Monika Kociołek wypuściła swoje kosmetyki. Hit czy kit?
Monika Kociołek we współpracy z marką Aura Shop wydała linię kosmetyków do pielęgnacji ciała. Będą dostępne w jednym supermarkecie.
Monika Kociołek zaistniała w sieci dzięki udziałowi w projekcie Team X. Kolejne edycje przepaliły swój potencjał, jednak za jej czasów popularności influ z Teamu X dorównywała popularności Ekipie Friza. Obecnie Monika Kociołek działa niezależnie i nadal ma za sobą oddane grono fanów. Tworzy treści z pogranicza lifestyle’u, mody, beauty, a niedawno na poważnie zajęła się muzyką. Trzeba przyznać, że jej głos zdecydowanie wyróżnia się na tle innych twórczyń internetowych - na duży plus. Obecnie Monika koncentruje się głównie na śpiewaniu. Wcześniej ograniczały ją kwestie prawne i prawdopodobnie podpisane umowy, które uniemożliwiały influencerce publikację utworów. Teraz, gdy odzyskała swobodę działania, intensywnie promuje swoje piosenki.
Podobne
- Julia Żugaj wydaje kosmetyki? Fani zepsuli niespodziankę influencerce
- Nowe kosmetyki od Red Lipstick Monster. Fani zacierają ręce
- Pokazał idealny make-up na pierwszą komunię. "Łatwy, adekwatny do okazji"
- Influencerka pomalowała się jak Kotolga. Wyglądają jak bliźniaczki
- Korzystali z jednej szczoteczki? Brak higieny podczas eventu
Monika Kociołek czekają teraz dwie duże premiery: po pierwsze jej pierwszego solowego anglojęzycznego singla, który po zajawkach wielu porównuje do "Love on the Brain" Rihanny. Po drugie: jej własnych kosmetyków stworzonych we współpracy z Aura Shop.
Monika Kociołek pokazała własną kolekcję komsetyczną
Letnia kolekcja kosmetyków Moniki Kociołek jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Cała linia zawiera cztery produkty do pielęgnacji:
- balsam do ciała - SUMMER STRAWBERRY,
- żel pod prysznic - STRAWBERRY SPLASH,
- mgiełkę do ciała i włosów - STRAWBERRY ESSENCE
- mgiełkę do ciała i włosów RASPBERRY ESSENCE.
Kosmetyki są w letnim klimacie, pachną truskawkami lub malinami. Branding jest uroczy i ewidentnie skierowany do dzieci. Monika z dumą podkreśla, że jest to jej pierwsze solowe collabo z marką kosmetyczną.
"Zaprojektowana wspólnie z Moniką Kociołek kolekcja to czysta radość, kobiecość i zaproszenie do celebracji owocowej codzienności!" - zachęca marka Aura Shop do przetestowania kosmetyków na własnej skórze (dosłownie).
W temacie lifestyle
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Dawid Kwiatkowski szuka swojego numeru jeden. Chce zabrać na kolację, kupić kwiaty
- Najgorszy (i najdroższy) świąteczny jarmark w Polsce? Sam wstęp kosztuje nawet 75 zł
- Wojek zjadł... świnkę morską. "Ja mam taką walkę w głowie, widzę, jak ona tak biega"
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





