Rezi chce produkować influencerów? Pracuje nad niezwykłym kursem
Rezi to jeden z tytanów polskiego YouTube'a. W internecie jest obecny od kilkunastu lat, a obecnie znajduje się w czołówce polskich twórców z największą liczbą subskrypcji. Influencer planuje podzielić się swoją wiedzą - bada rynek przed wypuszczeniem kursu "Jak kręcić duże wyświetlenia w sieci (szybko)".
Gen Z, które dorastało w erze YouTube'a, wychowało się na Rezim. Youtuber nagrywa od ponad 10 lat, a ostatnio jego kariera przechodzi wyjątkowy renesans. Zaczął specjalizować się w wysokojakościowych filmach z trudnymi challenge'ami, a także zasłynął jako pomysłodawca i twórca serii "Sabotażysta" - programu, w którym influencerzy rywalizują ze sobą w kilkudniowej grze terenowej. Niedawno Rezi dobił do upragnionego wyniku i na swoim głównym kanale zgromadził 5 mln subskrypcji. Do tej pory z osób aktywnie działających na polskim YouTubie udało się to wyłącznie Blowkowi i Frizowi.
Podobne
Teraz influencer zamierza wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie. Na portalu X zdradził, że przygotowuje kurs "Jak kręcić duże wyświetlenia w sieci (szybko)". Czy ktokolwiek skusi się na takie szkolenie? Nawet, jeśli jego autorem jest świetnie prosperujący youtuber?
Rezi szykuje kurs dla przyszłych influencerów. "Produkt nie dla mnie"
"Od kilku miesięcy pracuję nad szkoleniem 'Jak kręcić duże wyświetlenia w sieci (szybko)'. To nie biografia, a kompleksowy kurs, który przeprowadza przez wszystkie etapy budowania marki online i skutecznego zarabiania w internecie na własnych produkcjach. Od podstaw, takich jak definiowanie pomysłu i budowanie pierwszych kroków w necie, po zaawansowane strategie związane z tworzeniem treści na YouTube, Instagramie, TikToku i innych platformach Moje szkolenie obejmuje również aspekty biznesowe, takie jak rozwijanie własnej struktury, współpracę z markami i maksymalizowanie zarobku na tworzonych przez ciebie treściach Uczestnicy, którzy kupią szkolenie dowiedzą się, jak budować społeczność, optymalizować treści pod algorytmy oraz jak wybić się w sieci!" - napisał Rezi na X.
Pod postem influencer zamieścił ankietę, której wyniki mogły go nieco rozczarować. Aż 75 proc. osób odpowiedziało, że taki produkt ich nie interesuje. 17 proc. ankietowanych stwierdziło, że wszystko zależy od ceny. Nie tak dawno temu Friz sprzedawał kurs "Jak zostać nr 1 na YouTube" w astronomicznej cenie 999 zł. Nie trzeba podkreślać, że nie słychać o nikim, kto wybił się dzięki zakupie szkolenia Mrożona.
Rezi jednak wydaje się mieć na to inny pomysł - przynajmniej tak można sądzić po jego wpisach. "Stać mnie na więcej, nie bój żaby" - napisał w odpowiedzi na komentarz Zebo, który przypominał o raczej nieudanym produkcie Friza.
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos