Rezi rozbił bank wyświetleń. "Sabotażysta" generuje szalone liczby
Rezi pochwalił się wyświetleniami profilu po premierze najnowszej edycji swojego flagowego projektu - programu "Sabotażysta". Reklamodawcy będą walić drzwiami i oknami.
Remigiusz Wierzgoń, znany większości jako Rezi, to jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce. Jego kanał na YouTube obserwuje prawie 5,4 miliona osób, a profil na Instagramie śledzi dwa miliony followersów. Influencer należy do starej gwardii internetowych twórców, a jego dobra passa nieprzerwanie trwa do dziś. Jeśli możemy kogoś nazywać ikoną polskiego internetu, to z pewnością on zasłużył sobie na ten tytuł.
Podobne
- Rezi się oświadczył. To nagranie obejrzysz więcej niż jeden raz
- Oficjalnie! Łatwogang i bbno$ pracują nad wspólną piosenką
- "Rezi nie wiedział, kto jest sabotażystą". Kasix ujawniła szczegóły programu
- Rezi wbija szpilę w inne youtubowe ekipy. Przy nim to tylko "tanie wersje"?
- Friz kontra Rezi? Wystarczył jeden wpis, żeby zazgrzytało
Rezi na swoim kanale nagrywa content rozrywkowy i lifestyle'owy: od szalonych wyzwań poprzez filmy o hodowli mrówek - do czego wrócił po wielu, wielu latach. Jego ostatnią największą dumą jest jednak program "Sabotażysta". Trzy tygodnie temu odbyła się premiera czwartego sezonu show, w którym influencerzy i celebryci rywalizują o nagrodę pieniężną, wykonując różne zdania, wymagające kreatywności, umiejętności logicznego myślenia, radzenia sobie w trudnych warunkach itp. W grze pośród "zwykłych" zawodników działają także ukryci sabotażyści, którzy mają udaremnić uczestnikom ich starania i zarabiają na ich niepowodzeniu.
Choć ostatnia edycja show zbiera mieszane opinie wśród widzów, Rezi na pewno nie może narzekać na brak zainteresowania. Influencer pochwalił się wykręconymi wynikami. Naprawdę - robią wrażenie.
Rezi pochwalił się wynikami wyświetleń
"Moje konto na IG oszalało przez Sabo" - napisał influencer, publikując screena ze statystykami. Przez miesiąc jego publikacje zyskały 82 mln wyświetleń (to więcej niż ludzi mieszkających w Polsce) i aż 1,9 mln interakcji. Doszło mu ponadto ponad 40 tys. nowych obserwujących. Wszystko przez jeden program. Szok.
Równie ekscytująco prezentują się jego wyniki na YouTubie. W ciągu ostatnich 28 dni Rezi zdobył:
- 73 tys. nowych subskrybentów,
- 32 mln wyświetleń (warto podkreślić, że treści na YouTubie są jednak dużo dłuższe i bardziej angażujące od scrollowania postów czy reelsów).
Widzowie gratulują Reziemu - czy to już ostateczna dominacja nad Blowkiem i Frizem, z którymi influencer nieformalnie rywalizuje o miano TOP1 polskiego youtubera?
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]
- Sombr naprawdę PRZESADZIŁ. Fani sprzedają bilety na jego koncerty
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?





