Życzenia od Skolima to scam? Ofiarą padła Fusialka (i nie tylko)

Życzenia od Skolima to scam? Ofiarą padła Fusialka (i nie tylko)

Źródło zdjęć: © Instagram, Skolim
Maja KozłowskaMaja Kozłowska,26.06.2025 18:00

Influencerka Kasia Bożek, znana jako Fusialka, pożaliła się obserwatorom na wyjątkowo złą inwestycję. Zamówiła życzenia od Skolima, ale "produkt" odstawał od opisu.

I to się nazywa biznes. Skolim w swoim sklepie internetowym oprócz merchu, takiego jak bluzy, koszulki czy nawet sławetne perfumy, sprzedaje także... personalizowane życzenia Nie odkrył tym Ameryki: podobna praktyka istnieje od dawna i naprawdę wiele różnych gwiazd oferowało podobną "usługę". Do tej pory na stronie youtubera Czajnika można zamówić film na życzenie, parają się tym również internetowe "gwiazdy" typu Izabeli Kisio czy Klaudelizy.

Opcją zakupu życzeń zdziwiła się Fusialka - influencerka znana z nagrywania z Ekipą Friza. Poinformowała widzów, że można zamówić sobie, zupełnie normalnie: "pozdrowienia/życzenia" od Velsona lub Skolima. Te od Velsona kosztują 99 zł, natomiast Skolim stworzy personalizowany filmik aż za 250 zł.

trwa ładowanie posta...

"Aha. No nie obejrzymy". Życzenia od Skolima to oszustwo?

Fusialka zakupiła życzenia od Welsona - zapewne z ciekawości "produktu". Powiedziała, że jest pewna, że kiedy ona robiła zakupy, film od Skolima był niedostępny - w przeciwnym razie na pewno by się na niego zdecydowała. Może to jednak i dobrze, bo w przeciwnym razie Fusialka byłaby stratna nie stówkę, a ponad dwa razy tyle.

- Aha. Nie obejrzymy, ponieważ transfer wygasł. Kto wysyła takie życzenia na wetransfer, który jest stroną trasnferową, która po prostu wygasa po jakimś czasie, po kilku dniach? Mega dziwne. Mega lipa, piszę tam maila. A w ogóle oni mi to wysłali 30 maja, a jest 3 czerwca, więc tak właściwie nawet tydzień nie minął, a ty życzenia już wygasły - powiedziała Fusialka. Dodała, że wygląda to słabo, szczególnie w sytuacji, kiedy życzenia są przeznaczone dla kogoś innego.

Influencerka napisała wiadomość do biura obsługi klienta - otrzymała odpowiedź z linkiem z życzeniami, których jednak nie dało się pobrać. Na kolejne próby kontaktu z jej strony sklep przestał reagować. Fusialka uznała, że została oscamowana, a sklep Skolima oceniła na 0/10.

Pod jej filmem pojawiły się komentarze innych poszkodowanych osób. Jak się okazało - nie jest jedyną, która nie otrzymała życzeń, za które zapłaciła.

trwa ładowanie posta...
Co o tym myślisz?
  • emoji serduszko - liczba głosów: 0
  • emoji ogień - liczba głosów: 0
  • emoji uśmiech - liczba głosów: 0
  • emoji smutek - liczba głosów: 0
  • emoji złość - liczba głosów: 0
  • emoji kupka - liczba głosów: 0