Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong to hit dla fanów gry
To prawdopodobnie najbardziej rozbudowany zestaw, jaki kiedykolwiek wyszedł we współpracy z McDonald's. Firma przygotowała bogatą ofertę wspólnie z grą Black Myth: Wukong, a fani na całym świecie zgrzytają zębami z zazdrości, że zestaw jest dostępny tylko w Chinach.
Chiński McDonald's w wyjątkowy sposób celebruje Święto Środka Jesieni, czyli jedno z najstarszych i najważniejszych świąt w chińskiej kulturze. Firma ogłosiła współpracę z popularną grą "Black Myth: Wukong", wyprodukowaną przez chińskie studio Game Science. Klienci fast foodu będą mogli spróbować zaskakującego i bogatego menu.
Podobne
- Zestaw Squid Game wjeżdża do McDonald's. Jest tylko jedno ale
- Szok dla fanów Burgera Drwala. McDonald's usuwa popularny smak?
- Zestaw Minecraft lepszy w Czechach? Polak odwiedził McDonald's
- 5 epickich zestawów McDonald's. Ślinka cieknie na sam widok
- Co zawiera Mystery Box w zestawie Minecraft x McDonald's? Jest nagranie
W ramach oferty McDonald's Black Myth: Wukong do menu trafią m.in. czarna bułka z wołowiną i jajkiem, Moon Burger z kurczakiem i jajkiem, krewetkowe nuggetsy, zakręcone frytki oraz deser McFlurry o smaku jajka i ciasteczka ryżowego. W ofercie znajdują się napoje mleczne (Bobo Milk Tea), limitowane desery oraz gadżety - koszulki, torby, przypinki, czapki, a także szczególnie pożądany dwustronny szlafrok z bohaterem Wukongiem trzymającym burgera.
McDonald's Black Myth: Wukong - co wiadomo?
Dodatkowo w wybranych miastach (m.in. Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Hangzhou) będą otwarte pop-up markety. Fani mogą brać tam udział w konkursach i zdobywać unikalne nagrody. To nie wszystko. Akcji towarzyszy też premiera gry planszowej McDonald's Black Myth Limited Edition Board Game, łączącej motywy z gry i popularnego fast-foodu.
Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong będzie dostępny od 23 września do 21 października w ponad 7100 restauracjach w Chinach. Fani zarówno McDonald's, jak i gry "Black Myth: Wukong" na całym świecie są pod wrażeniem nowej oferty. Wielu z nich wyraża żal w mediach społecznościowych, że limitowane produkty są dostępne tylko w Chinach, a nie międzynarodowo.
Popularne
- Patec atakuje ostatni szczyt z Krony Ziemi. Dlaczego Elbrus jest tak problematyczny?
- Dlaczego myślę, że BAZA wygra milion złotych? Sory FAZA, dobry start to nie wszystko [OPINIA]
- Kolacja z Natsu wystawiona na licytację. Pieniądze pójdą na szczytny cel
- Skrywała upiorny sekret. "To: Witajcie w Derry", recenzja 6. odcinka
- Fani Lorde czekali na jej koncert ponad dobę. Co jeszcze są w stanie zrobić dla artystki? [VIBEZ IN LINE]
- Jaki jest twój festiwalowy perfect match? Edycja: Polska. Idealny prezent na Święta last minute [VIBEZ IN LINE]
- Twój mózg gnije od TikToka. Naukowcy biją na alarm
- Najgorszy (i najdroższy) świąteczny jarmark w Polsce? Sam wstęp kosztuje nawet 75 zł
- Absurdalne zarzuty wobec Robloxa. Odcięli miliony graczy





