Ekskluzywny i ekologiczny. Efektowny butik Tiffany & Co.
Niezwykły butik Tiffany & Co. znajduje się na lotnisku w Singapurze. Jego fasada została zbudowana z przetworzonego plastiku z dna oceanu.
Czy marki high fashion i ekologia idą ze sobą w parze? Oczywiście. Świetny przykład działania na rzecz środowiska i klimatu dała firma Tiffany & Co., która zaprezentowała niezwykły sposób, w jaki wykorzystała plastik zalegający na dnie oceanu oraz pozostałości po zniszczonych rybackich sieciach.
Z odpadów powstało jedyne w swoim rodzaju, innowacyjne tworzywo wydrukowane w technologii 3D. Marka jest bardzo dumna z efektów eksperymentu, który nazywa "wizytówką w zakresie zrównoważonego rozwoju".
Ekologiczna architektura. Fasada z plastiku z dna oceanu
Butik Tiffany & Co. został zaprojektowany przez architektów z holenderskiej pracowni MVRDV. Niebieska fasada sklepu przywodzi na myśl siatkę z nieregularnymi otworami i widać przez nią wnętrze butiku. Wygląd butiku inspirowany jest designem kojarzącym się z marką oraz rafami koralowymi u wybrzeży Singapuru.
Tiffany & Co. podkreśla zaangażowanie w ekologię i dążenie do zrównoważonego rozwoju. Marka zobowiązała się m.in. do osiągnięcia zerowej emisji gazów cieplarnianych do 2040 r. zarówno we własnej działalności, jak i w łańcuchu dostaw. Oprócz tego podejmuje się budowy i modernizacji budynków, by były bardziej ekologiczne. Firma postawiła też sobie za cel wyłączenia z użytku wszystkich jednorazowych tworzyw sztucznych przy produkcji opakowań do 2025 r.
Źródło: Tiffany & Co.
Popularne
- To oni pozwali Sylwestra Wardęgę. Lista jest bardzo długa
- W 12 godziny spała z 1000 facetów. Onlyfansiara twierdzi, że pobiła rekord
- Dubajska czekolada trafiła do Żabki. Limitowana i ekstremalnie droga
- AI Iga Świątek wali szoty w reklamie pubu Mentzena. Będą pozwy?
- "Fazolandia" sprzedana. Koniec marzenia słynnego youtubera
- Jelly Frucik spał z Wojtkiem Golą? Żaden 20-stronnicowy dokument tego nie wymaże
- Dawid Podsiadło z AliExpress. Hubert jak Maciej Musiał - też posprząta mieszkanie
- Merch Drwala 2025 nadchodzi. Trzy daty, które lepiej zapamiętaj
- 19 stycznia krytyczną datą dla TikToka. MrBeast zabrał głos