Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
Kolejny duży krok firmy Ekipa Holding. Tym razem działania online, przeniosą się do świata rzeczywistego. Jeszcze w tym roku powstanie stacjonarny sklep z merchem influencerów.
Ekipa Holding to polska spółka, która powstała niemalże jednocześnie wraz ze startem projektu EKIPA stworzonego przez Karola Wiśniewskiego "Friza". Jej celem jest rozwijanie i zarządzanie różnymi biznesami związanymi z marką influencerską - od produkcji treści w social mediach, przez sprzedaż ubrań i gadżetów, aż po gry, filmy i projekty rozrywkowe. Spółka działa jako holding, czyli firma nadrzędna skupiająca kilka mniejszych podmiotów o różnych specjalizacjach, takich jak np. EKIPA Management.
Podobne
- Lody Genzie już niebawem w sklepach. Znamy więcej szczegółów
- Lody Ekipa Trinity trafiły do Żabki. Czy lodowa kanapka za 3,99 zł to dobry deal?
- Nowy projekt Biedronki i DHL? Zajmą się paczkami klientów
- Lody Genzie nadchodzą. Wyciekł spot i szczegóły nowych produktów
- Przemek Pro i Friz ogłosili viralowy konkurs. Jest pewien haczyk
Ekipa otworzy sklep stacjonarny. Znamy lokalizację i datę otwarcia
Działania Ekipy Holding od dawna przestały ograniczać się jedynie do internetowych aktywności. Od dłuższego czasu tworzy potężne imperium również offline. Tym razem firma chce pójść o krok dalej i stworzyć stacjonarny sklep. Punkt ma powstać jeszcze w grudniu bieżącego roku w jednej z krakowskich galerii handlowych. W sklepie znajdzie się merch oraz gadżety zarówno od influencerów będących "pod opieką" Ekipa Holding, jak i współpracujących z firmą.
Dlaczego firma zdecydowała się na sklep offline?
Wujek Łuki, w komentarzu dla mediów, zdradził, dlaczego postanowili otworzyć sklep stacjonarny. "Widzimy ogromne zainteresowanie naszymi produktami na eventach, które organizujemy. Zauważyliśmy też, że klienci przekonują się do naszych produktów, szczególnie z linii Hi Store, w momencie, gdy mogą je dotknąć i przymierzyć" - zdradził. Dodatkowo zdradził, że sklep nie będzie małym punktem, w którym można jedynie kupić merch, a bardziej miejscem spotkań osób, które interesują się influencerstwem.
"Chcemy, by sklep stał się miejscem, w którym internet spotyka się z realnym życiem, pełnym ciekawych wydarzeń i dobrej energii. Liczymy też, że stanie się przestrzenią otwartą dla wszystkich twórców z Polski, którzy będą mogli oferować tam swoje produkty" - wyjawił.
Popularne
- "I do pieca" zostanie zdaniem roku? Trend opanował internet
- Zaskakujący finał rozwodu. Będzie płacił alimenty na koty
- "Hailey Bieber wygląda jak trans". Influencerka króciutko z hejterami
- Natsu wywołała SZOK u swoich widzów. Wszystko przez "figurkę z Sycylii"
- Horrory, które zniszczą cię w Halloween. Nie oglądaj ich sam
- Jak wybrać najlepsze miejsce na koncercie? Zdradzę ci sekret muzycznych freaków [VIBEZ IN LINE]
- "WSZYSCY JESTEŚMY KACPERCZYK", czyli powolne dojrzewanie [RECENZJA]
- Druga edycja Vibez Creators Awards - magia powraca!
- Sombr naprawdę PRZESADZIŁ. Fani sprzedają bilety na jego koncerty





