Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong to hit dla fanów gry
To prawdopodobnie najbardziej rozbudowany zestaw, jaki kiedykolwiek wyszedł we współpracy z McDonald's. Firma przygotowała bogatą ofertę wspólnie z grą Black Myth: Wukong, a fani na całym świecie zgrzytają zębami z zazdrości, że zestaw jest dostępny tylko w Chinach.
Chiński McDonald's w wyjątkowy sposób celebruje Święto Środka Jesieni, czyli jedno z najstarszych i najważniejszych świąt w chińskiej kulturze. Firma ogłosiła współpracę z popularną grą "Black Myth: Wukong", wyprodukowaną przez chińskie studio Game Science. Klienci fast foodu będą mogli spróbować zaskakującego i bogatego menu.
Podobne
- Zestaw Squid Game wjeżdża do McDonald's. Jest tylko jedno ale
- Szok dla fanów Burgera Drwala. McDonald's usuwa popularny smak?
- Zestaw Minecraft lepszy w Czechach? Polak odwiedził McDonald's
- 5 epickich zestawów McDonald's. Ślinka cieknie na sam widok
- Co zawiera Mystery Box w zestawie Minecraft x McDonald's? Jest nagranie
W ramach oferty McDonald's Black Myth: Wukong do menu trafią m.in. czarna bułka z wołowiną i jajkiem, Moon Burger z kurczakiem i jajkiem, krewetkowe nuggetsy, zakręcone frytki oraz deser McFlurry o smaku jajka i ciasteczka ryżowego. W ofercie znajdują się napoje mleczne (Bobo Milk Tea), limitowane desery oraz gadżety - koszulki, torby, przypinki, czapki, a także szczególnie pożądany dwustronny szlafrok z bohaterem Wukongiem trzymającym burgera.
McDonald's Black Myth: Wukong - co wiadomo?
Dodatkowo w wybranych miastach (m.in. Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Hangzhou) będą otwarte pop-up markety. Fani mogą brać tam udział w konkursach i zdobywać unikalne nagrody. To nie wszystko. Akcji towarzyszy też premiera gry planszowej McDonald's Black Myth Limited Edition Board Game, łączącej motywy z gry i popularnego fast-foodu.
Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong będzie dostępny od 23 września do 21 października w ponad 7100 restauracjach w Chinach. Fani zarówno McDonald's, jak i gry "Black Myth: Wukong" na całym świecie są pod wrażeniem nowej oferty. Wielu z nich wyraża żal w mediach społecznościowych, że limitowane produkty są dostępne tylko w Chinach, a nie międzynarodowo.
Popularne
- Polka zmarła na egzotycznej wyspie. Miała 27 lat i żywiła się wyłącznie owocami
- Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
- Wege burgery na celowniku UE. "Zakaz byłby krokiem wstecz"
- 48 Hours Challenge powodem zaginięć nastolatków? Komentarz policji
- Rosalía przyjechała do Polski. Gwiazda latino jadła pomidorówkę w barze mlecznym
- Nikita i Cameraboy rozstali się? Mocny statement krąży w sieci
- Nudna reklama Friza i Wersow. Recenzja "Friz & Wersow. Miłość w czasach online"
- Billie Eilish zaatakowana przez fana na własnym koncercie. "Obrzydliwe"
- Kękę odgadł wszystkie powiaty w Polsce. Zajęło mu to mniej niż 20 minut