Test pistacjowej musztardy. Final boss trendu?
Do sklepów trafił kolejny produkt o viralowym smaku. Internuaci są zaskoczeni nowością. Wielu nie chciało uwierzyć, że pistacjowa musztarda jest prawdziwa. Jak smakuje nowość? Ile kosztuje słoiczek luksusu? Gdzie go zdobyć?
Pistacje opanowały świat. Jeszcze niedawno kojarzyły się głównie z eleganckimi deserami albo zdrową przekąską, a dziś wchodzą wszędzie, gdzie tylko się da. Są w lodach, ciastach, kremach do smarowania, a nawet w kosmetykach.
Podobne
- Nowości w McDonald's. McFlurry MilkyWay zachwyca tiktokerów?
- Dubajski kotlet schabowy. Internauci łapią się za głowę
- Influencerka ugotowała obiad w zmywarce. Jedyne trzy godziny i posiłek gotowy
- "Co to jest?!". Japonka spróbowała polskich pierogów. Zapowiedziała kolejne wyzwanie
- Żabka zaprasza do restauracji. W dniu otwarcia zjesz tam ZA DARMO
Marketing podchwycił szał na zielone orzeszki i teraz pistacje znajdziemy też tam, gdzie wcale się ich nie spodziewamy. Chipsy o smaku pistacjowym? Proszę bardzo. Jogurt z nutą pistacji? Już jest. Teraz przyszedł czas na prawdziwego pistacjowego final bossa - pistacjową musztardę.
Pistacjowa musztarda podbija internet
Pewnie wielu pomyślało, że to nieśmieszny bait, tak jak było w przypadku dubajskiego majonezu. Nic z tych rzeczy - w Dino pojawiła się prawdziwa pistacjowa musztarda. Za 296-gramowy słoiczek trzeba zapłacić 4,69 zł. Produkt wypuściła firma Prymat, która w swojej ofercie co prawda ma kilka zwariowanych kompozycji takich jak musztarda ketchupowa, miodowa czy czosnkowa, ale tego viralowego smaku nikt się nie spodziewał. Warto zaznaczyć, że w składzie nowości nie ma ani grama pistacji, tylko same aromaty.
Test pistacjowej musztardy
"Tester Algorytmu" to popularny tiktoker znany z testowania różnorodnych produktów. Na swoim profilu ponad 410 tys. obserwujących oraz 18,5 miliona polubień. W swoich filmach recenzuje nowości dostępne na polskim rynku, takie jak malinowe masło czy płyn o zapachu pistacji. Tiktoker w najnowszym filmiku przetestował pistacjową musztardę. Choć z początku przyzna, że produkt jest całkiem ciekawy, to po chwili uderzył go dziwny posmak. Dodatkowo zauważył, że nie wyczuwa w aromatu pistacji. Podsumowując - mamy tu do czynienia z kolejnym chwytem marketingowym.
Popularne
- Karty kolekcjonerskie Julii Żugaj w Biedronce. Cena z kosmosu?
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Popek poleciał do Turcji zrobić zęby. Efekt jego metamorfozy jest niesamowity
- Chodzisz po Krakowie, a tam śpiewa David Kushner. To nie żart
- Najwyższy jarmark świąteczny w UE otwiera się w Warszawie. Chwała na wysokości, chwała
- Gimper wygrał z Lil Masti w sądzie. Wyrok jest prawomocny
- Najdroższa kawa na świecie. Za filiżankę zapłacisz cztery tysiące złotych (SZOK)
- Young Leosia odpowiada na diss Fagaty. "Rozkładasz nogi w necie, żeby zarobić na prąd"
- Influencerki oszalały na punkcie zdjęć AI? Dlaczego nie jestem fanką śnieżnej "sesji" [OPINIA]





