Monika Kociołek wypuściła swoje kosmetyki. Hit czy kit?
Monika Kociołek we współpracy z marką Aura Shop wydała linię kosmetyków do pielęgnacji ciała. Będą dostępne w jednym supermarkecie.
Monika Kociołek zaistniała w sieci dzięki udziałowi w projekcie Team X. Kolejne edycje przepaliły swój potencjał, jednak za jej czasów popularności influ z Teamu X dorównywała popularności Ekipie Friza. Obecnie Monika Kociołek działa niezależnie i nadal ma za sobą oddane grono fanów. Tworzy treści z pogranicza lifestyle’u, mody, beauty, a niedawno na poważnie zajęła się muzyką. Trzeba przyznać, że jej głos zdecydowanie wyróżnia się na tle innych twórczyń internetowych - na duży plus. Obecnie Monika koncentruje się głównie na śpiewaniu. Wcześniej ograniczały ją kwestie prawne i prawdopodobnie podpisane umowy, które uniemożliwiały influencerce publikację utworów. Teraz, gdy odzyskała swobodę działania, intensywnie promuje swoje piosenki.
Podobne
- Julia Żugaj wydaje kosmetyki? Fani zepsuli niespodziankę influencerce
- Nowe kosmetyki od Red Lipstick Monster. Fani zacierają ręce
- Pokazał idealny make-up na pierwszą komunię. "Łatwy, adekwatny do okazji"
- Influencerka pomalowała się jak Kotolga. Wyglądają jak bliźniaczki
- Korzystali z jednej szczoteczki? Brak higieny podczas eventu
Monika Kociołek czekają teraz dwie duże premiery: po pierwsze jej pierwszego solowego anglojęzycznego singla, który po zajawkach wielu porównuje do "Love on the Brain" Rihanny. Po drugie: jej własnych kosmetyków stworzonych we współpracy z Aura Shop.
Monika Kociołek pokazała własną kolekcję komsetyczną
Letnia kolekcja kosmetyków Moniki Kociołek jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Cała linia zawiera cztery produkty do pielęgnacji:
- balsam do ciała - SUMMER STRAWBERRY,
- żel pod prysznic - STRAWBERRY SPLASH,
- mgiełkę do ciała i włosów - STRAWBERRY ESSENCE
- mgiełkę do ciała i włosów RASPBERRY ESSENCE.
Kosmetyki są w letnim klimacie, pachną truskawkami lub malinami. Branding jest uroczy i ewidentnie skierowany do dzieci. Monika z dumą podkreśla, że jest to jej pierwsze solowe collabo z marką kosmetyczną.
"Zaprojektowana wspólnie z Moniką Kociołek kolekcja to czysta radość, kobiecość i zaproszenie do celebracji owocowej codzienności!" - zachęca marka Aura Shop do przetestowania kosmetyków na własnej skórze (dosłownie).
W temacie lifestyle
- Marcin Dubiel pisze książkę. "Bomba, która wysadzi pewnie parę karier"
- Friz i Wersow spełnili "marzenie 2-letniej Majusi". Zabrali ją na wakacje do Dubaju
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Polski item hitem w zagranicznych McDonald's. "Rozpoznawalność, na jaką zasługujemy"
Popularne
- Książulo zdemaskował Mualana? Internauci nie mogą przyzwyczaić się do jego głosu
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Pitbull wraca do Polski. Kiedy i gdzie wystąpi? Jakie ceny i rodzaj biletów?
- Branża erotyczna jako kultura? Zapadł kontrowersyjny wyrok
- Miłosz z "Kuchennych rewolucji" złamał internet. "Prawdziwy goacik"
- Lila Janowska jest w ciąży? Fani podejrzewają, że Żabson zostanie ojcem
- Nemo wydali najbardziej szaloną płytę 2025 r.? "Arthouse" to kolorowy manifest [RECENZJA]
- Siedzą i się nudzą. Moda na rawdogging boredom podbija TikToka





