Marka Seleny Gomez jest warta 2 mld dol. Co zadecydowało o sukcesie?
W artykule na temat Rare Beauty magazyn "Forbes" napisał, że marka, która zadebiutowała zaledwie cztery lata temu, jest już warta 2 mld dol. Skąd tak spektakularny sukces makijażowego królestwa Seleny Gomez?
Marka Rare Beauty, należąca do aktorki i wokalistki Seleny Gomez, zadebiutowała we wrześniu 2020 r. Według magazynu Forbes w kwietniu 2024 r. jest warta już ponad 2 mld dol. Co zadecydowało o jej spektakularnym sukcesie?
Podobne
- Straszne, ile złapał kleszczy. Wystarczył krótki spacer
- Oglądają go miliony fanów. Usłyszał przerażającą diagnozę
- Co jest zabawnego w obciętych głowach? Kontrowersyjny rysunek w "Polityce"
- Fagata ma za dużo testosteronu. Boi się o swoją przyszłość?
- Rihanna zmieniła profilowe. Reakcje fanów jak w żałobie
Co różni Rare Beauty od innych "celebryckich" marek?
Wiele osób analizujących sukces marki Gomez nie ma wątpliwości, co różni ją od innych komercyjnych przedsięwzięć celebrytów i celebrytek. Poza oczywistym faktem, że aktorka jest jedną z najbardziej popularnych osób na świecie (jest np. kobietą z największą ilością obserwatorek i obserwatorów na Instagramie), jest również mocno osobiście zaangażowana w działanie Rare Beauty. Marka nie jest dzięki temu odbierana jako "łatwy skok na kasę", a raczej jako przedsięwzięcie ważne dla Gomez.
Selena Gomez regularnie komunikuje się z klientkami przez niezwykle popularne na TikToku konto Rare Beauty. Pojawia się też osobiście na premierach nowych produktów, których używa regularnie również w osobistych mediach społecznościowych. Używają ich też makijażystki, które malują Gomez. TikTok Rare Beauty jest prowadzony w sposób, który "wtapia" się w aplikację. Na profilu pojawiają się tiktokerki (a także tiktokerzy) wszelkich ras, w różnym wieku i z cerą w różnej kondycji. Nagrywają współprace z marką w swoich sypialniach, jak resztę kontentu, co sprawia, że profil jest inkluzywny i naturalny.
Produkty marki Seleny Gomez bronią się jakością
Ważne jest, że produkty marki bronią się w tych "polowych" warunkach. Są dobrej jakości i "robią to, co maja robić". Róż do policzków w płynie i maskara Rare Beauty są już kultowymi produktami, mimo że marka nie ma jeszcze pięciu lat. Jeśli dodać do tego relatywną przystępność cenową (Soft Pinch Liquid Blush kosztuje 125 zł i jest uważany za bardzo wydajny) i łatwą dostępność dzięki dystrybucji w Sephorze, wszystkie punkty konieczne do sukcesu wydają się być odhaczone.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Iza Zabielska: Byłam kiedyś z Influencerką
Uzytkowniczki i użytkownicy często podkreślają też jakość opakowań Rare Beauty. Są nie tylko funkcjonalne i estetyczne. Gomez cierpi na toczeń, rzadką chorobę autoimmunologiczną, która prowadzi do częstych zapaleń tkanek i narządów. Wszystkie opakowania kosmetyków jej marki są przystosowane dla osób, które mają problemy ze stawami.
Popularne
- Savoir vivre prosto z piekła. Darmowy content dla stópkarzy w PKP
- Szafarowicz prosi o pomoc. "Wielki życiowy dramat"
- Tak randkuje milionerka z Rosji. Zaczyna kawiorem za 1200 zł
- Powietrzne igraszki z dziećmi w tle. Pasażerowie obrzydzeni
- Szafarowicz zaczepia Brzezicką. Poszło o "propisowskie lektury"
- Eurowizja 2024. Reprezentacja Izraela szokuje na TikToku
- Oburzyła się, że sąsiad pali na balkonie. "W domu se pal śmierdzielu"
- Ksiądz atakuje zwycięzcę Eurowizji. Burza pod wpisem
- Barbara Nowak doniośle na X. "Powstań Polsko"