Test pistacjowej musztardy. Final boss trendu?
Do sklepów trafił kolejny produkt o viralowym smaku. Internuaci są zaskoczeni nowością. Wielu nie chciało uwierzyć, że pistacjowa musztarda jest prawdziwa. Jak smakuje nowość? Ile kosztuje słoiczek luksusu? Gdzie go zdobyć?
Pistacje opanowały świat. Jeszcze niedawno kojarzyły się głównie z eleganckimi deserami albo zdrową przekąską, a dziś wchodzą wszędzie, gdzie tylko się da. Są w lodach, ciastach, kremach do smarowania, a nawet w kosmetykach.
Podobne
- Nowości w McDonald's. McFlurry MilkyWay zachwyca tiktokerów?
- Dubajski kotlet schabowy. Internauci łapią się za głowę
- Influencerka ugotowała obiad w zmywarce. Jedyne trzy godziny i posiłek gotowy
- "Co to jest?!". Japonka spróbowała polskich pierogów. Zapowiedziała kolejne wyzwanie
- Żabka zaprasza do restauracji. W dniu otwarcia zjesz tam ZA DARMO
Marketing podchwycił szał na zielone orzeszki i teraz pistacje znajdziemy też tam, gdzie wcale się ich nie spodziewamy. Chipsy o smaku pistacjowym? Proszę bardzo. Jogurt z nutą pistacji? Już jest. Teraz przyszedł czas na prawdziwego pistacjowego final bossa - pistacjową musztardę.
Pistacjowa musztarda podbija internet
Pewnie wielu pomyślało, że to nieśmieszny bait, tak jak było w przypadku dubajskiego majonezu. Nic z tych rzeczy - w Dino pojawiła się prawdziwa pistacjowa musztarda. Za 296-gramowy słoiczek trzeba zapłacić 4,69 zł. Produkt wypuściła firma Prymat, która w swojej ofercie co prawda ma kilka zwariowanych kompozycji takich jak musztarda ketchupowa, miodowa czy czosnkowa, ale tego viralowego smaku nikt się nie spodziewał. Warto zaznaczyć, że w składzie nowości nie ma ani grama pistacji, tylko same aromaty.
Test pistacjowej musztardy
"Tester Algorytmu" to popularny tiktoker znany z testowania różnorodnych produktów. Na swoim profilu ponad 410 tys. obserwujących oraz 18,5 miliona polubień. W swoich filmach recenzuje nowości dostępne na polskim rynku, takie jak malinowe masło czy płyn o zapachu pistacji. Tiktoker w najnowszym filmiku przetestował pistacjową musztardę. Choć z początku przyzna, że produkt jest całkiem ciekawy, to po chwili uderzył go dziwny posmak. Dodatkowo zauważył, że nie wyczuwa w aromatu pistacji. Podsumowując - mamy tu do czynienia z kolejnym chwytem marketingowym.
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]
- Sombr naprawdę PRZESADZIŁ. Fani sprzedają bilety na jego koncerty





