Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong to hit dla fanów gry
To prawdopodobnie najbardziej rozbudowany zestaw, jaki kiedykolwiek wyszedł we współpracy z McDonald's. Firma przygotowała bogatą ofertę wspólnie z grą Black Myth: Wukong, a fani na całym świecie zgrzytają zębami z zazdrości, że zestaw jest dostępny tylko w Chinach.
Chiński McDonald's w wyjątkowy sposób celebruje Święto Środka Jesieni, czyli jedno z najstarszych i najważniejszych świąt w chińskiej kulturze. Firma ogłosiła współpracę z popularną grą "Black Myth: Wukong", wyprodukowaną przez chińskie studio Game Science. Klienci fast foodu będą mogli spróbować zaskakującego i bogatego menu.
Podobne
- Zestaw Squid Game wjeżdża do McDonald's. Jest tylko jedno ale
- Szok dla fanów Burgera Drwala. McDonald's usuwa popularny smak?
- Zestaw Minecraft lepszy w Czechach? Polak odwiedził McDonald's
- Co zawiera Mystery Box w zestawie Minecraft x McDonald's? Jest nagranie
- Zestaw Wednesday w McDonald's. Nie kupicie go w Polsce
W ramach oferty McDonald's Black Myth: Wukong do menu trafią m.in. czarna bułka z wołowiną i jajkiem, Moon Burger z kurczakiem i jajkiem, krewetkowe nuggetsy, zakręcone frytki oraz deser McFlurry o smaku jajka i ciasteczka ryżowego. W ofercie znajdują się napoje mleczne (Bobo Milk Tea), limitowane desery oraz gadżety - koszulki, torby, przypinki, czapki, a także szczególnie pożądany dwustronny szlafrok z bohaterem Wukongiem trzymającym burgera.
McDonald's Black Myth: Wukong - co wiadomo?
Dodatkowo w wybranych miastach (m.in. Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Hangzhou) będą otwarte pop-up markety. Fani mogą brać tam udział w konkursach i zdobywać unikalne nagrody. To nie wszystko. Akcji towarzyszy też premiera gry planszowej McDonald's Black Myth Limited Edition Board Game, łączącej motywy z gry i popularnego fast-foodu.
Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong będzie dostępny od 23 września do 21 października w ponad 7100 restauracjach w Chinach. Fani zarówno McDonald's, jak i gry "Black Myth: Wukong" na całym świecie są pod wrażeniem nowej oferty. Wielu z nich wyraża żal w mediach społecznościowych, że limitowane produkty są dostępne tylko w Chinach, a nie międzynarodowo.
Popularne
- Test sosu do hot-doga o smaku Sprite'a. Czy to może być dobre?
- Co oznacza 67? Zagadkowa liczba opanowała internet
- Dziki Trener zapowiada pozwy? "Nie pomoże usuwanie postów"
- Taylor Swift nie wie, gdzie jest jej stalker. Nawet prywatny detektyw nie może go znaleźć
- Do jakich piosenek Tomasz Karolak zatańczy w "Tańcu z gwiazdami? [LISTA]
- Nietypowe oświadczyny w Gdyni. Kluczową rolę odegrał kontener?
- Nowa dziewczyna Wardęgi została youtuberką. Ujawniła swój cel
- Omija cię coś ważnego? I dobrze! ROMO okiem ekspertki
- Niebezpieczny incydent w Warszawie. Największy budynek w UE stracił szybę