Zestawy Reziego w Pasibusie. Ile kosztuje zaskakująca nowość?
Youtuber Remigiusz Wierzgoń "Rezi" nawiązał współpracę z siecią burgerowni Pasibus. W efekcie powstały limitowane zestawy Reziego. Akcji towarzyszy konkurs z nagrodami.
Pasibus jest polską firmą, która powstała w 2013 r. we Wrocławiu. Początkowo działała jako food truck, serwując autorskie burgery na ulicach stolicy Dolnego Śląska. Marka szybko odniosła sukces i zaczęła się dynamicznie rozwijać. Poza nowymi pojazdami pojawiły się pierwsze stacjonarne lokale. Obecnie restauracje i food trucki Pasibusa znajdują się w największych polskich miastach m.in. we Wrocławiu, Warszawie, Łodzi, Katowicach, Lublinie, Gdyni i Bydgoszczy.
Podobne
- Burgermeister w Polsce już otwarty. Ile kosztują słynne burgery?
- "Bambiszonki" dropnęły do sklepów. Ile kosztują chrupki bambi?
- Viral Kebab już otwarty. Co wiadomo o nowym biznesie Ekipy?
- Polak odwiedził McDonald's w Chinach. Oto co go zaskoczyło
- Dramat Jaspera. Nie wiedział, jak otworzyć okno w mieszkaniu
Premiera zestawów Reziego jest niespodziewanym ruchem. Obserwatorzy świata mediów społecznościowych kojarzą podobne współprace raczej dzięki konkurencji Pasibusa, czyli McDonald's (zestaw Maty, zestaw Minecraft, zestaw bambi, itp). Popularny youtuber postawił na wrocławską firmę, czego efektem jest limitowana oferta dostępna poprzez aplikację Pasibusa.
Zestawy Reziego w Pasibusie - cena
Zestawy Reziego obejmują trzy propozycje, które różnią się od siebie rodzajem burgera i ceną:
- Zestaw Reziego Klasyk za 34,99 zł składa się z burgera Klasyk, frytek, trzech popsów z kurczaka i dedykowanego sosu Reziego,
- Zestaw Reziego Awokadus za 44,99 zł składa się z burgera Awokadus, frytek, trzech popsów z kurczaka i dedykowanego sosu Reziego,
- Zestaw Reziego Gonzales za 44,99 zł składa się z burgera Gonzales, frytek, trzech popsów z kurczaka i dedykowanego sosu Reziego.
Osobno można dokupić lemoniadę mango Reziego za 14 zł.
Wraz z premierą Zestawów Reziego wystartował konkurs. Aby wziąć w nim udział, należy kupić dowolny zestaw Reziego, nagrać recenzję zestawu z kreatywnym twistem, po czym udostępnić film na social mediach z hasztagiem #zestawreziego i #jemwpasibusie. Do wygrania jest spotkanie z Rezim na uczcie w Pasibusie, udział w filmie Reziego, a także 5 tys. zł na rozwój pasji. Akcja trwa od 8 maja do 16 czerwca.
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





