Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
Kolejny duży krok firmy Ekipa Holding. Tym razem działania online, przeniosą się do świata rzeczywistego. Jeszcze w tym roku powstanie stacjonarny sklep z merchem influencerów.
Ekipa Holding to polska spółka, która powstała niemalże jednocześnie wraz ze startem projektu EKIPA stworzonego przez Karola Wiśniewskiego "Friza". Jej celem jest rozwijanie i zarządzanie różnymi biznesami związanymi z marką influencerską - od produkcji treści w social mediach, przez sprzedaż ubrań i gadżetów, aż po gry, filmy i projekty rozrywkowe. Spółka działa jako holding, czyli firma nadrzędna skupiająca kilka mniejszych podmiotów o różnych specjalizacjach, takich jak np. EKIPA Management.
Podobne
- Lody Genzie już niebawem w sklepach. Znamy więcej szczegółów
- Lody Ekipa Trinity trafiły do Żabki. Czy lodowa kanapka za 3,99 zł to dobry deal?
- Nowy projekt Biedronki i DHL? Zajmą się paczkami klientów
- Lody Genzie nadchodzą. Wyciekł spot i szczegóły nowych produktów
- Przemek Pro i Friz ogłosili viralowy konkurs. Jest pewien haczyk
Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
Działania Ekipy Holding od dawna przestały ograniczać się jedynie do internetowych aktywności. Od dłuższego czasu tworzy potężne imperium również offline. Tym razem firma chce pójść o krok dalej i stworzyć stacjonarny sklep. Punkt ma powstać jeszcze w grudniu bieżącego roku w jednej z krakowskich galerii handlowych. W sklepie znajdzie się merch oraz gadżety zarówno od influencerów będących "pod opieką" Ekipa Holding, jak i współpracujących z firmą.
Dlaczego firma zdecydowała się na sklep offline?
Wujek Łuki, w komentarzu dla mediów, zdradził, dlaczego postanowili otworzyć sklep stacjonarny. "Widzimy ogromne zainteresowanie naszymi produktami na eventach, które organizujemy. Zauważyliśmy też, że klienci przekonują się do naszych produktów, szczególnie z linii Hi Store, w momencie, gdy mogą je dotknąć i przymierzyć" - zdradził. Dodatkowo zdradził, że sklep nie będzie małym punktem, w którym można jedynie kupić merch, a bardziej miejscem spotkań osób, które interesują się influencerstwem.
"Chcemy, by sklep stał się miejscem, w którym internet spotyka się z realnym życiem, pełnym ciekawych wydarzeń i dobrej energii. Liczymy też, że stanie się przestrzenią otwartą dla wszystkich twórców z Polski, którzy będą mogli oferować tam swoje produkty" - wyjawił.
Popularne
- "Kiedyś ludzie mieli mniej". Hymn boomerów podbija TikToka
- Karty kolekcjonerskie Julii Żugaj w Biedronce. Cena z kosmosu?
- Popek poleciał do Turcji zrobić zęby. Efekt jego metamorfozy jest niesamowity
- Gimper wygrał z Lil Masti w sądzie. Wyrok jest prawomocny
- Jak długo Książulo będzie recenzował kebaby? Jego odpowiedź szokuje
- Influencerki oszalały na punkcie zdjęć AI? Dlaczego nie jestem fanką śnieżnej "sesji" [OPINIA]
- Zranił ją narzeczony. 32-latka wyszła za mąż za chatbota
- Najwyższy jarmark świąteczny w UE otwiera się w Warszawie. Chwała na wysokości, chwała
- Najdroższa kawa na świecie. Za filiżankę zapłacisz cztery tysiące złotych (SZOK)





