Mikołaj "Bagi" Bagiński

Druga edycja Vibez Creators Awards - magia powraca!

Źródło zdjęć: © AKPA / Licencjodawca
Redakcja Vibez,
27.10.2025 10:28

Kto zostanie influencerem roku? Dowiemy się już niebawem. Ruszamy z drugą edycją największego influencerskiego plebiscytu w Polsce: Vibez Creators Awards. W ubiegłym roku internauci oddali prawie 700 tysięcy głosów, wybierając 10 najlepszych twórców w sieci. Czas na kolejną odsłonę konkursu.

Po spektakularnym sukcesie pierwszej edycji, w której internauci oddali prawie 700 tysięcy głosów, Vibez Creators Awards wraca w nowym wydaniu. W 2024 roku gala zgromadziła czołowych twórców polskiego internetu, a wśród laureatów znaleźli się m.in. Andziaks, Bagi, Lila Janowska, Mateusz Glen, Julia Pośnik, Rozkoszny, Damian Tkaczuk, Prawo Marcina, Fog In The Garden i Przemek Kucyk. Tamten wieczór pokazał, że internet potrafi łączyć ludzi i emocje na niespotykaną skalę.

Fot. Niemiec/AKPAVibez Creators Awards
Fot. Niemiec/AKPAVibez Creators Awards (AKPA , AKPA)

Rynek, który dorósł

Miniony rok udowodnił, że influencerzy to dziś nie tylko twórcy treści, ale pełnoprawni liderzy opinii i partnerzy marek. Internetowe społeczności stają się coraz bardziej świadome, a współprace – coraz bardziej wartościowe. Właśnie dlatego tegoroczny poziom nominacji jest wyjątkowo wysoki.

Jak podkreśla Michał Dziedzic, szef redakcji Vibez:

- Pierwsza edycja Vibez Creators Awards przerosła nasze oczekiwania. Setki tysięcy oddanych głosów i tak duża frekwencja podczas gali pokazały, jak silny i zaangażowany jest świat polskich twórców. W tym roku chcieliśmy pójść krok dalej. Do kapituły zaprosiliśmy zarówno doświadczonych ekspertów z branży influencer marketingu, jak i dziennikarzy pokolenia Z, by spojrzeć na rynek z możliwie najszerszej perspektywy.

Kapituła złożona z ekspertów i głosów nowego pokolenia

OBRADY JURY VIBEZ CREATORS AWARDS 2

W drugiej edycji plebiscytu nad wyborem nominowanych czuwała kapituła Vibez Creators Awards 2025, w skład której weszli:

Wojtek Kardyś – ekspert ds. komunikacji internetowej i social media

Łukasz Kępiński – CEO Tears of Joy

Karina Hertel – partner zarządzająca BrandLift

Honorata Skarbek – CEO Treasure Agency

Michał Dziedzic – szef redakcji Vibez

Justyna Zawadzka – Head of Influencer Marketing | DRE$$CODE

Olga Gralińska – Head of Influencer Marketing | Generation9

Simona Stolicka – reporterka showbiznesowa

Bartek Seklecki – reporter showbiznesowy

Adrianna Skoneczna – dziennikarka Vibez

Oktawia Rączy – PR Manager Xiaomi Polska

Krystian Sikora – Product Placement & Sponsorship Manager | Wirtualna Polska Media

Eksperci oceniali twórców według trzech kluczowych kryteriów: jakości treści, innowacyjności oraz siły i zaangażowania społeczności, jaką budują wokół siebie.

Fot. Niemiec/AKPAVibez Creators Awards
Fot. Niemiec/AKPAVibez Creators Awards (AKPA , AKPA)

Nowy motyw – magia tworzenia

W zeszłym roku motywem Vibez Creators Awards byli superbohaterowie – symbol odwagi, energii i wpływu twórców. W 2025 roku narracja zmienia się, podobnie jak sam internet.

W tym roku postawiliśmy na magię tworzenia – metaforę kreatywności, autentyczności i emocji, które sprawiają, że z pomysłów rodzą się historie, a z historii społeczności – dodaje Michał Dziedzic. – To właśnie ta magia definiuje dzisiejszy internet: bardziej świadomy, różnorodny i dojrzały niż kiedykolwiek wcześniej.

Czas na głos internautów

Lista nominowanych w dziesięciu kategoriach jest już dostępna, więc teraz wszystko w rękach internautów. To oni zdecydują, kto zdobędzie statuetki Vibez Creators Awards 2025. Głosować można do 28 listopada, a rozdanie nagród nastąpi na uroczystej gali już 2 grudnia.

Fot. Niemiec/AKPAMichał Dziedzic i Honorata Skarbek
Fot. Niemiec/AKPAMichał Dziedzic i Honorata Skarbek (AKPA , AKPA)
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 1
  • emoji kupka - liczba głosów: 1