Świeży prosił widzów o lajki pod reklamą. Piekło influencerów
Kiedy algorytmy nie algorytmują, zasięgi nie zasięgują, a pewne liczby trzeba dowieźć - wówczas należy przełknąć dumę i zwrócić się o pomoc do wiernych widzów. Tak właśnie zrobił Świeży, żeby poprawić wyświetlenia swojej ostatniej współpracy reklamowej.
Bycie influencerem to też jest praca. Nagrać rolkę, zmontować rolkę, sprawić, aby rzeczona rolka była chętnie oglądana, lajkowana i komentowana - wcale nie taka łatwa sprawa. Współprace reklamowe to również niekoniecznie jest eldorado. Zazwyczaj trzeba wyrobić przy nich konkretne zasięgi, które przełożą się na zyski dla firmy; problem pojawia się w sytuacji, w której akurat konto znajduje się w dołku, meta uparcie tnie zasięgi, TikTok działa według niezbadanych wyroków... Co wówczas mogą zrobić influencerzy, żeby wywiązać się ze swoich zawodowych obowiązków?
Podobne
- Fausti o relacji z Czvjnikiem. "Pierwszy raz o tym mówię"
- Przemek Pro jak Julia Żugaj. Drama o brak pozdrowień dla Myszeczek
- Bagi zaczyna mieć problemy finansowe? Prosi o pomoc kolegę z branży
- Rezi ogłosił premierę "Sabotażysty 3". W tej produkcji czuć pieniądz
- Mortalcio wypuszcza własny produkt. Fani mają wątpliwości
Jedynym sensownym wyjściem jest wówczas... prośba o pomoc? Dokładnie tak zrobił Świeży, apelując do widzów o lajki i komentarze pod filmem, który nagrał dla Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Influencer we współpracy z MRPiPS zachęca widzów do zapoznania się z prawami, które mają jako pracownicy i zajrzenia na platformę, która przybliży im tematy takie jak BHP, kwestie dyskryminacji i mobbingu, wynagrodzenia czy rodzaju umowy.
Algorytm TikToka załatwił Świeżego. Musiał skorzystać z pomocy
- Widzowie, jest problem. Ostatnio algorytm mnie nie lubi. Wstawiłem fajny filmik, współpracę na TikToka i ma tragiczną ilość wyświetleń. Pokażmy siłę. Ja bym chciał, chciałbym bardzo zobaczyć, ile osób z tego Instagrama wejdzie tam, zostawi komentarz i lajka, czy to wpłynie na to, że gdzieś tam podsunie tego tiktoka gdzieś dalej - powiedział Świeży na relacji. Cóż - na algorytm człowiek wpływ ma niewielki. Można go karmić np. regularnym postowaniem, ale nawet to nie gwarantuje sukcesu.
- Więc jeżeli chcecie mi zrobić przyjemność, to zapraszam tutaj na tiktoczka, zróbcie co tam trzeba, zróbcie tam spamik, a ja będę czytał komentarze, będę odpisywał. Możemy zrobić tam jakieś Q&A, także zapraszam - zakończył Świeży. Film ze współpracą ostatecznie dobił do ponad 500 tys. wyświetleń, zatem: sukces.
Popularne
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Wersow, Andziaks czy Makówka? Oceniamy 1. tydzień vlogmasów
- Influcenter przyciągnie tłumy? Nowy stacjonarny sklep Ekipy
- Bolt Lokalnie już jest. Możesz zamówić przejazd z osobą płynnie mówiącą po polsku?
- Zakpił z Muska i Zuckerberga? "Regular Animals" podzieliły świat sztuki
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali





