Monika Kociołek wypuściła swoje kosmetyki. Hit czy kit?
Monika Kociołek we współpracy z marką Aura Shop wydała linię kosmetyków do pielęgnacji ciała. Będą dostępne w jednym supermarkecie.
Monika Kociołek zaistniała w sieci dzięki udziałowi w projekcie Team X. Kolejne edycje przepaliły swój potencjał, jednak za jej czasów popularności influ z Teamu X dorównywała popularności Ekipie Friza. Obecnie Monika Kociołek działa niezależnie i nadal ma za sobą oddane grono fanów. Tworzy treści z pogranicza lifestyle’u, mody, beauty, a niedawno na poważnie zajęła się muzyką. Trzeba przyznać, że jej głos zdecydowanie wyróżnia się na tle innych twórczyń internetowych - na duży plus. Obecnie Monika koncentruje się głównie na śpiewaniu. Wcześniej ograniczały ją kwestie prawne i prawdopodobnie podpisane umowy, które uniemożliwiały influencerce publikację utworów. Teraz, gdy odzyskała swobodę działania, intensywnie promuje swoje piosenki.
Podobne
- Julia Żugaj wydaje kosmetyki? Fani zepsuli niespodziankę influencerce
- Nowe kosmetyki od Red Lipstick Monster. Fani zacierają ręce
- Pokazał idealny make-up na pierwszą komunię. "Łatwy, adekwatny do okazji"
- Influencerka pomalowała się jak Kotolga. Wyglądają jak bliźniaczki
- Korzystali z jednej szczoteczki? Brak higieny podczas eventu
Monika Kociołek czekają teraz dwie duże premiery: po pierwsze jej pierwszego solowego anglojęzycznego singla, który po zajawkach wielu porównuje do "Love on the Brain" Rihanny. Po drugie: jej własnych kosmetyków stworzonych we współpracy z Aura Shop.
Monika Kociołek pokazała własną kolekcję komsetyczną
Letnia kolekcja kosmetyków Moniki Kociołek jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Cała linia zawiera cztery produkty do pielęgnacji:
- balsam do ciała - SUMMER STRAWBERRY,
- żel pod prysznic - STRAWBERRY SPLASH,
- mgiełkę do ciała i włosów - STRAWBERRY ESSENCE
- mgiełkę do ciała i włosów RASPBERRY ESSENCE.
Kosmetyki są w letnim klimacie, pachną truskawkami lub malinami. Branding jest uroczy i ewidentnie skierowany do dzieci. Monika z dumą podkreśla, że jest to jej pierwsze solowe collabo z marką kosmetyczną.
"Zaprojektowana wspólnie z Moniką Kociołek kolekcja to czysta radość, kobiecość i zaproszenie do celebracji owocowej codzienności!" - zachęca marka Aura Shop do przetestowania kosmetyków na własnej skórze (dosłownie).
Popularne
- Lalka Anabelle wyruszyła w upiorne tour. Warrenowie ostrzegali, żeby jej nie ruszać
- Justyna Steczkowska promuje okultyzm? Najjjka wszczyna alarm
- Herbaty Ekipy na półkach sklepowych. Dwie znane influencerki
- Aqua park z kontrowersyjną zasadą. Kobiety podczas okresu nie mają wstępu?
- Zestawy Reziego w Pasibusie. Ile kosztuje zaskakująca nowość?
- Strzały padły nagle. Influencerka niczego się nie spodziewała
- Weekend typu: zrób to po swojemu. Wbijaj na najgorętszy lifestyle’owy event
- "Umrze mi pies". Kierowca błagał o pomoc Ostatnie Pokolenie
- "Bambiszonki" dropnęły do sklepów. Ile kosztują chrupki bambi?