Makowkamusic zrobiła dramę o szelki? Jest oburzona postawą sklepu
Makowkamusic skarży się na pewien sklep zoologiczny. Tiktokerka kupiła tam szelki, które obtarły jej psa. Co prawda zrobiła zwrot, natomiast nie zostały podjęte żadne konkretne działania. Jest oburzona postawą firmy, więc zdecydowała udać się na konfrontację...
Ewa Makówka, działająca pod pseudonimem "makowkamusic", to influencerka od kilku lat tworząca na TikToku i YouTube. Na początku swojej kariery nagrywała głównie filmiki, w których śpiewała z tatą różne piosenki. Często ubierali na głowy czapki i wykonywali kawałki popularnych raperów takich jak Mata.
Podobne
- Tiktokerka zrobiła dramę w Starbucksie. Nie zgadniesz, o co poszło
- Dominik Rupiński stracił cierpliwość? Wyjaśnia dramę z zakupami
- Lexy zaatakowana przez Gimpera i Revo. Bierze sprawy w swoje ręce
- Monika Kociołek żali się fanom. "Mam prawdziwe poważne problemy"
- Popularna sieciówka dołącza do Brat Summer? Fani zawiedzeni
Obecnie content tworzony przez influencerkę jest zupełnie inny. Coraz rzadziej śpiewa w towarzystwie taty. Co prawda jej rodzice w dalszym ciągu pojawiają się na filmikach, ale większość materiałów tworzy sama. Dodatkowo od dłuższego czasu na youtuberkę wylewa się masa krytyki z powodu różnych akcji - począwszy od niezbyt klarownych zbiórek, po aferę ze świątecznymi kubeczkami. Co tym razem wzbudziło złość tiktokerki?
Makowkamusic zrobiła dramę o szelki?
Obserwatorzy Ewy doskonale wiedzą, że jest posiadaczką uroczego pieska. Tiktokerka niedawno w jednym ze swoich filmików na YouTube zdradziła, że kupiła pupilowi nowe szelki, które go obtarły. Z tego powodu złożyła reklamację, odesłała szelki firmie i liczyła na zwrot pieniędzy. Niestety przez dłuższy czas nikt nie rozwiązał jej problemu, a Ewa nie miała ani produktu, ani pieniędzy. W końcu postanowiła skonfrontować zaistniałą sytuację osobiście z pracowniczką sklepu.
Tiktoker skonfrontowała sytuację
- Moja irytacja wzrasta naprawdę, bo od września moja Lady by nie wychodziła na spacery - powiedziała tiktokerka, będąc już w sklepie. Gdy rozmawiała z pracowniczką sklepu, podkreśliła, że pisała maile na adres firmy, ale nikt jej nie odpowiedział. Oczywiście jej reklamacja została uznana, otrzymała zwrot pieniędzy i jeszcze smaczki do testów w ramach rekompensaty za długi czas oczekiwania.
Popularne
- Znamy przyczynę śmierci sowy Duolingo. Dua Lipa opłakuje ptaka
- Sowa Duolingo nie żyje. Wszyscy możecie ją mieć na sumieniu
- Kotolga jest viralem na TikToku. Kim jest i co o niej wiadomo?
- Stuu został pobity? Szokujące nagranie obiegło internet
- "Diabeł morski" straszył u wybrzeży Teneryfy. Ryba skończyła marnie
- Powstał tłumacz z polskiego na deweloperski. "Zrozum groźne gatunki"
- Żugajki na tropie nowego partnera Julii. Kim jest tajemniczy mężczyzna?
- O co chodzi z "Montoya, por favor"? W sieci huczy o tej zdradzie
- Thermomiksiary popłynęły. Cała sala tańczyła do "Miłość rośnie wokół nas"