Cenimy Twoją prywatność

Vibez.pl jest częścią rodziny serwisów Wirtualnej Polski. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Drake pozwał Universal i Spotify

Drake oskarżył UMG i Spotify o spisek. Chodzi o "Not Like Us" Kendricka Lamara

Źródło zdjęć: © @champagnepapi Instagram
Marta Grzeszczuk,
26.11.2024 11:15

Raper Drake poległ w tym roku w bitwie na dissy z Kendrickiem Lamarem. W skardze złożonej w sądzie w Nowym Jorku Kanadyjczyk twierdzi, że ogromna popularność "Not Like Us" była wynikiem "spisku".

Drake wszczął postępowanie sądowe przeciwko wytwórni Universal Music Group (UMG) i serwisowi Spotify zarzucając, że obie firmy spiskowały w celu sztucznego zawyżenia popularności utworu "Not Like Us" Kendricka Lamara. 25 listopada w sądzie na Manhattanie w Nowym Jorku spółka Drake'a, Frozen Moments LLC, złożyła skargę przeciw UMG o uruchomienie nielegalnego "spisku" obejmującego boty, payolę i inne metody mające na celu podkręcenie wyników utworu, który pogrążał Drake’a w trakcie beefu z Lamarem.

Drake oskarżył wytwórnię UMG i Spotify o "pompowanie" wyników Kendricka Lamara

Payola to nielegalna praktyka w przemyśle muzycznym w Stanach Zjednoczonych, polegająca na płaceniu przez wytwórnie za puszczanie utworów ich artystek i artystów na antenach stacji radiowych. Prawnicy Drake'a napisali w zgłoszeniu przeciwko wytwórni Lamara, że "uruchomiła kampanię mającą na celu manipulowanie i nasycanie streamingów i fal radiowych".

trwa ładowanie posta...

Szokującym aspektem tej sprawy jest fakt, że UMG to także wytwórnia Drake'a. Raper spędził pod jej skrzydłami całą swoją muzyczną karierę. Swój pierwszy kontrakt Kanadyjczyk podpisał z wydawnictwem Young Money Lil Wayne’a, którego dystrybucją zajmowała się Republic Records, należąca do UMG. Następnie Drake zawarł umowę bezpośrednio z Republic.

Czy zarzuty Drake'a mają podstawy?

Wytwórnia UMG odniosła się już do zarzutów kanadyjskiego rapera. W oświadczeniu wysłanym do prasy koncern muzyczny podkreślił: "Sugestia, że ​​UMG zrobiłby cokolwiek, aby osłabić pozycję któregokolwiek ze swoich artystów, jest obraźliwa i nieprawdziwa [...] Żadna ilość wymyślonych i absurdalnych argumentów prawnych zawartych w tej skardze nie jest w stanie zamaskować faktu, że to fani wybierają muzykę, której chcą słuchać" - dodała wytwórnia.

Kendrick Lamar 22 listopada bez zapowiedzi wypuścił nowy album. 25 listopada cztery utwory z krążka "GNX" znajdują się w top 10 globalnie najczęściej odtwarzanych na Spotify. Jest też całkiem prawdopodobne, że Drake swoim pozwem wywoła "efekt Streisand", czyli nagłaśniając swoje niezadowolenie, osiągnie skutek odwrotny do zamierzonego. W mediach społecznościowych pojawiło się bardzo wiele oddolnych głosów zachęcających do słuchania "Not Like Us" i ponownego wywindowania utworu na listach przebojów.

Źródło: billboard.com

Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0
udostępnij artykuł