Makowkamusic zrobiła dramę o szelki? Jest oburzona postawą sklepu
Makowkamusic skarży się na pewien sklep zoologiczny. Tiktokerka kupiła tam szelki, które obtarły jej psa. Co prawda zrobiła zwrot, natomiast nie zostały podjęte żadne konkretne działania. Jest oburzona postawą firmy, więc zdecydowała udać się na konfrontację...
Ewa Makówka, działająca pod pseudonimem "makowkamusic", to influencerka od kilku lat tworząca na TikToku i YouTube. Na początku swojej kariery nagrywała głównie filmiki, w których śpiewała z tatą różne piosenki. Często ubierali na głowy czapki i wykonywali kawałki popularnych raperów takich jak Mata.
Podobne
- Tiktokerka zrobiła dramę w Starbucksie. Nie zgadniesz, o co poszło
- Makowkamusic chciała zorganizować konkurs dla fanów. Drama o nagrodę
- Dominik Rupiński stracił cierpliwość? Wyjaśnia dramę z zakupami
- Makowkamusic ogłosiła Pewien Konkurs. Oto najlepsze zgłoszenia #pewnapasja
- Makowkamusic pokazała przepis na... kanapkę. Misja ją przerosła?
Obecnie content tworzony przez influencerkę jest zupełnie inny. Coraz rzadziej śpiewa w towarzystwie taty. Co prawda jej rodzice w dalszym ciągu pojawiają się na filmikach, ale większość materiałów tworzy sama. Dodatkowo od dłuższego czasu na youtuberkę wylewa się masa krytyki z powodu różnych akcji - począwszy od niezbyt klarownych zbiórek, po aferę ze świątecznymi kubeczkami. Co tym razem wzbudziło złość tiktokerki?
Makowkamusic zrobiła dramę o szelki?
Obserwatorzy Ewy doskonale wiedzą, że jest posiadaczką uroczego pieska. Tiktokerka niedawno w jednym ze swoich filmików na YouTube zdradziła, że kupiła pupilowi nowe szelki, które go obtarły. Z tego powodu złożyła reklamację, odesłała szelki firmie i liczyła na zwrot pieniędzy. Niestety przez dłuższy czas nikt nie rozwiązał jej problemu, a Ewa nie miała ani produktu, ani pieniędzy. W końcu postanowiła skonfrontować zaistniałą sytuację osobiście z pracowniczką sklepu.
Tiktoker skonfrontowała sytuację
- Moja irytacja wzrasta naprawdę, bo od września moja Lady by nie wychodziła na spacery - powiedziała tiktokerka, będąc już w sklepie. Gdy rozmawiała z pracowniczką sklepu, podkreśliła, że pisała maile na adres firmy, ale nikt jej nie odpowiedział. Oczywiście jej reklamacja została uznana, otrzymała zwrot pieniędzy i jeszcze smaczki do testów w ramach rekompensaty za długi czas oczekiwania.
W temacie tiktok
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?
- Lexy uważa, że Halloween to kult szatana? Nie popiera tego święta
- Dlaczego nie uległam propagandzie Pitbulla? Wolę iść do klubu, niż na jego koncert
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Pitbull wraca do Polski. Kiedy i gdzie wystąpi? Jakie ceny i rodzaj biletów?
- Książulo zdemaskował Mualana? Internauci nie mogą przyzwyczaić się do jego głosu
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Branża erotyczna jako kultura? Zapadł kontrowersyjny wyrok
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- Miłosz z "Kuchennych rewolucji" złamał internet. "Prawdziwy goacik"
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Wrzuciła 7 tiktoków i stała się prawdziwym viralem. Każdy chce należeć do "Grupy 7". O co chodzi w trendzie?





