Monika Kociołek wypuściła swoje kosmetyki. Hit czy kit?
Monika Kociołek we współpracy z marką Aura Shop wydała linię kosmetyków do pielęgnacji ciała. Będą dostępne w jednym supermarkecie.
Monika Kociołek zaistniała w sieci dzięki udziałowi w projekcie Team X. Kolejne edycje przepaliły swój potencjał, jednak za jej czasów popularności influ z Teamu X dorównywała popularności Ekipie Friza. Obecnie Monika Kociołek działa niezależnie i nadal ma za sobą oddane grono fanów. Tworzy treści z pogranicza lifestyle’u, mody, beauty, a niedawno na poważnie zajęła się muzyką. Trzeba przyznać, że jej głos zdecydowanie wyróżnia się na tle innych twórczyń internetowych - na duży plus. Obecnie Monika koncentruje się głównie na śpiewaniu. Wcześniej ograniczały ją kwestie prawne i prawdopodobnie podpisane umowy, które uniemożliwiały influencerce publikację utworów. Teraz, gdy odzyskała swobodę działania, intensywnie promuje swoje piosenki.
Podobne
- Julia Żugaj wydaje kosmetyki? Fani zepsuli niespodziankę influencerce
- Nowe kosmetyki od Red Lipstick Monster. Fani zacierają ręce
- Pokazał idealny make-up na pierwszą komunię. "Łatwy, adekwatny do okazji"
- Influencerka pomalowała się jak Kotolga. Wyglądają jak bliźniaczki
- Korzystali z jednej szczoteczki? Brak higieny podczas eventu
Monika Kociołek czekają teraz dwie duże premiery: po pierwsze jej pierwszego solowego anglojęzycznego singla, który po zajawkach wielu porównuje do "Love on the Brain" Rihanny. Po drugie: jej własnych kosmetyków stworzonych we współpracy z Aura Shop.
Monika Kociołek pokazała własną kolekcję komsetyczną
Letnia kolekcja kosmetyków Moniki Kociołek jest już dostępna w sieci sklepów Biedronka. Cała linia zawiera cztery produkty do pielęgnacji:
- balsam do ciała - SUMMER STRAWBERRY,
- żel pod prysznic - STRAWBERRY SPLASH,
- mgiełkę do ciała i włosów - STRAWBERRY ESSENCE
- mgiełkę do ciała i włosów RASPBERRY ESSENCE.
Kosmetyki są w letnim klimacie, pachną truskawkami lub malinami. Branding jest uroczy i ewidentnie skierowany do dzieci. Monika z dumą podkreśla, że jest to jej pierwsze solowe collabo z marką kosmetyczną.
"Zaprojektowana wspólnie z Moniką Kociołek kolekcja to czysta radość, kobiecość i zaproszenie do celebracji owocowej codzienności!" - zachęca marka Aura Shop do przetestowania kosmetyków na własnej skórze (dosłownie).
W temacie lifestyle
- Zranił ją narzeczony. 32-latka wyszła za mąż za chatbota
- Cynthia Erivo stanęła w obronie Ariany Grande. Odgoniła szalonego fana
- Influencerki oszalały na punkcie zdjęć AI? Dlaczego nie jestem fanką śnieżnej "sesji" [OPINIA]
- "67" ma szansę zostać "Młodzieżowym Słowem Roku 2025"? Znamy listę 15. nominowanych słów
Popularne
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Bagi i Magda w finale "Tańca z Gwiazdami". Zaprosili fanów na spotkanie w McDonald's
- Jak długo Książulo będzie recenzował kebaby? Jego odpowiedź szokuje
- Young Leosia opowiedziała o swojej relacji z bambi. "Nie jest taka, jak kiedyś"
- Julia Żugaj proponuje prezent na Mikołajki za 300 zł? Fani pragną box z nową płytą
- Bedoes 2115 zgolił włosy. Za tym ruchem stoi coś więcej?
- Dwa tygodnie ferii w listopadzie? Uczniowie są już zmęczeni
- Przełom w sprawie Buddy? Wiadomo, co z pieniędzmi z loterii
- FAZA zbezcześciła teren byłego obozu zagłady? "Brak kultury. To dzikusy"





