Ekskluzywny i ekologiczny. Efektowny butik Tiffany & Co.
Niezwykły butik Tiffany & Co. znajduje się na lotnisku w Singapurze. Jego fasada została zbudowana z przetworzonego plastiku z dna oceanu.
Czy marki high fashion i ekologia idą ze sobą w parze? Oczywiście. Świetny przykład działania na rzecz środowiska i klimatu dała firma Tiffany & Co., która zaprezentowała niezwykły sposób, w jaki wykorzystała plastik zalegający na dnie oceanu oraz pozostałości po zniszczonych rybackich sieciach.
Z odpadów powstało jedyne w swoim rodzaju, innowacyjne tworzywo wydrukowane w technologii 3D. Marka jest bardzo dumna z efektów eksperymentu, który nazywa "wizytówką w zakresie zrównoważonego rozwoju".
Ekologiczna architektura. Fasada z plastiku z dna oceanu
Butik Tiffany & Co. został zaprojektowany przez architektów z holenderskiej pracowni MVRDV. Niebieska fasada sklepu przywodzi na myśl siatkę z nieregularnymi otworami i widać przez nią wnętrze butiku. Wygląd butiku inspirowany jest designem kojarzącym się z marką oraz rafami koralowymi u wybrzeży Singapuru.
Tiffany & Co. podkreśla zaangażowanie w ekologię i dążenie do zrównoważonego rozwoju. Marka zobowiązała się m.in. do osiągnięcia zerowej emisji gazów cieplarnianych do 2040 r. zarówno we własnej działalności, jak i w łańcuchu dostaw. Oprócz tego podejmuje się budowy i modernizacji budynków, by były bardziej ekologiczne. Firma postawiła też sobie za cel wyłączenia z użytku wszystkich jednorazowych tworzyw sztucznych przy produkcji opakowań do 2025 r.
Źródło: Tiffany & Co.
Popularne
- Chill Guy podbija internet. O co chodzi z wyluzowanym ziomkiem?
- Kim są "slavic dolls"? Śmiertelnie niebezpieczny trend na TikToku
- Jelly Frucik zablokowany na TikToku. "Ryczę i jestem w rozsypce"
- Były Julii Żugaj szantażował jurorów "Tańca z gwiazdami"? Szalona teoria fanów
- Naruciak i Psycholoszka stracili pieska. "Nie wybaczę sobie nigdy"
- Quebonafide ogłosił finałowy koncert? "Będzie tłusto"
- Podgrzej pizzę na PlayStation 5. Pizza Hut prezentuje nietypowy gadżet
- Genzie prezentuje: "100 DNI DO MATURY". Zapowiada się wielki hit?
- Amerykanie nie umieją zrobić kisielu? Kolejna odsłona slavic trendu