Zestawy Reziego w Pasibusie. Ile kosztuje zaskakująca nowość?
Youtuber Remigiusz Wierzgoń "Rezi" nawiązał współpracę z siecią burgerowni Pasibus. W efekcie powstały limitowane zestawy Reziego. Akcji towarzyszy konkurs z nagrodami.
Pasibus jest polską firmą, która powstała w 2013 r. we Wrocławiu. Początkowo działała jako food truck, serwując autorskie burgery na ulicach stolicy Dolnego Śląska. Marka szybko odniosła sukces i zaczęła się dynamicznie rozwijać. Poza nowymi pojazdami pojawiły się pierwsze stacjonarne lokale. Obecnie restauracje i food trucki Pasibusa znajdują się w największych polskich miastach m.in. we Wrocławiu, Warszawie, Łodzi, Katowicach, Lublinie, Gdyni i Bydgoszczy.
Podobne
- "Bambiszonki" dropnęły do sklepów. Ile kosztują chrupki bambi?
- Viral Kebab już otwarty. Co wiadomo o nowym biznesie Ekipy?
- McDonald's wprowadził kanapkę bez bułki. Nowość jest dostępna tylko w jednym kraju
- Najjjka znów stanie przed sądem. "Witam w moim świecie"
- Dramat Jaspera. Nie wiedział, jak otworzyć okno w mieszkaniu
Premiera zestawów Reziego jest niespodziewanym ruchem. Obserwatorzy świata mediów społecznościowych kojarzą podobne współprace raczej dzięki konkurencji Pasibusa, czyli McDonald's (zestaw Maty, zestaw Minecraft, zestaw bambi, itp). Popularny youtuber postawił na wrocławską firmę, czego efektem jest limitowana oferta dostępna poprzez aplikację Pasibusa.
Zestawy Reziego w Pasibusie - cena
Zestawy Reziego obejmują trzy propozycje, które różnią się od siebie rodzajem burgera i ceną:
- Zestaw Reziego Klasyk za 34,99 zł składa się z burgera Klasyk, frytek, trzech popsów z kurczaka i dedykowanego sosu Reziego,
- Zestaw Reziego Awokadus za 44,99 zł składa się z burgera Awokadus, frytek, trzech popsów z kurczaka i dedykowanego sosu Reziego,
- Zestaw Reziego Gonzales za 44,99 zł składa się z burgera Gonzales, frytek, trzech popsów z kurczaka i dedykowanego sosu Reziego.
Osobno można dokupić lemoniadę mango Reziego za 14 zł.
Wraz z premierą Zestawów Reziego wystartował konkurs. Aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolny zestaw Reziego, nagrać recenzję zestawu z kreatywnym twistem, po czym udostępnić film na social mediach z hasztagiem #zestawreziego i #jemwpasibusie. Do wygrania jest spotkanie z Rezim na uczcie w Pasibusie, udział w filmie Reziego, a także 5 tys. zł na rozwój pasji. Akcja trwa od 8 maja do 16 czerwca.
Popularne
- Natalia Magical założyła niebieską platformę. Ile kosztuje miesięczny dostęp?
- Zbanowali ją z niebieskiej platformy. "Dwa tysiące obcych. Bez żadnych limitów"
- Cameraboy oburzony niebieską platformą Natalii? "Magical jest hipokrytą"
- Daniel Magical dostał bana na kicku. Już nie wróci na platformę?
- Edzio Rap drugi raz wbił na O'Block. Nawinął z lokalsami (i przeżył)
- Jak smakuje nowy zestaw w KFC "Squid Game"? "Cena jest mega wysoka"
- Young Leosia i Kacper Błoński mają "dziecko". Ich wspólne lody już w sklepach
- Naruciak chce konfrontacji z Gonciarzem. "Nie jestem w pozycji do stawiania warunków"
- Żenujący wpis Amadeusza Ferrariego o Natsu. Przekroczył granicę?