Chill i kasa jednocześnie? Lipton Ice Tea udowodniła, że luz na pełen etat jest możliwy

Źródło zdjęć: © Adobe Stock
09.10.2023 09:16
Płatna współpraca z marką Lipton

Słyszysz "zajęcie sezonowe" i co widzisz? Smażenie frytek w fast-foodzie? Kasa biletowa w kinie? A może roznoszenie ulotek? Lipton Ice Tea postanowiła udowodnić, że można zapomnieć o nudzie i spędzić epickie lato chillując i zarabiając jednocześnie!

Co tu dużo mówić – sezonowa aktywność pozwala zarobić konkretną sumkę, którą możemy wydać na przyjemności. Nie ma co się dziwić, że z braku laku łapiemy się każdej możliwej opcji, która często nie spełnia naszych oczekiwań. Według przeprowadzonego na zlecenie Lipton Ice Tea badania opinii wśród przedstawicieli pokolenia Z okazało się, że ponad 40% ankietowanych planuje rozpocząć zajęcie sezonowe. Co jest istotne dla "zetek"? Aż 75% chciałaby mieć możliwość łączenia pasji i etatu, ponad połowa chciałaby działać na świeżym powietrzu, a dla 75% wartościowe byłoby spędzanie czasu w ciekawym miejscu.

Zajęcie ma zatem dostarczać nam emocji i doświadczeń, a nie nudy i dłużących się godzin. Motywacją są pieniądze, ale każdy chce doświadczać, odczuwać, ekscytować się i mieć poczucie fajnie spędzonego czasu. Jedyna trudność jest taka, że niełatwo znaleźć takie ogłoszenie.

Marka Lipton Ice Tea postanowiła w tegoroczne wakacje zrobić niemałe zamieszanie, oferując nietypową alternatywę, w której "zatrudnieni" mogą równocześnie chillować i zarabiać. A to wszystko w myśl idei: dziel się słońcem na pełen etat. Lipton Ice Tea zaoferowała pięciu szczęśliwcom pięć niestandardowych i zyskownych alternatyw dla zajęć sezonowych. Pieniądze za odpoczynek i korzystanie z lata? Cóż, okazało się, że to totalnie możliwe.

Laureaci konkursu marki wyjechali w sierpniu na 2 tygodnie wraz z osobami towarzyszącymi zgodnie z ofertą, na którą się zgłaszali. Mieli szasnę poczuć się jak:

· analityk temperatury wody w basenie na Teneryfie

· recenzent ścieżek rowerowych w Amsterdamie

· młodszy specjalista ds. pykania w piłeczkę w Madrycie

· tester dudnienia basu na festiwalu w Budapeszcie

· tester skinów w grze – praca zdalna

(Adobe Stock)

Balans, brak poleceń służbowych i totalna zajawka – brzmi, jak marzenie. Uczestnicy spędzili genialne dni całkowicie ufundowane przez Lipton Ice Tea, a wisienką na torcie zostało wynagrodzenie - kwota, którą otrzymali "zatrudnieni" wybrańcy za spełnianie swoich wymarzonych obowiązków.

Kampania Lipton Ice Tea brzmi aż zbyt idealnie – a jednak! Zainteresowanie konkursem pozwoliło na osiągnięcie rekordu odsłon ofert, a także zgłoszeń do akcji na portalu Pracuj.pl. W przeciągu trzech tygodni użytkownicy wygenerowali łącznie 194 952 odsłon ogłoszeń, do konkursu aplikowało ponad 20 tysięcy osób. Nic dziwnego - kto nie chciałby spędzić fajnych dni i jeszcze zarobić?

Sceptyczne niedowiarki mogą jedynie żałować, że nie wzięli udziału w konkursie. Pozostaje nam mieć nadzieję na kolejną edycję akcji, bo dzięki Lipton Ice Tea wakacje mogą być tymi najbardziej epickimi!

Płatna współpraca z marką Lipton
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 1
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 1