Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong to hit dla fanów gry
To prawdopodobnie najbardziej rozbudowany zestaw, jaki kiedykolwiek wyszedł we współpracy z McDonald's. Firma przygotowała bogatą ofertę wspólnie z grą Black Myth: Wukong, a fani na całym świecie zgrzytają zębami z zazdrości, że zestaw jest dostępny tylko w Chinach.
Chiński McDonald's w wyjątkowy sposób celebruje Święto Środka Jesieni, czyli jedno z najstarszych i najważniejszych świąt w chińskiej kulturze. Firma ogłosiła współpracę z popularną grą "Black Myth: Wukong", wyprodukowaną przez chińskie studio Game Science. Klienci fast foodu będą mogli spróbować zaskakującego i bogatego menu.
Podobne
- Zestaw Squid Game wjeżdża do McDonald's. Jest tylko jedno ale
- Szok dla fanów Burgera Drwala. McDonald's usuwa popularny smak?
- Zestaw Minecraft lepszy w Czechach? Polak odwiedził McDonald's
- 5 epickich zestawów McDonald's. Ślinka cieknie na sam widok
- Co zawiera Mystery Box w zestawie Minecraft x McDonald's? Jest nagranie
W ramach oferty McDonald's Black Myth: Wukong do menu trafią m.in. czarna bułka z wołowiną i jajkiem, Moon Burger z kurczakiem i jajkiem, krewetkowe nuggetsy, zakręcone frytki oraz deser McFlurry o smaku jajka i ciasteczka ryżowego. W ofercie znajdują się napoje mleczne (Bobo Milk Tea), limitowane desery oraz gadżety - koszulki, torby, przypinki, czapki, a także szczególnie pożądany dwustronny szlafrok z bohaterem Wukongiem trzymającym burgera.
McDonald's Black Myth: Wukong - co wiadomo?
Dodatkowo w wybranych miastach (m.in. Szanghaju, Pekinie, Kantonie i Hangzhou) będą otwarte pop-up markety. Fani mogą brać tam udział w konkursach i zdobywać unikalne nagrody. To nie wszystko. Akcji towarzyszy też premiera gry planszowej McDonald's Black Myth Limited Edition Board Game, łączącej motywy z gry i popularnego fast-foodu.
Zestaw McDonald's Black Myth: Wukong będzie dostępny od 23 września do 21 października w ponad 7100 restauracjach w Chinach. Fani zarówno McDonald's, jak i gry "Black Myth: Wukong" na całym świecie są pod wrażeniem nowej oferty. Wielu z nich wyraża żal w mediach społecznościowych, że limitowane produkty są dostępne tylko w Chinach, a nie międzynarodowo.
Popularne
- Koniec klasycznego języka? Liczba 67 została słowem roku
- Julia Żugaj nie przeszła do finału "Twoja twarz brzmi znajomo". Które miejsce zajęła?
- Edzio wyprowadził się z Polski. W nowym kraju zacznie od nowa
- Przełom w sprawie Buddy? Wiadomo, co z pieniędzmi z loterii
- Wersow poleciała samolotem do fryzjera. Teraz tłumaczy się widzom
- Bagi i Magda wzięli ślub na parkiecie? Teraz wszystko układa się w całość
- Skandal na planie "Stranger Things"? David Harbour pod lupą
- Lady Gaga wystąpi w Polsce w 2026 r.? Fani mają dowody
- Katy Perry spełniła swój teenage dream? Nie uwierzysz, co stało się podczas show w Krakowie [RELACJA]





