Netflix Preview Club. Sekretna grupa, do której chcesz należeć
Preview Club to nazwa wąskiej grupy subskrybentów Netfliksa, którzy podobno mają dostęp do przedpremierowych filmów i seriali. Jak twierdzą amerykańskie media, w przyszłym roku streamingowy gigant planuje zwiększyć liczbę członków klubu o kilkadziesiąt tysięcy osób!
Zanim Netflix wypuścił film pt. "Nie patrz w górę" w grudniu 2021 roku, nieliczna grupa subskrybentów serwisu z USA podobno mogła obejrzeć tytuł przed premierą. Widzowie mieli przekazać twórcom dzieła, że czarna komedia z Leonardo DiCaprio i Jennifer Lawrence w rolach głównych jest zbyt poważna. Montażyści rzekomo wzięli uwagi do serca, po czym edytowali film, aby był atrakcyjniejszy dla szerokiego grona odbiorców.
Podobne
- Luty 2023 na Netfliksie. Seriale i filmy, które warto obejrzeć
- Netflix zapowiada koreańskie filmy i seriale. Ponad 30 tytułów
- Netflix zasypie nas nowościami we wrześniu. Które filmy i seriale obejrzeć?
- Netflix ogłosił najważniejsze premiery, które pojawią się jeszcze w 2022 roku. Ponad 40 tytułów!
- Grudzień na Netflixie to NIE TYLKO "Wiedźmin". Na co jeszcze warto czekać?
Tę niesamowitą historię opisał "Wall Street Journal". Dziennikarze amerykańskiego portalu donoszą, że Netflix od ponad roku ma korzystać z pomocy członków Preview Club. Rzekomo jest to wąskie grono subskrybentów, którzy oglądają niektóre produkcje Netfliksa, zanim te trafią do katalogi serwisu. Zadaniem członków klubu ma być dzielenie się opiniami na temat obejrzanych tytułów.
Netflix Preview Club otworzy rekrutację?
Jak podaje "WSJ", do Preview Club należy ok. dwóch tys. osób. W przyszłym roku Netflix podobno uruchomi rekrutację do elitarnej grupy. Rzekomo obejmie dziesiątki tysięcy subskrybentów na całym świecie. Niewykluczone, że również i Polskę, choć bez potwierdzonych informacji są to tylko spekulacje. Przypomnijmy, że Netflix zamierza zainwestować 400 mln złotych w polskie produkcje.
Konkurencja Netfliksa korzysta z opinii widzów, aby poznać feedback na temat autorskich produkcji. Amazon zaprasza wybranych użytkowników, by wyrażali zdanie o pomysłach, filmach i pilotach seriali w ramach programu Amazon Preview. Z kolei należący do Disneya serwis streamingowy Hulu posiada program Hulu Brain Trust, w ramach którego widzowie oglądają materiały i oceniają je w ankietach.
Netflix analizuje zachowania widzów
Jak informuje "WSJ", przedpremierowy dostęp do filmów i seriali Netfliksa mają pracownicy firmy. Koncern analizuje ich zachowanie podczas przedpremierowych seansów i na tej podstawie wprowadza poprawki do tytułów. Podobno dzięki takiej analizie zachowania serial "The Sandman" odniósł sukces. Netflix miał wprowadzić zmiany do tytułu, gdy zauważył, że tylko niewielki odsetek pracowników obejrzało pierwszy sezon serialu do końca.
Poprosiliśmy przedstawicieli polskiego oddziału Netfliksa o komentarz do Preview Club.
W temacie popkultura
- Ile kosztuje merch Sabriny Carpenter? Najładniejsze rzeczy dostępne tylko w USA
- Znamy line-up Coachelli 2026. Jeden z headlinerów to spore zaskoczenie?
- Byłam na festiwalu dla pokolenia TikToka? TOP 5 koncertów Great September 2025
- Do jakich piosenek Tomasz Karolak zatańczy w "Tańcu z gwiazdami? [LISTA]
Popularne
- Znamy ceny biletów na The Weeknd. Jest drogo, ale mogło być (?) drożej
- Dramatyczny gest Ostatniego Pokolenia. Aktywistka obnażyła piersi przed obrazem Rejtana
- Zaskakujące wyznania gwiazd "Wednesday". Memy, jedzenie i jedna aplikacja
- Jawor nie zapłacił jej za pracę. Ghostował dziewczynę przez kilka miesięcy
- Wygrał konkurs na najbardziej performatywnego mężczyznę w Warszawie. Nawet nie lubi matchy [WYWIAD]
- System kaucyjny w Polsce 2025. Wszystko, co musisz wiedzieć
- Julia Żugaj przeprowadziła się do UK. "W Londynie dzieje się dużo więcej niż w Polsce"
- Trzy kobiety, jeden schön patrol. To najlepsza akcja roku?
- Odsłonili mural Friza i Wersow. Internauci nie mieli litości