Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong

Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong to hit dla fanów gry

Źródło zdjęć: © McDonald's / Materiały prasowe
Jakub TyszkowskiJakub Tyszkowski,22.09.2025 19:01

To prawdopodobnie najbardziej rozbudowany zestaw, jaki kiedykolwiek wyszedł we współpracy z McDonald's. Firma przygotowała bogatą ofertę wspólnie z grą Black Myth: Wukong, a fani na całym świecie zgrzytają zębami z zazdrości, że zestaw jest dostępny tylko w Chinach.

Chiński McDonald's w wyjątkowy sposób celebruje Święto Środka Jesieni, czyli jedno z najstarszych i najważniejszych świąt w chińskiej kulturze. Firma ogłosiła współpracę z popularną grą "Black Myth: Wukong", wyprodukowaną przez chińskie studio Game Science. Klienci fast foodu będą mogli spróbować zaskakującego i bogatego menu.

W ramach oferty McDonald's Black Myth: Wukong do menu trafią m.in. czarna bułka z wołowiną i jajkiem, Moon Burger z kurczakiem i jajkiem, krewetkowe nuggetsy, zakręcone frytki oraz deser McFlurry o smaku jajka i ciasteczka ryżowego. W ofercie znajdują się napoje mleczne (Bobo Milk Tea), limitowane desery oraz gadżety - koszulki, torby, przypinki, czapki, a także szczególnie pożądany dwustronny szlafrok z bohaterem Wukongiem trzymającym burgera.

Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong
Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong (McDonald's , Materiały prasowe)
Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong
Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong (McDonald's , Materiały prasowe)

McDonald's Black Myth: Wukong - co wiadomo?

Dodatkowo w wybranych miastach (m.in. Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Hangzhou) będą otwarte pop-up markety. Fani mogą brać tam udział w konkursach i zdobywać unikalne nagrody. To nie wszystko. Akcji towarzyszy też premiera gry planszowej McDonald's Black Myth Limited Edition Board Game, łączącej motywy z gry i popularnego fast-foodu.

Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong będzie dostępny od 23 września do 21 października w ponad 7100 restauracjach w Chinach. Fani zarówno McDonald's, jak i gry "Black Myth: Wukong" na całym świecie są pod wrażeniem nowej oferty. Wielu z nich wyraża żal w mediach społecznościowych, że limitowane produkty są dostępne tylko w Chinach, a nie międzynarodowo.

trwa ładowanie posta...
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0