Ewa Makówka zarabia fortunę? Padła nieprawdopodobna kwota
Ile Ewa Makówka zarabia na swoich filmach? Sylwester Wardęga spróbował oszacować, ile YouTube płaci influencerce za vlogi. Wyliczenia mogą przyprawić o zawrót głowy.
Ewa Makówka, znana w sieci jako makówkamusic, to vlogerka, o której jest coraz głośniej w internecie. Początkowo zasłynęła na TikToku, nagrywając z ojcem covery piosenek. Z czasem Ewa zmieniła charakter publikowanych treści. Spróbowała sił we vlogowaniu, pokazując wydarzenia z jej codziennego życia. Ten format spodobał się widowni na tyle, że jej filmy oglądają dziesiątki tysięcy ludzi.
Podobne
- Potężna kara dla Gimpera. Urząd skarbowy nie miał litości
- Książka MrBeasta nadchodzi. Wydawcy chcą zapłacić fortunę
- Andziaks vs. Makówka. Wielki pojedynek na intro do vlogmasów?
- Jeleniewska pokazuje swój dzień. Praca influencera nie jest jednak łatwa?
- Gimper wygrał z Lil Masti w sądzie. Wyrok jest prawomocny
Makówka nie stroni od kontrowersji, z których najgłośniejszym był incydent ze świątecznym kubeczkiem. Jej działalność stała się internetowym fenomenem. Jest opisywana jako postać, którą widzowie oglądają pomimo irytacji, a jej rosnąca popularność i kontrowersje budzą sensację w polskiej sieci i skłaniają do spekulacji, czy jest to spontaniczny efekt, czy element starannie przemyślanego planu.
Ile zarabia Ewa Makówka?
Do spopularyzowania Makówki przyczyniło się wielu youtuberów, którzy komentują zachowania Ewy. Jednym z nich jest Sylwester Wardęga. Lider Watahy swego czasu zapowiedział, że nie będzie już zajmował się na streamach filmami Ewy, bo youtuberka chłodno go potraktowała, kiedy nawiązali kontakt w internecie. Sylwester nie dotrzymał obietnicy i część kolejnej transmisji na żywo poświęcił przeanalizowaniu zarobków twórczyni. Oszacował, że Ewa zarabia z AdSense niemałe pieniądze.
- Bardziej bym strzelił, że od 35 do 45 tys. zł. Myślę, że bardzo w porzo. Z AdSensa, nie? [...] Wydaje mi się, że watchtime ma na poziomie, gdybym ja miał strzelić, to bym postawił 37 proc. watchtime'u. Że coś tak od 33 do 40 proc. ona utrzymuje. A kto wie, może się okazać, że 50 proc. nawet dochodzi watchtime'u. Pytanie, jaką ona ma społeczność. Czy ludzie oglądają od deski do deski? Może tak być, że może mieć więcej. Więc sobie dobrze radzi - powiedział Wardęga.
Popularne
- Zasięgi to nie wszystko. Dziś influencerzy budują imperia
- Vibez Creators Awards na żywo. Transmisja z finałowej gali
- Zatrzęsienie influencerów na Vibez Creators Awards. Zdjęcia z gali
- Influencerskie podsumowanie 2025 r. O czym huczał internet?
- Co zapamiętamy z Vibez Creators Awards 2025? Najlepsze momenty gali
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Wojek pokłócił się z Książulem? "Niedługo dowiecie się, kim tak naprawdę jest ten gość"
- Piosenki tworzone przez AI podbijają "Viral 50 - Polska". Wszystko przez poziom polskiej muzyki?
- SmileLandia istnieje? Wyjaśniamy, o co chodzi w nowym trendzie





