Netflix Preview Club. Sekretna grupa, do której chcesz należeć
Preview Club to nazwa wąskiej grupy subskrybentów Netfliksa, którzy podobno mają dostęp do przedpremierowych filmów i seriali. Jak twierdzą amerykańskie media, w przyszłym roku streamingowy gigant planuje zwiększyć liczbę członków klubu o kilkadziesiąt tysięcy osób!
Zanim Netflix wypuścił film pt. "Nie patrz w górę" w grudniu 2021 roku, nieliczna grupa subskrybentów serwisu z USA podobno mogła obejrzeć tytuł przed premierą. Widzowie mieli przekazać twórcom dzieła, że czarna komedia z Leonardo DiCaprio i Jennifer Lawrence w rolach głównych jest zbyt poważna. Montażyści rzekomo wzięli uwagi do serca, po czym edytowali film, aby był atrakcyjniejszy dla szerokiego grona odbiorców.
- Luty 2023 na Netfliksie. Seriale i filmy, które warto obejrzeć
- Netflix zapowiada koreańskie filmy i seriale. Ponad 30 tytułów
- Netflix zasypie nas nowościami we wrześniu. Które filmy i seriale obejrzeć?
- Netflix ogłosił najważniejsze premiery, które pojawią się jeszcze w 2022 roku. Ponad 40 tytułów!
- Serial "Kalejdoskop" Netfliksa można zacząć oglądać od końca
Tę niesamowitą historię opisał "Wall Street Journal". Dziennikarze amerykańskiego portalu donoszą, że Netflix od ponad roku ma korzystać z pomocy członków Preview Club. Rzekomo jest to wąskie grono subskrybentów, którzy oglądają niektóre produkcje Netfliksa, zanim te trafią do katalogi serwisu. Zadaniem członków klubu ma być dzielenie się opiniami na temat obejrzanych tytułów.
Netflix Preview Club otworzy rekrutację?
Jak podaje "WSJ", do Preview Club należy ok. dwóch tys. osób. W przyszłym roku Netflix podobno uruchomi rekrutację do elitarnej grupy. Rzekomo obejmie dziesiątki tysięcy subskrybentów na całym świecie. Niewykluczone, że również i Polskę, choć bez potwierdzonych informacji są to tylko spekulacje. Przypomnijmy, że Netflix zamierza zainwestować 400 mln złotych w polskie produkcje.
Konkurencja Netfliksa korzysta z opinii widzów, aby poznać feedback na temat autorskich produkcji. Amazon zaprasza wybranych użytkowników, by wyrażali zdanie o pomysłach, filmach i pilotach seriali w ramach programu Amazon Preview. Z kolei należący do Disneya serwis streamingowy Hulu posiada program Hulu Brain Trust, w ramach którego widzowie oglądają materiały i oceniają je w ankietach.
Netflix analizuje zachowania widzów
Jak informuje "WSJ", przedpremierowy dostęp do filmów i seriali Netfliksa mają pracownicy firmy. Koncern analizuje ich zachowanie podczas przedpremierowych seansów i na tej podstawie wprowadza poprawki do tytułów. Podobno dzięki takiej analizie zachowania serial "The Sandman" odniósł sukces. Netflix miał wprowadzić zmiany do tytułu, gdy zauważył, że tylko niewielki odsetek pracowników obejrzało pierwszy sezon serialu do końca.
Poprosiliśmy przedstawicieli polskiego oddziału Netfliksa o komentarz do Preview Club.
- Czy hybrydy na paznokciach są bezpieczne? Naukowcy alarmują
- Czy Kim Kardashian naciąga fanów na produkty Skims?
- Czekolada z robakami we Wrocławiu. "Dostajemy pogróżki"
- "Twoje 5 Minut 2". Kim są uczestnicy? Podglądamy ich social media
- Serial "Na dobre i na złe" TVP2 wzoruje się na dramie Fagaty?
- DIOZ odebrał Danielowi Magicalowi psa. "Zaniedbany i chory"
- Nikola z Natsu World po Hot Chip Challenge prawie zemdlała
- Julia Garner nie zagra Madonny? Universal anulował film
- Najciekawsze aukcje WOŚP 2023. Grabowski odkurzy ci mieszkanie