Nowy singiel Young Leosi wylądował!

Źródło zdjęć: © materiały partnera
MW,
22.08.2024 13:29
Płatna współpraca z marką Orbit

"Noc Aniołów", bo o tej piosence mowa, to najnowsze dzieło jednej z najbardziej charakterystycznych i rozpoznawalnych polskich artystek. Czego się po niej spodziewaliśmy? 100 proc. Young Leosi w Young Leosi. A co nas – pozytywnie – zaskoczyło? Fakt, że ten kawałek to efekt współpracy wokalistki z Orbit® Refreshers.

Od drugiego sierpnia wszyscy możemy nacieszyć oczy i uszy nowym singlem Young Leosi i przewidujemy, że "Noc Aniołów" będzie królować na parkietach w całym kraju. Ta energetyczna, pozytywna kompozycja to zaproszenie do tańca, któremu nie sposób się oprzeć, a niecodzienny akcent w postaci obecności marki Orbit® tylko dodaje jej smaku.

(materiały partnera)

I właśnie ten smak oraz jego poszukiwanie łączą artystkę z marką. Bazą dla utworu są bowiem osobiste doświadczenia i życiowa droga idolki Gen Z. Droga, którą przeszła, zanim zrozumiała, że najważniejsza jest dla niej miłość i jej wyrażanie. A wolność i chęć wyrażania siebie jest tym, co marka Orbit® wspiera w swoich działaniach i do czego zachęca swoich ambasadorów.

Producentem singla jest Jonatan, znany z m.in. twórczości z Gibbsem, zaś teledysk do "Nocy Aniołów" został stworzony przy ścisłej współpracy Young Leosi, niezastąpionego w temacie video Mohera oraz marki Orbit® właśnie. Projekt ten jest kolejnym etapem artystyczno-komercyjnej współpracy między brandem a artystką.

(materiały partnera)

- Cieszę się, że biorę udział w kampanii Orbit® Refreshers. Fajnie, że możemy połączyć moje artystyczne plany wydawnicze z taką wakacyjną kampanią, gdzie muzyka jest na pierwszym planie. Nie ukrywam, że udział w kampanii dla marki Orbit® nie jest przypadkowy, jestem fanką tego produktu. Gumy Orbit® zawsze są wpisane w nasz rider koncertowy – komentuje współpracę Young Leosia.

Również Moher ocenia tę akcję jako sukces:

- Jako reżyser tego projektu jestem dumny z efektów naszej pracy, które możemy zaprezentować dzięki najnowszym osiągnięciom technologii filmowej. Teledysk został zrealizowany w rozdzielczości 8K przy użyciu najnowszej kamery Sony, co pozwoliło nam na uchwycenie niesamowitej ilości szczegółów i zapewnienie widzom niezapomnianych wrażeń wizualnych.

Czy słusznie? Przekonajcie się sami!

Ostrzegamy: po pierwszym przesłuchaniu i obejrzeniu "Nocy Aniołów" będziecie chcieli ją zapętlić!

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Young Leosia - Noc Aniołów (prod. Jonatan)

Płatna współpraca z marką Orbit
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 11
  • emoji ogień - liczba głosów: 2
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 26
  • emoji smutek - liczba głosów: 11
  • emoji złość - liczba głosów: 8
  • emoji kupka - liczba głosów: 161