozwijać, zobaczą od zaplecza i doświadczą na własnej skórze jak powstają takie realizacje, ile osób jest zaangażowanych. Na własnej skórze poczują, za marką Coca-Cola też kryją się osoby, które z całego serca im kibicują i są tu dla nich.

(materiały partnera)

Pierwszy debiutant to pochodzący z Wrocławia 22-letni RAAW, którego debiutancki singiel dostępny jest do odsłuchania tutaj. Nabór do programu wciąż trwa, do obsadzenia pozostaje w dalszym ciągu aż 10 miejsc.

- To ten czas, że koniec tworzenia do szuflady, wbijajcie do formularza. A w ogóle czekamy na damskie głosy! – dodaje Kaludia Pac - Zachęcamy każdego, kto amatorsko mierzy się z takimi gatunkami jak hip-hop, pop czy alternatywa do zgłaszania się do projektu. To niepowtarzalna okazja dla wszystkich tych, którym do tej pory nie udało się dotrzeć ze swoją twórczością do szerszej publiki.

Zgłoszenie do programu jest banalnie proste. By zyskać szansę na dołączenie do finałowej ekipy 12 debiutantów, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy i przesłać autorskie, oryginalne nagranie audio – każde zgłoszenie zostaje zauważone i uważnie odsłuchane. O tym, kto trafi do finałowej dwunastki, zdecydują przedstawiciele Asfalt Records i Coca-Cola Polska.

Formularz zgłoszeniowy, a także wszystkie utwory realizowane w ramach Coca‑Cola Zero Cukru Asfalt Next publikowane będą na stronie www.asfaltnext.pl

(materiały partnera)
Artykuł poleca Coca Cola
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 9
  • emoji ogień - liczba głosów: 7
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 2
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 2
  • emoji kupka - liczba głosów: 10