Tiktokerzy chcą przejąć YouTube. Ich broń to brainrot?
Amerykańscy tiktokerzy w dalszym obawiają się, że rząd zabroni im używania aplikacji. Pewien influencer znalazł rozwiązanie problemu - chce przejąć YouTube Shorts. Zmotywował innych twórców, aby wspólnie przenieśli się na portal obecnie postrzegany jako mileniarski i nie na czasie. Jaki mają plan na kolonizację?
W kwietniu 2024 r. były prezydent Joe Biden podpisał ustawę, która wymaga od ByteDance (współwłaściciel aplikacji) sprzedaży TikToka do 19 stycznia 2025 r. Rząd USA obawiał się, że chińskie władze mogą wymusić dostęp do danych użytkowników lub wpływać na treści publikowane w aplikacji.
Z tego powodu na początku bieżącego roku amerykańscy tiktokerzy przeżyli chwile grozy. Portal przestał działać na terenie Stanów Zjednoczonych. Co prawda po kilkunastu godzinach sytuacja wróciła do normy, natomiast twórcy, których głównym dochodem jest TikTok od paru miesięcy żyją w ciągłym stresie. Spokojnie, właśnie znaleźli rozwiązanie problemu.
Tiktokerzy chcą przejąć YouTube
Niedawno temat zbanowania TikToka powrócił. Władze USA utrzymują, że jeśli chińska firma nie odsprzeda swojego udziału w aplikacji, będą zmuszeni zakazać jej na terenie Stanów Zjednoczonych. Zagraniczny twórca prowadzący profil o nazwie "privden2" wpadł na pomysł, jak ubezpieczyć się na wypadek, gdyby mroczny scenariusz się spełnił. Zaproponował, żeby amerykańcy tiktokerzy przenieśli się na YouTube Shorts.
Mężczyzna doskonale zdaje sobie sprawę, że obecnie na platformie królują mileniarskie treści, które już dawno są nieaktualne. Brakuje tam świeżych trendów i przestrzeni, wzbudzającej zainteresowanie Zetek. - (YouTube Shorts - przyp. red.) jest wypełniony okropnymi filmami i teorią martwego internetu, a także martwymi memami sprzed miesięcy - zauważył tiktoker.
Bronią influencerów jest brainrot?
- Możemy zmienić YouTube Shorts w naprawdę dobrą platformę. Pierwszym zadaniem jest sprawienie, żeby YouTube Shorts ponownie był zabawny. Musimy po prostu zalać YouTube Shorts obecnymi bzdurami - tłumaczy swój plan. Mężczyzna wymyślił, aby 25 marca amerykańcy twórcy zaczęli hurtowo publikować brainrotowe filmiki na YouTube Shorts. Masowy "atak" ma sprawić, że portal będzie atrakcyjniejszy dla internautów. Czy ich plan przyniesie zamierzony skutek?
Popularne
- Dubajska czekolada od Zenka Martyniuka. Cena robi wrażenie
- Jak wygląda donut Julii Żugaj? Detektywi z TikToka znów w akcji
- Gimper znów odwiedza sąd. "Dziś kolejna urocza rozprawa z S*xmasterką"
- Bagi rusza z nowym projektem. "Chcemy dostarczać najlepszy content"
- Andziaks chce kupić króliki XXL. Zbuduje drugi "dom" na ozdoby?
- Lewandowski zgodził się być świadkiem na ślubie Łatwoganga? Gruba akcja...
- Pasut tłumaczy się po Tajlandii. Największy upadek w internecie?
- Stoją pod zakładami karnymi i nagrywają tiktoki. Piosenka Sary James jest viralem
- Sabrina Carpenter z kolejną erotyczną pozą. Internauci oburzeni "Wieżą Eiffla"