Cenimy Twoją prywatność

Vibez.pl jest częścią rodziny serwisów Wirtualnej Polski. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Ruszył projekt “Organic School”

Ruszył projekt "Organic School". Bo uczniowie chcą jeść zdrowiej

Źródło zdjęć: © organicschool
Konrad SiwikKonrad Siwik,06.04.2023 09:15

"Jesteś tym, co jesz" - przekonuje w swojej książce szkocka dietetyczka Gillian McKeith. A żeby być eko - co jest niebywale modne i potrzebne w dzisiejszych czasach - trzeba jeść też ekologiczne produkty. Właśnie dlatego stowarzyszenia "Polska Ekologia" i "Bio-Romania" wystartowały z projektem "Organic School", który ma promować zdrową żywności wśród uczniów i nauczycieli.

W myśl hasła "Lepsza żywność dla lepszej przyszłości" przyświecającego inicjatywie "Organic School" zarówno uczniowie, jak i nauczyciele polskich szkół będą edukowani pod kątem zdrowego odżywiania. Promocją procesu edukowania młodego pokolenia - a także karmienia żywnością mającą podwyższone walory odżywcze - zajmuje się Stowarzyszenie "Polska Ekologia" z siedzibą w Rzeszowie we współpracy z rumuńskim Stowarzyszeniem Operatorów w Rolnictwie Ekologicznym "Bio-Romania". Projekt jest współfinansowany ze środków UE w ramach kampanii "OrganicSchool".

Finaliści "Rap Generation" bez tajemnic

"Organic School" - zdrowa żywność w szkołach

- Promowaniem walorów odżywczych żywności ekologicznej zajmujemy się już 16 lat i na wielu polach, także w szkołach, gdyż tam najważniejsze jest zarówno edukowanie, jak i spożywanie wartościowego pożywienia. Ważne jest, abyśmy z tą wiedzą dotarli przede wszystkim do nauczycieli i kadry zarządzającej. W tej kwestii podpowiadamy, gdzie blisko znajduje się odpowiednie i bezpośrednie źródło zaopatrzenia w taką żywność. Chociażby w promieniu 30 kilometrów - przekazał w oświadczeniu Paweł Krajmas prezes Stowarzyszenia "Polska Ekologia".

"Polska Ekologia" ma już doświadczenia we współpracy ze szkołami na Podkarpaciu. Krajmas wskazuje, że tam edukacja społeczności rozwija się pomyślnie, a uczniowie i nauczyciele szybko podchwycili hasło, że "ekologia to jest równowaga między ludźmi, przyrodą, zwierzętami". Prezes dodaje, że rośnie też rozpoznawalność unijnego oznaczenia żywności ekologicznej - zielonego liścia z gwiazdkami.

OrganicSchoolPOL2

- Nasze początkowe działania zostały też przychylnie przyjęte przez nauczycieli. Nie jest to dla nas szczególnym zaskoczeniem, bo zdrowe i ekologiczne produkty są jednocześnie bardzo smaczne - mówi Krzysztof Zieliński współpracujący ze Stowarzyszeniem "Polska Ekologia" w Rzeszowie.

"Organic School" ma znaczący wymiar

"Organic School" to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Polsce, ale nie zamyka się ono tylko na nasz kraj. Ma ono również znaczący wymiar dla Unii Europejskiej. Po pierwsze, dotyczy ekologicznego rolnictwa, priorytetowego dla UE, ujętego w ramach Wspólnej Polityki Rolnej - Zielonego Ładu.

Po drugie, ma znaczny zasięg demograficzny, ponieważ będzie potencjalnie dotyczyć 60 mln Europejczyków - w tym oczywiście uczniów i nauczycieli - mieszkających zarówno w Polsce, jak i Rumunii. Członkowie stowarzyszenia "Polska Ekologia" liczą na to, że dotrą do jak najszerszego grona odbiorców. Tym bardziej że - ich zdaniem - jest to również inwestowanie w przyszłość młodego pokolenia.

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0
udostępnij artykuł