Netflix wypuszcza oficjalne lightsticki z "K-popowych Łowczyń De

Netflix wypuszcza oficjalne lightsticki z "K-popowych łowczyń demonów". To obowiązkowy gadżet dla fanów!

Źródło zdjęć: © kadr z filmu "K-popowe Łowczynie Demonów"
Maja KozłowskaMaja Kozłowska,25.09.2025 14:30

Animacja "K-popowe łowczynie demonów" stała się niekwestionowanym hitem Netfliksa, a piosenki z filmu szturmem podbiły listy przebojów. Nic więc dziwnego, że w sprzedaży pojawił się oficjalny merch HUNTR/X i Saja Boys - lightsticki, czyli obowiązkowe wyposażenie każdego fana na k-popowy koncert.

"K-popowe łowczynie demonów" totalnie pobiły rekordy oglądalności na Netfliksie. Animacja kilkukrotnie znalazła się na szczycie cotygodniowego rankingu platformy, a w ciągu tygodnia od premiery zdobyła łącznie 236 mln wyświetleń, co czyni go najpopularniejszą produkcją w historii serwisu. Dotychczasowy rekord należał do akcyjniaka "Czerwona nota" z Dwaynem JohnsonemGal Gadot. Wszystko jednak wskazuje na to, że "K-popowe łowczynie demonów" jeszcze długo pozostaną na topie - i bardzo trudno będzie przebić ich wynik.

Historia opowiada o trzech gwiazdach k-popu – Rumi, Mirze i Zoey, które poza światłami reflektorów zamieniają się w pogromczynie demonów, walczące z siłami zła. Ich największym zagrożenie to Saja Boys - pięcioosobowy boysband demonów, które wykorzystują popularność muzyki, by zdobyć serca fanów i osłabić ochronę świata. Produkcja łączy w sobie elementy kina akcji, k-pop i parodię koreańskich dram. Całość wzbogacają efektowne walki i widowiskowe sceny muzyczne. W ścieżce dźwiękowej można usłyszeć m.in. utwory członkiń grupy TWICE. Oprócz widowiskowej formy animacja podejmuje także ważne tematy: od przyjaźni i samoakceptacji, przez odkrywanie własnej tożsamości, aż po wpływ idoli na młode pokolenie.

Nie tylko sam film zyskał szaloną popularność - również soundtrack i oryginalne piosenki stworzone na potrzeby "K-popowych łowczyń demonów" podbiły serca widzów. Utwór "Golden" wykonywany przez HUNTR/X przez sześć tygodni jest numerem jeden na Billboard Hot 100. Wysoko w tabeli plasują się także utwory "Soda Pop" i "Your Idol" Saja Boys, a także "How It's Done" animowanego koreańskiego girlsbandu.

Fani filmu będą mogli już wkrótce poczuć się, jakby zespoły istniały naprawdę. Netflix zapowiedział drop unikatowego merchu - lightsticków, nieodłącznie kojarzonych z k-popowymi koncertami, które będą inspirowane HUNTR/X i Saja Boys.

trwa ładowanie posta...

Lightsticki z "K-popowych łowczyń demonów" Netfliksa już w sprzedaży!

Lightsicki, w Polsce potocznie nazywane "świecipałami" to obowiązkowy gadżet dla każdego, kto chce się nazywać fanem k-popu. Każdy zespół ma swoje własne, unikatowe lightsticki, które słuchacze zabierają ze sobą na koncerty. Na stałe wsiąknęło to do kultury k-popowej - "świecipały" posiadają oczywiście również wartość kolekcjonerską.

Netflix wypuszcza oficjalne lightsticki z "K-popowych łowczyń de
Netflix wypuszcza oficjalne lightsticki z "K-popowych łowczyń de (Netflix)

Netflix poszedł zatem za ciosem i niesiony na fali popularności "K-popwych łowczyń demonów" także wypuścił lightsticki dedykowane fikcyjnym zespołom z filmu - HUNTR/X i Saja Boys. Oba warianty kosztują tyle samo - 309 zł, co jest ceną zbliżoną do "świecipał" faktycznie istniejących grup. Zabawki można zamawiać z oficjalnego sklepu Netfliksa (koszt wysyłki wyniesie ok. 30 zł). Lightsticki HUNTR/XSaja Boys na razie dostępne są w przedsprzedaży. Wysyłka została zaplanowana na 4 grudnia.

Netflix wypuszcza oficjalne lightsticki z "K-popowych łowczyń de
Netflix wypuszcza oficjalne lightsticki z "K-popowych łowczyń de (Netflix)
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0